Kiedy w Polsce powstanie nowa ultraliberalna partia ?

Data: 2012-04-20 17:14:12
Autor: totus
Kiedy w Polsce powstanie nowa ultraliberalna partia ?
zażółcony wrote:

A to mnie akurat interesuje. Ojciec był zarejestrowany jako bezrobotny,
tylko o ile wiem, wiązało się to z tym, że trzeba było odpowiadać
na pojawiające się w pośredniaku oferty pracy, które jednak z jego
kwalifikacjami niewiele mają wspólnego. Żadna praca nie hańbi,
ale z drugiej strony ojciec nie ma już zdrowia do tego, żeby
pracować w magazynie - choć próbował i się niestety zawiódł
choćby na swoich stawach kolanowych.

To jest jedna z zasad gry. Nie można odmówić na propozycje pracy. Ale Twój ojciec jest w znakomitej sytuacji. Gdy jest rzeczywiście chory to po uzyskaniu zatrudnienia, następnego dnia po rejestracji umowy idzie na zwolnienie i nie dość, że ma ubezpieczenie to płacą mu za to, że jest. Gdy nie jest chory to szuka lekarza, który nie jest jakoś szczególnie drobiazgowy i też zwolnienie wystawi. 1/2 roku ciągłego zwolnienia przeważnie wyleczy pracodawcę z uporu. To wzmacnia gospodarkę bo generuje popyt.
Choć ja nie spotkałem się jeszcze z przypadkiem by pracodawca chciał zatrudnić kogoś kto nie chce pracować.
Ja również dostaje takie skierowania do pracy. Na rozmowie z potencjalnym pracodawcą zawszę pada pytanie z jego strony czy chcę pracować. Pracodawcy to nie są głupi ludzie. Ja na to odpowiadam, że "zgodnie z prawem nie mogę odmówić". Druga strona już wie o co chodzi i życie płynie dalej.
Już w samym urzędzie pracy nie mogą dać oferty pracy poniżej formalnego wykształcenia. Czyli komuś po studiach nie mogą zaproponować pracy fizycznej. Takie to bezrobocie. Jest bezrobocie bo jest za mało stanowisk prezesów banków po 200 tys/m-c

Kiedy w Polsce powstanie nowa ultraliberalna partia ?