Kiedy rozmawiam przez kom. Boli mnie glowa ? Czemu?

Data: 2020-05-08 13:53:14
Autor: boukun
Kiedy rozmawiam przez kom. Boli mnie glowa ? Czemu?
Witam Was dziewczyny!
Mam 16 lat, i problem ten mam od kilku miesiecy. Kiedys mialam komorke LG , kiedy przykladalam ja do ucha prawego to takjakby zabolewało mnie w skroni- jakby komorka wysylala jakies fale, albo co. Mimo ze dawno temu [2 mies.] dostalam nowy telefon, to nawet jak z nieg dzwonie to mnie boli . ale jak przyloze do lewego to mniej. Nie wiem czemu mnie boli, czytalam co neico ze tel. jakies fale wysyla, ale kurcze, nie mam pojecia co i jak. moze mi pomozecie
bo to bardzo nieprzyjemne, huczy imi glowa podczas rozmowy, a rzadko rozmawiam przez tel[nie jestem maniaczka itd.]
czekam na odp. POZDRAWIAM!

Dot.: Kiedy rozmawiam przez kom. Boli mnie glowa ? Czemu?
przytoczę, co wyczytałam na szkolnej ulotce:

Telefon komórkowy podczas rozmowy wychodzącej,rozmowy przychodzącej,sms-ów wytwarza fale,które przyczyniają się do powstawania raka (nie chcę cię straszyć).Fale nasilają się,kiedy telefon jest przyłożony blisko głowy a także podczas sygnału,bo to wtedy fale sa najsilniejsze. W twoim przypadku to pewnie jakieś zaburzenia.Może twój organizm nie jest dobrze uodporniony na te fale? Musisz wybrać się do lekarza.On stwierdzi co dalej Pozdrawiam
__________________

Dot.: Kiedy rozmawiam przez kom. Boli mnie glowa ? Czemu?
Tak to prawda, zresztą nie tylko podczas rozmów telefon wysyła fale, cały czas tylko w mniejszym natężeniu- gdy łączy się np. z siecią itd. Dlatego tak niebezpieczne jest noszenie telefonu np. w kieszeni w spodniach, bo bezpośrednio naraża się układ rozrodczy. Do tego "zdrowe" jedzenie ze sklepu (pełne chemii, konserwantów itp.) i mamy gotową odpowiedź na pytanie skąd tyle par ma problemy z zajściem w ciąże... A i jeszcze dla przykładu, choć może każdy zna ten filmik: http://www.youtube.com/watch?v=V43ZxqnV88g

Dot.: Kiedy rozmawiam przez kom. Boli mnie glowa ? Czemu?
Albo to: http://www.youtube.com/watch?v=mzDq-...eature=related

Tak, telefony komórkowe emitują promieniowanie elektromagnetyczne (największe podczas łączenia z rozmówcą), które fatalnie wpływa na nasz układ nerwowy. Na zachodzie i w Rosji już się o tym, mówi, u nas pewnie za ok 10 lat, gdy 'komórkowe' pokolenie urośnie, i będziemy mieli wysyp nowotworów...

Podczas zajęć dowiedziałam się, że lepiej unikać np.motoroli - mają najwyższy wskaźnik PEM. Taki mały offtop praktyczny

Trudno stawiać diagnozę przez wizaż... wybierz się do lekarza, ew.poproś o skierowanie do neurologa. Ale nie ma sensu Cię niczym straszyć, może masz po prostu taką 'formę' migreny? Albo 1000 innych rzeczy...

https://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=381111

boukun

Kiedy rozmawiam przez kom. Boli mnie glowa ? Czemu?