Kiedy raport z katastrofy smoleńskiej?

Data: 2020-06-19 11:14:24
Autor: boukun
Kiedy raport z katastrofy smoleńskiej?
Antoni Macierewicz nie przebierał w słowach

Antoni Macierewicz nie chciał odpowiedzieć na pytania reportera WP dotyczące raportu ws. katastrofy smoleńskiej. Były szef MON pojawił się na wiecu poparcia Andrzeja Dudy, który odbył się w czwartek w Tomaszowie Mazowieckim. - Ja wszystko rozumiem, w szczególności pan na to oczekuje. Jak karp na Boże Narodzenie - odpowiadał Antoni Macierewicz na pytania Klaudiusza Michalca. - Cieszymy się, że robicie wszystko, by upowszechnić prawdę o zbrodni smoleńskiej. Bardzo się cieszymy. Jesteśmy wdzięczni, bo mówicie prawdę o tym, jak byli na śmierć sprowadzani. Mówicie prawdę o tym, że była eksplozja i o kłamstwie Millera. Bardzo wam za to dziękuję - dodał.

https://wiadomosci.wp.pl/kiedy-raport-z-katastrofy-smolenskiej-antoni-macierewicz-nie-przebieral-w-slowach-6523063799129729v

boukun

Data: 2020-06-19 03:30:09
Autor: Zexon
Kiedy raport z katastrofy smoleńskiej?
On 6/19/2020 03:14, boukun wrote:
Antoni boukun

Wiadomość dla ciebie antypolski folksdojczu:

Władze Berlina przez 30 lat celowo przekazywały bezdomne dzieci pod opiekę pedofilom w ramach tzw. eksperymentu Kentlera - wynika z raportu dotyczącego działalności seksuologa Helmuta Kentlera, przygotowanego przez Uniwersytet w Hildesheim.

Czytaj więcej na https://fakty.interia.pl/swiat/news-berlin-przez-30-lat-udostepnial-dzieci-pedofilom-wyniki-szok,nId,4561160#utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=firefox

Data: 2020-06-19 12:26:47
Autor: A. Filip
Zexon <Zexon@hotmail.com> pisze:
[...]

To jest bardzo interesujące ale co do kurwy nędzy ma to wspólnego ze
Smoleńskiem-2010?  Zabrania co ktokolwiek zacząć osobny wątek?

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2020-06-19 03:32:35
Autor: Zexon
Kiedy raport z katastrofy smoleńskiej?
On 6/19/2020 03:14, boukun wrote:
Antoni Macierewicz boukun

Świński niemiecki ryju napisz jak mogło do tego dojść w spaniałej Germanii?

Władze w zachodnim regionie Guetersloh oświadczyły w środę, że co najmniej 657 osób w zakładzie Toennies Group w
Rheda-Wiedenbrueck uzyskało pozytywny wynik testu na obecność wirusa.

,,To nie przypadek, że rzeźnia Toennies stała się kolejnym punktem zapalnym infekcji koronawirusem" - powiedział Freddy Adjan, wiceprezes związku NGG reprezentującego pracowników przemysłu spożywczego i napojów.
Adjan powiedział, że pracownicy zatrudnieni przez podwykonawców stoją w obliczu ,,katastrofalnych warunków pracy i życia".

Po serii wcześniejszych klastrów koronawirusów w rzeźniach niemiecki rząd zobowiązał się do końca pod koniec roku podwykonawstwa, choć niektórzy prawodawcy ostrzegali,
że może to spowodować przeniesienie pracy za granicę.

https://tinyurl.com/yd2rj46p

Data: 2020-06-19 11:43:23
Autor: boukun
Użytkownik "Zexon"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
Antoni Macierewicz boukun

Świński niemiecki ryju napisz jak mogło do tego dojść w spaniałej Germanii?

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

08:48

- Jeśli robilibyśmy masowe badania przesiewowe, to okazałoby się, że mamy
tych przypadków kilkanaście tysięcy więcej - szacuje prof. Krzysztof Simon.
Ordynator Oddziału Zakaźnego Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. J.
Gromkowskiego we Wrocławiu wyliczał, że USA i Belgia testują o parę razy
więcej osób więcej niż Polska.

Oto lista największych ognisk epidemii w Polsce

W zakładach pracy, na imprezach czy podczas nabożeństw? Wystarczy, aby w
dużym skupisku ludzi pojawiła się jedna osoba zakażona koronawirusem, a w
któtkim czasie może dojść do wybuchu dużego ogniska epidemii. Jak to wygląda
w Polsce, a jak na świecie?

1. Koronawirus. Gdzie zaraziło się najwięcej osób na raz?

W niemieckim Frankfurcie po jednym nabożeństwie doszło do zakażenia 107
osób. 2,5 godziny lekcji chóru w mieście Mount Vernon (USA) wystarczyło, aby
zakażonych zostało 53 oosby. Podczas imprezy urodzinowej w Connecticut
doszło do wybuchu ogniska, w wyniku czego zakaziło się 300 osób. Podobna
sytuacja miała miejsce w Alabamie, gdzie po pogrzebie zakażonych zostało
zakażonych 600 osób.

Te liczby pokazują, jak niewiele trzeba, aby w krótkim czasie doszło do
wybuchu ogniska epidemii koronawirusa. A jak sytuacja wygląda w Polsce? Oto
największe ogniska, jakie wystąpiły w kraju.

2. Koronawirus. Największe ogniska w Polsce są w kopalniach

Koronawirus błyskawicznie rozprzestrzenił się w kopalniach. Od początku
epidemii w kopalniach w woj. śląskim wykryto ponad 5,2 tys. przypadków
zakażenia koronawirusem. Wśród osób zainfekowanych górnicy oraz ich rodziny.
Większość przypadków zachorowań miała miejsce w kopalniach należących do
Jastrzębskiej Spółki Węglowej. Stan na 12 czerwca to 3042 potwierdzonych
przypadków zarażenia koronawirusem. W Pniówku jest to 1589 osób, w Ruchu
Zofiówka - 1176, w kopalni Jastrzębie-Bzie - 238, w kopalni Budryk - 22, w
Ruchu Borynia - 15 oraz w Ruchu Szczygłowice - 2.

3. Zakłady meblarskie w pow. kępińskim (woj. wielkopolskie). 340 zakażonych
koronawirusem

Na początku maja u jednego z pracowników wielkopolskiej fabryki mebli
wykryto koronawirusa. W kolejnych tygodniach badaniami objęto wszystkich 966
pracowników zakładu. Z ostatnich danych wynika, że zakażonych jest 340
zakażonych pracowników.

Sytuacja wymknęła się spod kontroli, ognisko okazało się największym w
województwie. Fabryka mieści się w powiecie kępińskim. Jednak zakażenia nie
ograniczają się tylko do tego powiatu. Wiele osób dojeżdża do fabryki mebli
w okolicach Kępna z województwa łódzkiego - na przykład z powiatów
wieluńskiego i wieruszowskiego. W tych powiatach również rośnie liczba
zakażonych. W tym pierwszym powiecie jest obecnie ok. 50 aktywnych
przypadków, w tym drugim niemal 80. Od początku epidemii w obu powiatach
zanotowano ok. 240 zakażeń.

4. Fabryka mrożonek w Działoszynie (woj. łódzkie). Co najmniej 94 zakażonych
SARS-CoV-2

Zaczęło się od pracownicy fabryki lodów i mrożonek "Anita". Kobieta zaczęła
mieć objawy COVID-19 i zgłosiła się do lekarza. Gdy test wyszedł u niej
pozytywnie, przebadano sto osób, które miało kontakt z kobietą. Okazało się,
że 94 pracowników fabryki jest zakażonych. W zakładach pracuje około 546
osób.

Żadna z zainfekowanych osób nie potrzebowała hospitalizacji. Jednak w samym
Działoszynie, gdzie mieszka 7 tysięcy osób, zamknięte zostały obiekty
użyteczności publicznej m.in. szkoły, biblioteki, żłobki, przedszkola,
biblioteki i dom kultury. Lokalny sanepid zalecił zaostrzenie reżimu
sanitarnego na okolicznych targowiskach i bazarach.

5. Zakład mięsny w Starachowicach. 84 zakażonych

Pierwszy przypadek zakażenia wirusem w starachowickim oddziale firmy Animex
Foods wykryto 15 maja. Wówczas podjęto decyzję o odsunięciu od pracy ponad
200 pracowników powyżej 60. roku życia lub mających choroby współistniejące.
Ponad 630 pracowników zakładu trafiło na kwarantannę. Obecnie zakażonych
jest 74 pracowników firmy i osób z firm zewnętrznych. Łącznie starachowicki
zakład zatrudnia około 2 tys. osób.

Ogniska epidemii w zakładach mięsnych były bardzo poważnym problemem w
Niemczech oraz USA. Wirusa wykryto w 216 amerykańskich zakładach
przetwórstwa mięsnego w 33 stanach. Zaraziło się nim łącznie ponad 20
tysięcy pracowników, co najmniej 76 osób zmarło.

6. Szpital w Sieradzu. 80 zakażonych

Szacuje się, że nawet do jednej trzecia wszystkich zakażeń może dochodzić w
szpitalach i przychodniach. Tak w Szpitalu Wojewódzkim im. Prymasa Stefana
Wyszyńskiego w Sieradzu podczas rutynowych badań wśród pacjentów wykryto 40
pozytywnych wyników testów na COVID-19. W kolejnych badaniach liczba
zakażonych wzrosła do 80 osób. To 45 pacjentów i 35 pracowników placówki z
kilku oddziałów. Najwcześniej zakażenia wykryto na oddziale nefrologii i
chorób wewnętrznych. Obecnie w placówce zamknięte są trzy oddziały -
nefrologii, diabetologii i kardiologii.

7. Ośrodek dla cudzoziemców w Warszawie. 63 zakażonych

Urząd ds. Cudzoziemców poinformował, że zdiagnozowano w sumie 63 przypadki
zakażenia SARS-CoV-2. Cztery osoby trafiły do szpitala. W ośrodku
zakwaterowanych jest 111 kobiet i dzieci. Pierwsze ognisko wykryto w drugiej
połowie maja.

https://portal.abczdrowie.pl/koronawirus-gzie-najlatwiej-sie-zakazic-oto-lista-najwiekszych-ognisk-epidemii-w-polsce

boukun

Data: 2020-06-19 12:22:47
Autor: Runt
W dniu 2020-06-19 o 11:14, boukun pisze:
Antoni Macierewicz nie przebierał w słowach

Przestań odgrzewać ten stary kotlet. Powiedz lepiej co z 5G?
Podpalasz już maszty czy uszy po sobie?

Przypomnij mi co to za partia wprowadziła w PL tą zabójcza technologie?

--
Runt

Keep smilling. All's well that ends well!

http://100aferpis.pl/

Kiedy raport z katastrofy smoleńskiej?