Kiedy wreszcie Lasek odpowie ?

Data: 2015-11-28 13:57:00
Autor: Anatol
Kiedy wreszcie Lasek odpowie ?
W dniu 2015-04-13 o 23:39, Marek pisze:
Niech Lasek powie, dlaczego odlamki samolotu lezaly 60m przed brzoza,

Przecież odpowiedział :

"Samolot uderzył o dwie przeszkody, zanim uderzył w brzozę i zaczęła się destrukcja skrzydła."

Anatol

Data: 2015-11-28 18:13:37
Autor: stevep
W dniu .11.2015 o 13:57 Anatol <c355@usuntowp.pl> pisze:

[...]

I naprawdę wieżysz, że jakikolwiek argument trafi?
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-12-01 14:45:33
Autor: Marek
W dniu sobota, 28 listopada 2015 13:57:01 UTC+1 użytkownik Anatol napisał:
> [...]

Przecież odpowiedział :

"Samolot uderzył o dwie przeszkody, zanim uderzył w brzozę i zaczęła się destrukcja skrzydła."

Panie Anatol, jakze mi milo, ze odpowiada Pan na mojego posta po 7 miesiacach !!!!!!!!

Chyba Pan żle przeczytal instrukcje swojego prowadzacego...???

To prosze mi przypomniec, w jakie przeszkody uderzyl samolot, trac±c elementy swojego poszycia i wyposazenia, zanim "pancerna brzoza" spowodowala jego upadek ?

Byly tam jakies "superwysokie brzozy", czy "niskie brzozy bez wlasciwosci pancernych"?

Czy Pan Lasek zaczyna sie juz pocic ?

Data: 2015-12-02 01:50:52
Autor: Anatol
W dniu 2015-12-01 o 23:45, Marek pisze:
[...]

Na post odpowiedziałem niechc±cy przy sortowaniu wiadomo¶ci - nie zauważyłem że jest tak stary.

[...]

To były cieńsze ok. 10-cm brzózki np. :

http://img18.imageshack.us/img18/9181/krzaki2.jpg

które swoja masę miały.

Po kolizjach z ptakami 10-kg uszkodzenia też mog± być spore :

http://www.defence24.pl/270558,czeski-samolot-szturmowy-zderzyl-sie-z-sepem

Anatol

Data: 2015-12-02 05:27:30
Autor: stevep
W dniu .12.2015 o 23:45 Marek <mwisniewski2008@gmail.com> pisze:

> [...]

Byly tam jakies "superwysokie brzozy", czy "niskie brzozy bez  wlasciwosci pancernych"?

Ty się spocony idioto zajmij lepiej sob±.
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-12-01 14:49:41
Autor: Marek
> [...]

Przecież odpowiedział :

"Samolot uderzył o dwie przeszkody, zanim uderzył w brzozę i zaczęła się destrukcja skrzydła."

Czy Pańska "szybka " odpowiedz  (kwiecien-listopad) nie ma czasem zwiazku ze spodziewanym powrotem do Ojczyzny Pana Ambasadora Arabskiego ?

Kiedy wreszcie Lasek odpowie ?