Kiedy wymienić pakiet? (czyli opo rność nowego a starego)

Data: 2009-08-22 15:51:05
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Kiedy wymienić pakiet? (czyli opo rność nowego a starego)
Dnia 22.08.2009 13:35 użytkownik Michał 'miok' Rzeźnik napisał :
Kiedy wymienić pakiet?

Kiedy padnie. ;-) Ja zmieniam wtedy, gdy przestanie się kręcić albo gdy są już duże luzy.

Luzów nie ma, ale po zdjęciu korb bardzo ciężko obraca się ośka z
kwadratem. Tak jakby brakowało już smaru.

Wał po zdjęciu korb zawsze będzie sprawiał wrażenie trudno obracającego się. Sprawdź jak się obraca z korbami.

Ma 7,4 tys. km na karku.

Dla kwadratu to niedużo. Dla ISIS zapewne niewyobrażalnie dużo. ;-)

Czy to może odczuwalnie przeszkadzać w jeździe? Nie pamiętam jak było
na początku:) ale może ktoś kto wymieniał zużyty na nowy coś powie?

Jeśli nie ma dużego oporu (może też strzelać) albo luzu to na pewno nie będzie przeszkadzać.

BTW: na pakiecie można dużo zaoszczędzić wagowo (w stosunku do
Shimano, grupa ~Deore)? Na kwadrat

Można zaoszczędzić bardzo dużo wagowo, ale podejrzewam, że nie chcesz wydać tyle pieniędzy. ;-)

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-08-23 03:48:23
Autor: Michał 'miok' Rzeźnik
On 22 Sie, 15:51, "Mikołaj \"Miki\" Menke" <m...@menek.one.pl> wrote:
> [...]
> kwadratem. Tak jakby brakowało już smaru.

Wał po zdjęciu korb zawsze będzie sprawiał wrażenie trudno obracającego
Z korbami czuć opór, ale tylko poruszając rękami.

Można zaoszczędzić bardzo dużo wagowo, ale podejrzewam, że nie chcesz
wydać tyle pieniędzy. ;-)
Jakby można 100g zaoszczędzić, to tak 100zl bym dal:) ale na
maszynowkach

Kiedy wymienić pakiet? (czyli opo rność nowego a starego)