Kiedy wreszcie ta wiosna?

Data: 2012-02-28 22:07:06
Autor: biodarek
Kiedy wreszcie ta wiosna?
W dniu 2012-02-28 20:17, Milosz K. pisze:
Czy ktoś wie, kiedy wreszcie zacznie się ta cholerna wiosna?

Już dawno się zaczęła - było tyle nie siedzieć przed komputerem tylko poszukać rowerem.

Aaaa.... że niby nie było pytania: jaki rower za 1000pln?

Tak naprawdę, to wiosna przyjechała rowerem w ubiegły piątek. Powiało cieplejszym powietrzem. Nawet mocno ;) Nie wiem jak można było tego nie zauważyć. Jadąc w sobotę pod wiatr miałem duży problem z utrzymaniem 20km/h, choć wywróciłem mostek na lewą stronę ;)

Zatrzymałem się w lesie na małe co nieco (w zagajniku było całkiem miło) i wszędzie było całkiem sucho. A tydzień wcześniej jeździłem po kopnym śniegu dodając do śladów kół ślady pedałów ;)

Teraz już ptaszki śpiewały. W niedzielę trochę tam jeszcze płatków śniegowych poleciało z góry, wiadomo - zima musi jeszcze trochę powalczyć z wiosną. Ale ten weekend był już całkiem wiosenny - ja np. potroiłem liczbę przejechanych kilometrów w lutym (bo po tym kopnym śniegu, to mi średnie wychodziły 5-6km/h) :D

--
biodarek

Data: 2012-02-29 09:16:00
Autor: rmikke
Kiedy wreszcie ta wiosna?
Dnia Tue, 28 Feb 2012 22:07:06 +0100, biodarek naskrobał/a:

[...]

Ech, na tym Zachodzie to nawet wiosne maja wczesniej...

--
rmikke                       Reklama | http://wyszukiwarkarowerowa.blogspot.com/
                                     | http://jolanta.korwin-mikke.pl/

Nadal szukam lepszego webreadera niz Newsguy. Najlepiej z poprawnymi pliterkami.

Data: 2012-02-29 17:28:54
Autor: biodarek
Kiedy wreszcie ta wiosna?
W dniu 2012-02-29 10:16, rmikke pisze:
[...]

Biorąc pod uwagę, że rozgrywana jest tutaj jedna z edycji Mazovii, to można by rzec - północno-zachodnie Mazowsze ;)

--
biodarek

Kiedy wreszcie ta wiosna?