Kiedy u nas panie phemierze?

Data: 2013-04-19 10:03:28
Autor: u2
Kiedy u nas panie phemierze?
http://polish.ruvr.ru/2013_04_17/Nowa-Zelandia-zalegalizowala-malzenstwa-homoseksualne/

Data: 2013-04-19 16:48:04
Autor: GrzegorZ
Kiedy u nas panie phemierze?
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:kkqtit$v3o$1dont-email.me...
http://polish.ruvr.ru/2013_04_17/Nowa-Zelandia-zalegalizowala-malzenstwa-homoseksualne/

Nie będzie pedał pluł nam w twarz i dzieci molestował. Żądanie pedałów by mieli prawo do adopcji dzieci jest niczym innym jak hodowlą przez nich dzieciaków dla pedofilów. Niech was nie zwiodą bajania, że są to dzieci niepełnostrwane i z domów dziecka. Dla pedałków i pedofilów liczy się tylko pieniądz.

Data: 2013-04-19 17:56:20
Autor: Przemys³aw M.
Kiedy u nas panie phemierze?
Dnia Fri, 19 Apr 2013 16:48:04 +0200, GrzegorZ napisa³(a):

U¿ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:kkqtit$v3o$1dont-email.me...
http://polish.ruvr.ru/2013_04_17/Nowa-Zelandia-zalegalizowala-malzenstwa-homoseksualne/

Nie bêdzie peda³ plu³ nam w twarz i dzieci molestowa³. ¯±danie peda³ów by mieli prawo do adopcji dzieci jest niczym innym jak hodowl± przez nich dzieciaków dla pedofilów. Niech was nie zwiod± bajania, ¿e s± to dzieci niepe³nostrwane i z domów dziecka. Dla peda³ków i pedofilów liczy siê tylko pieni±dz.

Ca³a prawda. Pedalstwo nie¼le to sobie wykombinowa³o.

--
Jaros³aw Kaczyñski o¶wiadczy³, ¿e z w³asnej woli nie zrezygnuje ze stanowiska Prezesa PiS. - Mnie witaj± okrzykami: "Jaros³aw Polskê zbaw". http://tiny.pl/hlh7b

Data: 2013-04-19 18:36:47
Autor: Bogdan Idzikowski
Kiedy u nas panie phemierze?

Użytkownik "GrzegorZ" <blogifilet@gazetka.pl> napisał w wiadomości news:kkrlj5$rac$4news.albasani.net...
[...]

I tylko przez przypadek heteroseksualna rodzina, tworząc rodzinę zastępczą dla piątki dzieci, zamordowała dwoje z nich.
I tylko przez przypadek heteroseksualna matka zamordowała troje niemowląt i nie mogąc rozstać się z trupkami, trzymała je w zamrażarce.

--
Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2013-04-19 19:36:25
Autor: pluton_
Kiedy u nas panie phemierze?
masz juz jakiegos przystojniaka na oku ?

Data: 2013-04-19 19:32:33
Autor: u2
Kiedy u nas panie phemierze?
W dniu 2013-04-19 19:36, pluton_ pisze:
masz juz jakiegos przystojniaka na oku ?

no, ciebie.

--
S³u¿ba despotyzmowi i fa³szowi
To patriotyzm ... wszarzy.

Data: 2013-04-19 20:26:31
Autor: pluton_
Kiedy u nas panie phemierze?
> masz juz jakiegos przystojniaka na oku ?

no, ciebie.

Jak dobrze ciagniesz druta i umiesz gotowac to sie zastanowie.

Nullification

Data: 2013-04-19 20:36:28
Autor: u2
Kiedy u nas panie phemierze?
W dniu 2013-04-19 20:26, pluton_ pisze:
masz juz jakiegos przystojniaka na oku ?

no, ciebie.

Jak dobrze ciagniesz druta i umiesz gotowac to sie zastanowie.

moge ciebie ugotowac plutek. na czerwono.

Data: 2013-04-19 21:55:05
Autor: pluton_
Kiedy u nas panie phemierze?

> Jak dobrze ciagniesz druta i umiesz gotowac to sie zastanowie.

moge ciebie ugotowac plutek. na czerwono.

Och ty, niegrzeczny... Ale z ciebie ogier !

Nullification

Data: 2013-04-19 21:52:50
Autor: u2
Kiedy u nas panie phemierze?
W dniu 2013-04-19 21:55, pluton_ pisze:
moge ciebie ugotowac plutek. na czerwono.
Och ty, niegrzeczny... Ale z ciebie ogier !

a z ciebie zielona dupa z gwna.

--

http://telewizjarepublika.pl/

Data: 2013-04-19 22:26:50
Autor: pluton_
Kiedy u nas panie phemierze?
moge ciebie ugotowac plutek. na czerwono.
> Och ty, niegrzeczny... Ale z ciebie ogier !

a z ciebie zielona dupa z gwna.

Wam peda³om tylko dupy w glowie.

Nullification

Data: 2013-04-19 22:23:28
Autor: u2
Kiedy u nas panie phemierze?
W dniu 2013-04-19 22:26, pluton_ pisze:
moge ciebie ugotowac plutek. na czerwono.
Och ty, niegrzeczny... Ale z ciebie ogier !

a z ciebie zielona dupa z gwna.

Wam peda³om tylko dupy w glowie.

tja, wiec ty masz pedalski alias e-mailowy.

Data: 2013-04-19 23:08:31
Autor: pluton_
Kiedy u nas panie phemierze?

> Wam peda³om tylko dupy w glowie.

tja, wiec ty masz pedalski alias e-mailowy.

To wlasnie jest pedalowykrywacz. Dzieki temu aliasowi
ujawniam takich pedziow jak ty. Taki stary pedal a dal sie zlapac.

Nullification

Data: 2013-04-20 01:16:55
Autor: mcmlxxi.xi.xi
Kiedy u nas panie phemierze?
W dniu pi±tek, 19 kwietnia 2013 23:08:31 UTC+2 u¿ytkownik pluton_ napisa³:
Dzieki temu aliasowi

ujawniam...

....swoja liczebnosc.

Od lat mnie zastanawialo dlaczego nie nazwales sie L.E.G.I.O.N.
Teraz juz wiem.  ;P

Data: 2013-04-20 01:43:05
Autor: mcmlxxi.xi.xi
Kiedy u nas panie phemierze?
W dniu sobota, 20 kwietnia 2013 10:16:55 UTC+2 u¿ytkownik mcmlxx...@gmail..com napisa³:
> [...]

> Dzieki temu aliasowi

...swoja liczebnosc.

Od lat mnie zastanawialo dlaczego nie nazwales sie L.E.G.I.O.N.

....P.L.U.T.O.N - przez wrodzana skromnosc! ;)

Data: 2013-04-20 13:53:27
Autor: pluton_
Kiedy u nas panie phemierze?
Od lat mnie zastanawialo dlaczego nie nazwales sie L.E.G.I.O.N.

No i po co zmarnowa³e¶ tyle lat ? Mogles skonczyc szkole,
ozenic sie, miec dzieci, a kto wie, moze nawet wnuki ?

Po co bylo marnowac sobie zycie, przeciez mogles zapytac.

Nullification

Kiedy u nas panie phemierze?