Kiedy wreszcie dubbing?

Data: 2010-11-13 21:51:10
Autor: Wampir Energetyczny
Kiedy wreszcie dubbing?
W dniu 13-11-2010 14:36, Dezerter pisze:
Od paru dobrych lat cały czas czekam i czekam, aż jakaś telewizja
wzorem tych z zachodu i wschodu wprowadzi polski dubbing przynajmniej
w części pozycji skierowanych dla dorosłego widza i jakoś doczekac się
nie mogę. To już nawet w Rosji odchodzą od lektora na rzecz dubbingu

widocznie w rosji skala matolstwa poszla gwaltownie w gore, nam po maturach giertycha tez to grozi. mam nadzieje ze u nas oprocz bajek nigdy do tego nie dojdzie, wrecz czekam az w koncu zaczna puszczac filmy z oryginalna sciezka i polskimi napisami.

Data: 2010-11-13 14:25:04
Autor: Dezerter
Kiedy wreszcie dubbing?
On 13 Lis, 21:51, Wampir Energetyczny
<administratorintern...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

nigdy do tego nie dojdzie, wrecz czekam az w koncu zaczna puszczac filmy
z oryginalna sciezka i polskimi napisami.

Nie musisz czekać bo już to masz. Na chwilę obecną co najmniej 10
polskojęzycznych stacji umożliwia wybór ściezki oryginalnej nie licząc
HBO i C+. Same napisy w naszym nadwiślańskim kraju nie przejdą.
Próbowało juz wielu i prawie zawsze kończyło się na zamianie na
dubbing bądź lektora. Jedyne filmy jakie widuję w telewizji z napisami
to "Upiór w operze" i "Lśnienie". Teraz Fox stara się emitować w
oryginale "Głowę rodziny" i "Simpsonów". Nie mam tego kanału, ale
pewnie po roku z tego zrezygnują.

Kiedy wreszcie dubbing?