Kiedy w końcu my Polacy z pl.soc.polityka dojdziemy do władzy?...

Data: 2009-11-21 11:10:45
Autor: Tzva Adonai
Kiedy w końcu my Polacy z pl.soc.polityka dojdziemy do władzy?...
Od biedy moglibyśmy stworzyć chociaż swój gabinet cieni... W roli
prezydenta widziałbym pana Jacka Kaweckiego, bo to człowiek światowy,
doskonale zorientowany w meandrach współczesnej polityki, nastawiony
na dialog i skłonny do konsensusu.. Boukun doskonale sprawdziłby się w
charakterze ministra od spraw socjalnych i religijnych...  Panslavistę
można by obsadzić w roli głównego konsultanta krajowego do spraw
kontaktów z Gaspromem, zważywszy na jego wieloletnią praktykę w ORMO
można by go też zrobić głównodowodzącym polskiej armii... Piotr to
idealny minister sprawiedliwości, walczący z nielegalnym wyłudzaniem
świadczeń socjalnych, raff - jego wierny zastępca.. Zenon pokierowałby
resortem zdrowia, dr. Kruk resortem edukacji, Antenka zaś stanęłaby na
czele KRRiT... Natomiast ja, jako człowiek obdarzony charyzmą i
powszechnie lubiany zadowoliłbym się teką ministra spraw
zagranicznych....

Data: 2009-11-21 11:13:00
Autor: Tzva Adonai
Kiedy w końcu my Polacy z pl.soc.polityka dojdz iemy do władzy?...
Zapomniałem o mkarwanie - wymarzonym kandydacie na rządowego
konsultanta d/s relacji z mniejszością żydowską....

Data: 2009-11-21 13:17:14
Autor: Marek
On 21 Lis, 20:13, Tzva Adonai <tzva.adon...@lycos.com> wrote:
Zapomniałem o mkarwanie - wymarzonym kandydacie na rządowego
konsultanta d/s relacji z mniejszością żydowską....

 ja moge objac Urzad do Zwalczania Antysemityzmu i Xenofobii.

Data: 2009-11-22 08:25:00
Autor: jadrys
Marek pisze:
[...]

Obawiam się że nie podołasz..

Data: 2009-11-22 07:22:05
Autor: Marek
On 22 Lis, 08:25, jadrys <c...@yahoo.com> wrote:
Marek pisze:

>  ja moge objac Urzad do Zwalczania Antysemityzmu i Xenofobii.

Obawiam się że nie podołasz..

No wlasnie dlatego !

Data: 2009-11-21 12:17:12
Autor: Antenka
On 21 Lis, 20:10, Tzva Adonai <tzva.adon...@lycos.com> wrote:
[...]

Zastanów się czy tego chcesz ? W tv od rana do wieczora trwałby
nieustający kabaret ze mną w roli glównej. Wymiotłabym całą tę mierną
konkurencję - niedorozwiniętego Kubusia W. a nawet lubianego przeze
mnie Majewskiego. No cóż w tej branży nie ma miejsca na sentymenty he
he he. Tia ministerstwo sprawa zagraniczny marzy ci się... Nie myśl,
że łykniesz ambasadę w Kanaanie.

Antenka

Data: 2009-11-21 15:46:10
Autor: Mariusz Merta
panie tzva, zgłaszam swoja kandydaturę na ministra skarbu albo na ministra infrastruktury
albo finansów...w tych trzech resortac można zrobic duży szmal...czyli
kręcić taaaakieeeeee looooodyyyy
jakich z siebie pan nie wyciśniesz za chińskiego boga...
ale do pomocy proszę mi przydzielić towarzysza jadryska, już on taka
prawdę przedstawi w sprawach kręconych lodów, że głowa mała...

postuluje ministerstwo rolnictwa dla poloka prawdziwego, niezły burak
powinien być w resorcie od zarządzania świniami,kozami
i rogacizną...

Mariusz Merta

Data: 2009-11-21 20:35:22
Autor: Mirek
Tzva Adonai pisze:
Od biedy moglibyśmy stworzyć chociaż swój gabinet cieni...

Kiedy w tym kraju będzie normalnie?

Data: 2009-11-21 21:04:56
Autor: Jadrys
Tzva Adonai pisze:
[...]

Zgłaszam swoją kandydaturę na szefa IPN-u.. ktoś w końcu musi przerwać ten ciąg zakłamywania historii.

Data: 2009-11-21 12:19:52
Autor: Antenka
On 21 Lis, 21:04, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Tzva Adonai pisze:

> [...]
> zagranicznych....

Zgłaszam swoją kandydaturę na szefa IPN-u.. ktoś w końcu musi przerwać

Jadrysiu, daj spokój przecież tumany kurzu, mole i roztocza i
makulatura to nie dla Ciebie. Ty zostaniesz ambasadorem w Grecji ;-)

Antenka

Data: 2009-11-21 22:13:42
Autor: Jadrys

Tzva Adonai pisze:

[...]

Bardzo miła perspektywa, ale jednak myślę że w IPN-ie byłaby większa korzyść ze mnie. Dla dobra Ojczyzny jestem gotów nawet na pracę w uciążliwych warunkach. ;-)

Data: 2009-11-22 23:13:57
Autor: raff

Tzva Adonai pisze:

[...]

Jadrys zostanie ambasadorem w Korei.

R.

Data: 2009-11-23 18:33:07
Autor: Jadrys
raff pisze:

Tzva Adonai pisze:

[...]

Chętnie, ale dopiero po wykonaniu "roboty" w IPN-ie.

Data: 2009-11-21 20:17:47
Autor: Karol
Jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):
Zgłaszam swoją kandydaturę na szefa IPN-u.. ktoś w końcu musi przerwać ten ciąg zakłamywania historii.

skad ci to przyszlo do glowy? Masz jakies argumenty merytoryczne na
potwierdzenie tego co piszesz? Z IPN, walcza glownie ci, co sie go boja.

Data: 2009-11-21 22:14:29
Autor: Jadrys
Karol pisze:
[...]

Raczej ci którym zależy żeby historia nie ukazywana stronniczo.

Data: 2009-11-21 22:59:41
Autor: Karol
Karol pisze:
> [...]
> potwierdzenie tego co piszesz? > Z IPN, walcza glownie ci, co sie go boja.

Raczej ci którym zależy żeby historia nie ukazywana stronniczo.

o ile mi wiadomo, tylko tematyka podpadajaca pod tzw. *antysemityzm*, jest
omijana jesli nie jest po obowiazujacej, jedynie slusznej linii oraz niektorym
nie podoba sie ujawnianie prawdy o najnowszej historii Polski.
Reszta jest OK, dlatego sa podejmowane proby ukrocenia wolnosci IPN.
IPN, to ostatni basion PRAWDY o najnowszej historii Polski.

Data: 2009-11-22 08:29:16
Autor: jadrys
Karol pisze:

[...]

Niestety mam zupełnie inne zdanie o IPN...  Wręcz uważam ich działalność za typowy element kapitalistycznej propagandy.

Data: 2009-11-21 22:50:36
Autor: ali
Kiedy w końcu my Polacy z pl.soc.polityka dojdziemy do władzy?...
Tzva Adonai <tzva.adonai1@lycos.com> napisał(a): bando nierobów ////////

a Gówno żreć będziecie??

o gospodarce i finansach zapominacie???????

Data: 2009-11-22 23:15:51
Autor: raff
ali pisze:
Tzva Adonai <tzva.adonai1@lycos.com> napisał(a): bando nierobów ////////

a Gówno żreć będziecie??

o gospodarce i finansach zapominacie???????

Nie. Ja bede ministrem finansow. Bede krecil takie lody ze ustawie sie do konca zycia.

A potem zapisze sie do PO.

R.

Data: 2009-11-23 14:23:12
Autor: Polok_Prawdziwy
[...]

Noa jo...!?

- mogem Zecnikiem Praw Łobywateli, jewentułalnie PROMIMENCJOM łostać...

--

Kiedy w końcu my Polacy z pl.soc.polityka dojdziemy do władzy?...