Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   "Kiedy pytają mnie - odpowiadam. Chcecie "wyrwać" królową Sylwię? Odbierzcie jej kieliszek!" - wasz z grubsza ciosany bóbr.

Data: 2011-05-07 04:54:25
Autor: Antenka
"Kiedy pytają mnie - odpowiadam. Chcecie "wyrwać" królową Sylwię? Odbierzcie jej kieliszek!" - wasz z grubsza ciosany bóbr.
Zaczerpnięte z "Poradnika  bobra" - Rozdział I -  "O zachowaniu się
przy stole".
Hłe hłe hłe :D

Antenka :D

Data: 2011-05-07 14:02:11
Autor: Grzegorz Z.
Antenka napisał:

Zaczerpnięte z "Poradnika  bobra" - Rozdział I -  "O zachowaniu się
przy stole".
Hłe hłe hłe :D

Antenka :D

A kota nie trzeba sobie kupić?

Data: 2011-05-08 00:39:50
Autor: 954

Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał w wiadomości news:1v027jhkekou3.h9ydmxrz5vfq$.dlg40tude.net...
Antenka napisał:

Zaczerpnięte z "Poradnika  bobra" - Rozdział I -  "O zachowaniu się
przy stole".
Hłe hłe hłe :D

Antenka :D

A kota nie trzeba sobie kupić?

Nie, ale trzeba wykopac wielki basen dla orki

Data: 2011-05-08 12:20:03
Autor: Grzegorz Z.

Antenka napisał:

[...]

Baseny się buduje, nie wykopuje. Chyba że to ma być taki "polski basen".

Data: 2011-05-07 14:19:34
Autor: jadrys
W dniu 2011-05-07 13:54, Antenka pisze:
Zaczerpnięte z "Poradnika  bobra" - Rozdział I -  "O zachowaniu się
przy stole".
Hłe hłe hłe :D

Antenka :D
Udał nam się ten prezydent..:-D

Data: 2011-05-07 09:00:44
Autor: Antenka
"Kiedy pytają mnie - odpowiadam. Chcecie "wyrwać" królową Sylwię? Odbierzcie jej kieliszek!" - wasz z grubsza ciosany bóbr.
On 7 Maj, 14:19, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

Udał nam się ten prezydent..:-D <

No widzisz Jadrysiu,  do czego prowadzi splatwormienie mózgu? Do
zupełnie gładkich obydwóch półkul! :D
Wiem, że Ty nigdy byś sobie na taką ekstrawagancję nie pozwolił, żeby
kobiecie,  na dodatek głowie koronowanej i zaproszonej,  kieliszek z
szampanem z rąk wyrywać! :-E Feeee no tylko się można ze wstydu za
takiego ćmoka można pod ziemię zapaść! : - /

Antenka

P.s. C., c., c., - c. C.w.s.! :-))  Pozdrawiam ;-)

Data: 2011-05-08 13:35:03
Autor: jadrys
W dniu 2011-05-07 18:00, Antenka pisze:
On 7 Maj, 14:19, jadrys<C...@yahoo.com>  wrote:

Udał nam się ten prezydent..:-D<

No widzisz Jadrysiu,  do czego prowadzi splatwormienie mĂłzgu? Do
[...]

No, nie jestem pewny, - wszystko zależałoby od gatunku tego szampana... :-D , akurat do tego trunku mam wielką słabość;-) . A z tym zachowaniem prezydenta to masz rację - obciach dla nas Polaków. A co najgorsze - on pewnie sobie nawet nie zdaje sprawy że ten jego luzacki styl nie przystoi głowie państwa. Zwłaszcza na oficjalnych przyjęciach.

Pozdrawiam M.Ś.D.Z.P.D.Ł:-)

Data: 2011-05-07 16:03:49
Autor: Polok_Prawdziwy
"Kiedy pytają mnie - odpowiadam. Chcecie "wyrwać" królową Sylwię? Odbierzcie jej kieliszek!" - wasz z grubsza ciosany bóbr.

Lepij kielisek komusik psypadkiem zasunońć, niźli wzesceć, jak łopentano i syćkich wyzywać, gdyci, krutko psed łorgasmusem, bateryjki wkutasie wysły...