Kiedy w końcu my Polacy z pl.soc.polityka dojdz iemy do władzy?...

Data: 2009-11-21 11:13:00
Autor: Tzva Adonai
Kiedy w końcu my Polacy z pl.soc.polityka dojdz iemy do władzy?...
Zapomniałem o mkarwanie - wymarzonym kandydacie na rządowego
konsultanta d/s relacji z mniejszością żydowską....

Data: 2009-11-21 13:17:14
Autor: Marek
On 21 Lis, 20:13, Tzva Adonai <tzva.adon...@lycos.com> wrote:
Zapomniałem o mkarwanie - wymarzonym kandydacie na rządowego
konsultanta d/s relacji z mniejszością żydowską....

 ja moge objac Urzad do Zwalczania Antysemityzmu i Xenofobii.

Data: 2009-11-22 08:25:00
Autor: jadrys
Marek pisze:
[...]

Obawiam się że nie podołasz..

Data: 2009-11-22 07:22:05
Autor: Marek
On 22 Lis, 08:25, jadrys <c...@yahoo.com> wrote:
Marek pisze:

>  ja moge objac Urzad do Zwalczania Antysemityzmu i Xenofobii.

Obawiam się że nie podołasz..

No wlasnie dlatego !

Kiedy w końcu my Polacy z pl.soc.polityka dojdz iemy do władzy?...