Kiedy wymieniać olej?

Data: 2017-03-22 11:04:39
Autor: Konfabulator Konfabulatorski
Kiedy wymieniać olej?
"T." <kuki543@interia.pl> Wrote in message:

Ja tam zmieniam regularnie, ale znam takich, co to raz na 5 lat wymieniają. Niby oszczędność, ale jeżdżą od awarii do awarii. Wolę zapobiegać niż leczyć :-)

Moja Avensis piła olej. Z 0,5L na 10tys. Więc jej regularnie
 dolewałem. Nie wymieniałem całego oleju nigdy. Kiedyś wkład
 filtra wymieniłem. Samochód miał 10 lat i nie miał żadnych awarii
 silnika. Kupujący jeździ nią do dziś, a już trochę minęło. Więc
 jeśli chodzi o obecne oleje to wedle moich obserwacji zmiany są
 konieczne głównie ze względów marketingowych. --
Konfabulator

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Kiedy wymieniać olej?