Data: 2009-08-22 15:51:05 | |
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke | |
Kiedy wymienić pakiet? (czyli opo rność nowego a starego) | |
Dnia 22.08.2009 13:35 użytkownik Michał 'miok' Rzeźnik napisał :
Kiedy wymienić pakiet? Kiedy padnie. ;-) Ja zmieniam wtedy, gdy przestanie się kręcić albo gdy są już duże luzy. Luzów nie ma, ale po zdjęciu korb bardzo ciężko obraca się ośka z Wał po zdjęciu korb zawsze będzie sprawiał wrażenie trudno obracającego się. Sprawdź jak się obraca z korbami. Ma 7,4 tys. km na karku. Dla kwadratu to niedużo. Dla ISIS zapewne niewyobrażalnie dużo. ;-) Czy to może odczuwalnie przeszkadzać w jeździe? Nie pamiętam jak było Jeśli nie ma dużego oporu (może też strzelać) albo luzu to na pewno nie będzie przeszkadzać. BTW: na pakiecie można dużo zaoszczędzić wagowo (w stosunku do Można zaoszczędzić bardzo dużo wagowo, ale podejrzewam, że nie chcesz wydać tyle pieniędzy. ;-) -- http://miki.menek.one.pl miki@menek.one.pl Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846 |
|
Data: 2009-08-23 03:48:23 | |
Autor: Michał 'miok' Rzeźnik | |
Kiedy wymienić pakiet? (czyli oporność nowego a starego) | |
On 22 Sie, 15:51, "Mikołaj \"Miki\" Menke" <m...@menek.one.pl> wrote:
Dnia 22.08.2009 13:35 użytkownik Michał 'miok' Rzeźnik napisał :Z korbami czuć opór, ale tylko poruszając rękami. Można zaoszczędzić bardzo dużo wagowo, ale podejrzewam, że nie chceszJakby można 100g zaoszczędzić, to tak 100zl bym dal:) ale na maszynowkach |
|