Kiedy program PO będzie dostępny?

Data: 2011-08-29 11:38:03
Autor: Tomek
Kiedy program PO będzie dostępny?
Bo na razie go nie ma. Więc jak - idą do wyborów z samymi ogólnikami, typu "rząd Kaczyńskiego to będzie katastrofa", "wiemy, jak budować Polskę" i inne tego typu banialuki. Chciałbym coś poczytać o konkretach, o tu nic nie ma... To z czym tu dyskutować czy polemizować?
Tomek

Data: 2011-08-29 11:47:27
Autor: u2
W dniu 2011-08-29 11:38, Tomek pisze:
[...]

Nie ma, nie bylo i nie bedzie. Esbecka wydmuszka nie potrafi stworzyc
zadnego sensownego programu od czasu Jeruzela i Kiszczaka.

Data: 2011-08-29 03:01:53
Autor: Leszczur
On 29 Sie, 11:47, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

Nie ma, nie bylo i nie bedzie. Esbecka wydmuszka nie potrafi stworzyc
zadnego sensownego programu od czasu Jeruzela i Kiszczaka.

Ale powiedzcie mi szczerze - po kiego wała komukolwiek program?
Przecież każdej partii da się zarzucić, że i tak go nie realizuje!
Program to tak naprawdę lista zyczeń a te jak wiadomo rzadko kiedy są
realistyczne. Co więcej - każda partia jest w stanie wytłumaczyć
dlaczego nie była w stanie sie trzymać programu - bo koalicjant
przeszkadzał, bo opozycja knuła po kątach, bo finanse państwa po
poprzedniku były w opłakanym stanie etc, etc, etc.
Więc nie ma co się napinać na ocenę kawałka papieru i trzeba oceniać
po podjętych działaniach - tak PO, jak PiS, SLD i resztę tego cyrku.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-29 13:51:04
Autor: Tomek

Użytkownik "Leszczur" <leszczur@acn.waw.pl> napisał w wiadomości news:f3a669a3-51b8-4e28-b84d-601906aeebccx2g2000yql.googlegroups.com...
On 29 Sie, 11:47, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

Więc nie ma co się napinać na ocenę kawałka papieru i trzeba oceniać
po podjętych działaniach - tak PO, jak PiS, SLD i resztę tego cyrku.

W sumie racja - obiecywać można wszystko - czego najlepszym przykładem jest nasz premier i rząd. A wskaźniki ekonomiczne są druzgocące dla tego (nie)rządu.
Tomek

Data: 2011-08-29 04:57:51
Autor: Leszczur
On 29 Sie, 13:51, "Tomek" <kuki...@wp.pl> wrote:
> [...]
>Ale powiedzcie mi szczerze - po kiego wa a komukolwiek program?
>Przecie ka dej partii da si zarzuci , e i tak go nie realizuje!
>Program to tak naprawd lista zycze a te jak wiadomo rzadko kiedy s
>realistyczne. Co wi cej - ka da partia jest w stanie wyt umaczy
>dlaczego nie by a w stanie sie trzyma programu - bo koalicjant
>przeszkadza , bo opozycja knu a po k tach, bo finanse pa stwa po
>poprzedniku by y w op akanym stanie etc, etc, etc.
>Wi c nie ma co si napina na ocen kawa ka papieru i trzeba ocenia
>po podj tych dzia aniach - tak PO, jak PiS, SLD i reszt tego cyrku.

W sumie racja - obiecywa mo na wszystko - czego najlepszym przyk adem jest
nasz premier i rz d.

I kazdy z dotychczasowych rządów. Ten nie jest niczym nietypowym.

A wska niki ekonomiczne s druzgoc ce dla tego (nie)rz du.

Zawsze bawi mnie taki argument. Ale jesli ktos uwaza, ze wskazniki
ekonomiczne sa zalezne wylacznie od rządu, to ja mu zycze wszystkiego
najlepszego w swietlanej przyszlosci.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-29 13:55:35
Autor: u2
W dniu 2011-08-29 13:51, Tomek pisze:
W sumie racja - obiecywać można wszystko - czego najlepszym przykładem jest nasz premier i rząd. A wskaźniki ekonomiczne są druzgocące dla tego (nie)rządu.

Dlatego nie maja nic, typowa propaganducha obliczona na miejskich
idiotow otumanionych przekaziorami merdialnymi typu TVN czy GWno.

Data: 2011-08-29 05:07:05
Autor: Leszczur
On 29 Sie, 13:55, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

Dlatego nie maja nic, typowa propaganducha obliczona na miejskich
idiotow otumanionych przekaziorami merdialnymi typu TVN czy GWno.

A tak. Koń jaki jest każdy widzi. I tak samo dotyczy to Tuska jak i
Kaczora.

Data: 2011-08-29 13:57:57
Autor: Bogdan Idzikowski

On 29 Sie, 11:47, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

W sumie racja - obiecywać można wszystko - czego najlepszym przykładem jest nasz premier i rząd. A wskaźniki ekonomiczne są druzgocące dla tego (nie)rządu.

I trzy miliony mieszkań - to poprzednicy - czy to nir przypadkiem PiS?

Data: 2011-08-29 14:01:44
Autor: u2
Kiedy program PO będzie dostępny?
I trzy miliony mieszkań - to poprzednicy - czy to nir przypadkiem PiS?

Bylo tlumaczone juz wielokrotnie na pasp, ale esbuce tacy jak ty uparcie
powtarzaja klamstwa jak gebelsiki.

Data: 2011-08-29 05:08:57
Autor: Leszczur
On 29 Sie, 14:01, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> I trzy miliony mieszkań - to poprzednicy - czy to nir przypadkiem PiS?

Bylo tlumaczone juz wielokrotnie na pasp, ale esbuce tacy jak ty uparcie
powtarzaja klamstwa jak gebelsiki.

Mieli oddac 3 miliony mieszkan i nawet bardzo chcieli, ale nie bylo
komu zabrac. To znaczy bylo, ale nie zdazyli, bo dostali kopa.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-29 14:25:22
Autor: Bogdan Idzikowski

http://spieprzajdziadu.com/muzeum/index.php?title=3_miliony_mieszka%C5%84

Data: 2011-08-29 14:54:20
Autor: stevep
Dnia 29-08-2011 o 14:01:44 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

I trzy miliony mieszkań - to poprzednicy - czy to nir przypadkiem PiS?

Bylo tlumaczone juz wielokrotnie na pasp, ale esbuce tacy jak ty uparcie
powtarzaja klamstwa jak gebelsiki.
Tia, Hofman też nie mowił tego co wszyscy słyszeli.

--
stevep

Data: 2011-08-29 11:59:21
Autor: rAzor

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4e5b6041$0$2446$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ty czerwony palancie byś lepiej milczał! Jesteś w wieku PRL-owskim więc Kiszczak to bardziej twój kumpel, podła świnio!

--
rAzor

Data: 2011-08-29 11:58:13
Autor: rAzor

Użytkownik "Tomek" <kuki543@wp.pl> napisał w wiadomości news:4e5b5e5a$0$3492$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Poczytaj więc o konkretach w programie PiS. Ulży ci.

--
rAzor

Data: 2011-08-29 14:52:59
Autor: stevep
Kiedy program PO będzie dostępny?
Dnia 29-08-2011 o 11:38:03 Tomek <kuki543@wp.pl> napisał(a):

Bo na razie go nie ma. WiĂŞc jak - idÂą do wyborĂłw z samymi ogĂłlnikami,  typu
"rzÂąd KaczyĂąskiego to bĂŞdzie katastrofa", "wiemy, jak budowaĂŚ PolskĂŞ" i  inne
tego typu banialuki. ChciaÂłbym coÂś poczytaĂŚ o konkretach, o tu nic nie  ma...
To z czym tu dyskutowaĂŚ czy polemizowaĂŚ?
Tomek

Po co ci program, wyzywać od hitlerowców potrafisz bez programu.

--
stevep
UĹźywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Kiedy program PO będzie dostępny?