Kiedy schowa chamstwo (Dudy) w miech.

Data: 2012-05-14 17:23:23
Autor: Rafa
Kiedy schowa chamstwo (Dudy) w miech.
Dnia Mon, 14 May 2012 07:27:23 +0200, stevep napisał(a):

# Z dawnych lektur historycznych pamiętam scenkę, jak to debatującą tuż  przed tzw. Rewolucją Październikową rosyjską Dumę pogania późną wieczorną  porą dowódca złożonej z bolszewickich funkcjonariuszy straży  parlamentarnej – wchodzi na salę obrad i bezceremonialnie oznajmia posłom:  czas kończyć, strażnicy są zmęczeni. Przypomniało mi się to w czasie  całodniowego seansu agresji zafundowanego przez przybudówkę PiS, jaką jest  dziś związek zawodowy Solidarność.

Duda to kmiot podobny do Śniadka. Miałem nadzieję, że Duda nie będzie lziać
tyłka prezesowi PiS, okazało się, że parcie na stołek władzy jest
silniejsze. Działacze związkowi mają się dobrze. To was kmiotki wyrzucają
na bruk w ramach europejskiego nowego ładu gospodarczego.

Data: 2012-05-14 18:01:44
Autor: Przemysław W
Kiedy schowa chamstwo (Dudy) w miech.
Użytkownik "Rafał" <5@kolumna.org> napisał

[...]

Duda na wejściu powiedział, że jest mu bliżej do picu niż do PO. Już sama ta wypowiedź go dyskwalifikowała i dowodziła, że przygłup nie rozumie roli związków zawodowych.

Przemek

--

"Istnieje przedsiębiorstwo produkujące kłamstwa - PiS jako partia i „Gazeta Polska”, media o. Rydzyka jako narzędzie propagandy.
 I nie chodzi tu tylko o kłamstwo smoleńskie, ale o kłamstwa dotyczące wielu innych spraw:  domniemanego obecnego rozbioru Polski, mitycznego dorobku politycznego Lecha Kaczyńskiego,

Kiedy schowa chamstwo (Dudy) w miech.