Kiedy wiek zaczyna mieć znaczenie?

Data: 2019-09-24 18:33:33
Autor: Myjk
Kiedy wiek zaczyna mieć znaczenie?
Tue, 24 Sep 2019 04:43:16 -0700 (PDT), Bolko
Od zawsze podobała mi się V70 od volvo.
Im starsze tym lepsze.

Kierowałeś tym? Przecież to jest wzór braku ergonomiczności.

Chcę kupić auto na 10 lat.
Jakie roczniki brać pod uwagę tak żeby auto się nie rozpadło?

Mam Mazdę 6 CiTD 2007 na sprzedaż -- wyjechałem nią z salonu 11 lat temu.
Silnik i osprzęt zdrowy. Powinna przejeździć kolejne 10 lat. Niemniej tu
nawet przy 150/h to słychać jak ją rdza żre, ale to zdaje sięjuż wiesz. :P

--
Pozdor
Myjk

Kiedy wiek zaczyna mieć znaczenie?