Kiedy wychodzimy na ulice?

Data: 2017-07-11 11:31:08
Autor: Wiesiaczek
Kiedy wychodzimy na ulice?
Masło podrożało o ok. 4 zł za osełkę.
W PRL-u to byłby powód do wyjścia na ulice.
To gdzie się zbieramy?

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

Data: 2017-07-11 03:21:02
Autor: Bytomir Kwasigroch
Kiedy wychodzimy na ulice?
użytkownik Wiesiaczek napisał:
Masło podrożało o ok. 4 zł za osełkę.
W PRL-u to byłby powód do wyjścia na ulice.
To gdzie się zbieramy?

W gazecie przeczytałem, że spożycie mięsa przed 2WW było 2x mniejsze
niż w PRYlu, a mimo to lud wyszedł walczyć o mięso za komucha:)

Musi w 2RP jedli mirabelki.

Data: 2017-07-11 12:31:26
Autor: Bene Natus
Kiedy wychodzimy na ulice?
Użytkownik "Bytomir Kwasigroch" <bytomir.kwasigroch@gmail.com> napisał w wiadomości news:4e7a63c1-c065-4a4a-bb5f-29b217cd7cf0googlegroups.com...
[...]

Na mieszkańca czy ogółem?

CL

Data: 2017-07-11 21:11:16
Autor: u2
Kiedy wychodzimy na ulice?
W dniu 11.07.2017 o 12:21, Bytomir Kwasigroch pisze:
[...]

w prylu wszystko było spod lady, czyli nic nie było na ladzie:)

obecnie znajomi jak do mnie przyjeżdżają do Bolanda z zagranicy to mówią, że u mnie wszystko jest cheap:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-07-11 11:50:02
Autor: Bene Natus
Kiedy wychodzimy na ulice?
Użytkownik "Wiesiaczek" <Wiesiaczek@vp.pl> napisał w wiadomości news:ok25ss$1ou$2node2.news.atman.pl...
Masło podrożało o ok. 4 zł za osełkę.
W PRL-u to byłby powód do wyjścia na ulice.
To gdzie się zbieramy?

--

Coś ty. Przecież te podwyżki to dla dobra narodu! Durnowaty naród wybrał PiS to teraz mordy w kubeł i na miesięcznice!

CL

Kiedy wychodzimy na ulice?