Kiedy wszyscy chcą reformować i wychowywać PiS

Data: 2013-10-20 13:31:12
Autor: Aleksander
Kiedy wszyscy chcą reformować i wychowywać PiS
do 18 roku życia ludzie powinni być wolni jako dzieci i nie skażeni żadną wiarą. Potem proszę bardzo niech każdy deklaruje czy chce być jehowym, katolikiem, czy innym diabłem. Bierze za siebie odpowiedzialność. Wszelkie chrzciny i inne ślubowania wcześniejsze, to molestowanie młodego człowieka , zniewalanie , wykorzystywanie  dzieci do własnych potrzeb i interesów dorosłych, to odmiana pedofilii tyle że nie seksualnej ale religijnej. ....

Data: 2013-10-21 23:38:56
Autor: jr

Użytkownik "Aleksander" <powazny@tlen.pl> napisał w wiadomości news:5263bf05$0$2165$65785112news.neostrada.pl...
| do 18 roku życia ludzie powinni być wolni jako dzieci i nie skażeni żadną
| wiarą.

Już kilkuletnie dzieci oddaje się do buddyjskich klasztorów. Uważasz to za zbrodnię?