Kiedy wreszcie Lasek odpowie ?

Data: 2015-04-13 14:39:07
Autor: Marek
Kiedy wreszcie Lasek odpowie ?
Niech Lasek powie, dlaczego odlamki samolotu lezaly 60m przed brzoza, ktora stala sie przyczyna upadku samolotu ?

Wyslal geologow, dostal od nich raport i teraz udaje, ze raportu nie ma .

Zawsze, gdy Lasek siedzi przed kamera, mam nadzieje, ze dziennikarzyna, ktora ze wszystkich sil, stara sie ratowac jego dupe, chociaz raz sie zapomni i zada pytanie, ktore zadalby kazdy inny, logicznie myslacy czlowiek...
Tymczasem...nic...nic takiego sie nie stanie.

Data: 2015-04-13 23:44:11
Autor: Chiron
Kiedy wreszcie Lasek odpowie ?

Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisal w wiadomosci news:74771c6c-282c-4501-86f2-ba1e4ff444f3googlegroups.com...
[...]

Durczok- ulubieniec mediów- zadal niewlasciwe pytanie Kopaczowej- i wiesz, co sie z nim stalo

--

Chiron

Data: 2015-04-14 14:09:18
Autor: Patriota
W dniu 2015-04-13 o 23:39, Marek pisze:
Niech Lasek powie, dlaczego odlamki samolotu lezaly 60m przed brzoza, ktora stala sie przyczyna upadku samolotu ?

Lasek nie jest od tego aby matołkom tłumaczyć podstawowe prawa fizyki.

Data: 2015-04-15 12:37:55
Autor: Marek
W dniu wtorek, 14 kwietnia 2015 14:09:02 UTC+2 użytkownik Patriota napisał:
> [...]

Lasek nie jest od tego aby matołkom tłumaczyć podstawowe prawa fizyki.

Ciekawe, jakie to podstawowe prawa fizyki tlumacza, ze samolot wpadajacy w bloto, rozpada sie na 60 tys. kawalkow i odbija je na kilkadziesiat metrow wstecz ?

Chyba trzeba bedie utworzyc nowy dzial fizyki - fizyka odbic od smolenskiego blota.
Lub : Fizyka Laska - smolenskiego...

Data: 2015-04-15 23:59:27
Autor: Mark Woydak
Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisał w wiadomości
> [...]

wstecz ?

Chyba trzeba bedie utworzyc nowy dzial fizyki - fizyka odbic od smolenskiego

No to utwórz. Twórzcie kolejne teorie. Prawda jest okrutna: za smierć 96
osoób odpowiada pieniactwo, buta i nieodpowiedzialność Kaczyńskich.

MW

Data: 2015-04-16 13:49:51
Autor: Patriota
W dniu 2015-04-15 o 21:37, Marek pisze:
[...]

W wyniku różnych naprężeń przy zderzeniu obiektu poruszającego się ze sporą prędkością. W takich wypadkach działają różne siły w różnych kierunkach. Skoro tego nie wiesz, to jednak musisz mi uwierzyć na słowo że katastrofa lotnicza w której to samolot spada na ziemię to nie układanie klocków przez dziecko w piaskownicy.

Data: 2015-04-16 19:28:57
Autor: Mark Woydak

Użytkownik "Patriota" <czu@kre.ru> napisał w wiadomości news:mgo7ks$9is$1speranza.aioe.org...
[...]

Następny expierd się znalazł.

MW

Data: 2015-11-28 13:57:00
Autor: Anatol
Kiedy wreszcie Lasek odpowie ?
W dniu 2015-04-13 o 23:39, Marek pisze:
Niech Lasek powie, dlaczego odlamki samolotu lezaly 60m przed brzoza,

Przecież odpowiedział :

"Samolot uderzył o dwie przeszkody, zanim uderzył w brzozę i zaczęła się destrukcja skrzydła."

Anatol

Data: 2015-11-28 18:13:37
Autor: stevep
W dniu .11.2015 o 13:57 Anatol <c355@usuntowp.pl> pisze:

[...]

I naprawdę wieżysz, że jakikolwiek argument trafi?
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-12-01 14:45:33
Autor: Marek
W dniu sobota, 28 listopada 2015 13:57:01 UTC+1 użytkownik Anatol napisał:
> [...]

Przecież odpowiedział :

"Samolot uderzył o dwie przeszkody, zanim uderzył w brzozę i zaczęła się destrukcja skrzydła."

Panie Anatol, jakze mi milo, ze odpowiada Pan na mojego posta po 7 miesiacach !!!!!!!!

Chyba Pan żle przeczytal instrukcje swojego prowadzacego...???

To prosze mi przypomniec, w jakie przeszkody uderzyl samolot, tracąc elementy swojego poszycia i wyposazenia, zanim "pancerna brzoza" spowodowala jego upadek ?

Byly tam jakies "superwysokie brzozy", czy "niskie brzozy bez wlasciwosci pancernych"?

Czy Pan Lasek zaczyna sie juz pocic ?

Data: 2015-12-02 01:50:52
Autor: Anatol
W dniu 2015-12-01 o 23:45, Marek pisze:
[...]

Na post odpowiedziałem niechcący przy sortowaniu wiadomości - nie zauważyłem że jest tak stary.

[...]

To były cieńsze ok. 10-cm brzózki np. :

http://img18.imageshack.us/img18/9181/krzaki2.jpg

które swoja masę miały.

Po kolizjach z ptakami 10-kg uszkodzenia też mogą być spore :

http://www.defence24.pl/270558,czeski-samolot-szturmowy-zderzyl-sie-z-sepem

Anatol

Data: 2015-12-02 05:27:30
Autor: stevep
W dniu .12.2015 o 23:45 Marek <mwisniewski2008@gmail.com> pisze:

> [...]

Byly tam jakies "superwysokie brzozy", czy "niskie brzozy bez  wlasciwosci pancernych"?

Ty się spocony idioto zajmij lepiej sobą.
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-12-01 14:49:41
Autor: Marek
> [...]

Przecież odpowiedział :

"Samolot uderzył o dwie przeszkody, zanim uderzył w brzozę i zaczęła się destrukcja skrzydła."

Czy Pańska "szybka " odpowiedz  (kwiecien-listopad) nie ma czasem zwiazku ze spodziewanym powrotem do Ojczyzny Pana Ambasadora Arabskiego ?

Kiedy wreszcie Lasek odpowie ?