Kiedy zbrodnia molestowania jest traktowana po ulgowej taryfie?

Data: 2010-03-18 01:32:29
Autor: Antenka
Kiedy zbrodnia molestowania jest traktowana po ulgowej taryfie?
Wtedy, gdy zbrodniarzem jest :

1/ żyd
2/ żydowski znany reżyser
3/ polityk
4/ biznesmen
5/ tzw. "elyty"

 Ich obrzydliwe, perwersyjne działania najemne pismaki próbują
usprawiedliwić, a zbrodniarzy wybielić. I nie ma tematu.

A kiedy ci sami pismacy  dokonują publicznego linczu, bez wyroku sądu
na podejrzanych o molestwanie seksualne - podkreślam podejrzanych i
zioną mową nienawiści?

Kiedy podejrzanym (bez wyroku sądu) jest:

1/ ksiądz katolicki
2/ biedak
3/ przeciwnik polityczny ( patrz: sprawa Leppera)
4/ Polak
5/ katolik

Publiczna śmierć zadawana jest na zlecenie mocy ciemności spod znaku
fartuszka i kielni.

Antenka

Data: 2010-03-18 02:43:17
Autor: J-23
On 18 Mar, 09:32, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
[...]

I tam! Jeden rezyser przelecial podstawiona sikse, i wielkie halo. Co
dugi katabas dyma ministrantow w zakrystii, molestuje seksolatki na
lekcjach religii. Albo mu robi loda wikary. I co? Male miki! Niewiele
takich bezecenstw ujrzy "swiatlo dzienne".

Data: 2010-03-18 11:20:39
Autor: mkarwan
Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:047f354d-3ba4-4ee2-a3a3-deba1a69d99db7g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

Kogo chcesz przekonać tym piszesz?
Twoja nienawiść do KK powoduje, że wypisujesz idiotyzmy.

Data: 2010-03-18 06:09:53
Autor: J-23
On 18 Mar, 11:20, "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:047f354d-3ba4-4ee2-a3a3-deba1a69d99db7g2000yqd.googlegroups.com...

> [...]
>takich bezecenstw ujrzy "swiatlo dzienne".

Kogo chcesz przekonać tym piszesz?
Twoja nienawiść do KK powoduje, że wypisujesz idiotyzmy.

To jest powszechnie wiadomo. Wystarczy otworzyc gazete, lub wlaczyc
odbiornikTV

Data: 2010-03-18 16:11:35
Autor: mkarwan
Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1cd62935-d84d-4a6c-9e94-947af86f3c61g10g2000yqh.googlegroups.com...
> [...]

Twoja nienawiść do KK powoduje, że wypisujesz idiotyzmy.

To jest powszechnie wiadomo. Wystarczy otworzyc gazete, lub wlaczyc

Co jest powszechnie wiadomo?
Nie odpowiedziałeś na moje pytanie.

Data: 2010-03-18 08:27:56
Autor: J-23
On 18 Mar, 16:11, "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote:
U ytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisa w wiadomo cinews:1cd62935-d84d-4a6c-9e94-947af86f3c61g10g2000yqh.googlegroups.com...

>To jest powszechnie wiadomo. Wystarczy otworzyc gazete, lub wlaczyc
>odbiornikTV

Co jest powszechnie wiadomo?
Nie odpowiedzia e na moje pytanie.

Pytania sa tendencyjne.

Ale nam chodzi o odglas paszcza.
patataj, patataj, patataj, patataj...
-
Ihhhaaaaa!
o to chodzi.

Data: 2010-03-18 11:31:10
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Thu, 18 Mar 2010 11:20:39 +0100, mkarwan napisał(a):

[...]

"Twoja nienawiść do Żydów powoduje, że wypisujesz idiotyzmy."

Data: 2010-03-18 12:22:52
Autor: Andrzej Adam Filip
Grzegorz Z.: Kochasz ĹťydĂłw?
"Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> pisze:
[...]

Kochasz ĹťydĂłw?

Czy *TY* sugerujesz że Żydów można *tylko* kochać albo nienawidzić bez
Ĺźadnych opcji pośrednich?  (np. obojętność, lekkiej sympatii/niechęci)

Skoro ty Żydów nie nienawidzisz czy to ma znaczyć że kochasz
*wszystkich* Żydów łącznie w tymi którzy siedzą w Izraelskich
więzieniach? :-)

Cnotę widać wyraźniej w czynach niż w ich braku.
  -- Arystoteles (384-322 p.n.e.)

Data: 2010-03-18 12:25:07
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Thu, 18 Mar 2010 12:22:52 +0100, Andrzej Adam Filip napisał(a):

[...]

żadnych opcji pośrednich?  (np. obojętność, lekkiej sympatii/niechęci)

Skoro ty Żydów nie nienawidzisz czy to ma znaczyć że kochasz
*wszystkich* Żydów łącznie w tymi którzy siedzą w Izraelskich
więzieniach? :-)

Czy *TY* sugerujesz że katolickich duchownych można *tylko* kochać albo
nienawidzić bez żadnych opcji pośrednich?  (np. obojętność, lekkiej
sympatii/niechęci)

Skoro ty katolickich duchownych nie nienawidzisz czy to ma znaczyć że
kochasz *wszystkich* księży łącznie w tymi którzy siedzą w więzieniach? :-)

Data: 2010-03-18 12:50:13
Autor: Andrzej Adam Filip
[...]

Widzę że podstawy sztuki odpowiadania pytaniem na pytanie oraz
stosowania "lustrzanej argumentacji" opanowałeś ;-)

A księży w więzieniach trochę siedzi ale nie aż tak wielu :-)

Gdy racje są kruche, usztywnia się stanowisko.
  -- Lec, Stanisław Jerzy (1909-1966)

Data: 2010-03-18 16:09:11
Autor: mkarwan
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1y1yd6aouldic.8qcne8qpnlrp.dlg40tude.net...
[...]

Mam do nich stosunek podobny jak do innych narodów, tyle tylko, że mam więcej wiedzy na ich temat.
Kochasz Polaków?

Data: 2010-03-18 16:28:35
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Thu, 18 Mar 2010 16:09:11 +0100, mkarwan napisał(a):

[...]

Nie porównuj innych do siebie, nie każdy jest tobie podobny.

Kochasz Polaków?

Do wszystkich nacji mam jednakowy stosunek.

Data: 2010-03-18 12:07:32
Autor: WW
mkarwan pisze:
[...]

A gdzie Ty widzisz owa "nienawiść"  do kościoła ?
Ja tylko widzę czyny  popełniane przez ludzi.

Pozdrawiam
WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein Führer"
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej, ich sąsiedzi powinni zacząć się bać. "

Data: 2010-03-18 09:41:06
Autor: Panslavista

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote in message news:27aa43ce-f6ff-4308-b299-60af94fdc14415g2000yqi.googlegroups.com...
[...]

Dopiszę - czerwony parch jadrys.

Data: 2010-03-18 12:31:26
Autor: jadrys
W dniu 2010-03-18 09:41, Panslavista pisze:
[...]

Proszę się liczyć ze słowami hrabio..

Data: 2010-03-18 23:53:49
Autor: Antenka
Kiedy zbrodnia molestowania jest traktowana po ulgowej taryfie?

Dopisz - czerwony parch jadrys.<

Nic mi o tym nie wiadomo, by Jadryś zaliczał się do perwersa
molestującego młodych mężczyzn - kleryków z seminarium.
Przeginasz Panie Slavie.

Antenka

Data: 2010-03-19 02:30:09
Autor: J-23
On 19 Mar, 07:53, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
> [...]

Nic mi o tym nie wiadomo, by Jadryś zaliczał się do perwersa
molestującego młodych mężczyzn - kleryków z seminarium.

wszytstko jeszcze moze sie zdarzyc...

82-letni ksiądz na sekstaśmie z 19-latkiem
http://wiadomosci.onet.pl/2143864,441,82-letni_ksiadz_na_sekstasmie_z_19-latkiem,item.html

Data: 2010-03-18 09:45:51
Autor: WW
Antenka pisze:
[...]

Chyba nie do końca masz racje.
Peltza bronili zarówno purpuraci jak i prasa.
Nawet obecny papież też tylko przenosił i najwyżej palcem pogroził.

Data: 2010-03-18 10:03:47
Autor: abc
Kiedy zbrodnia molestowania jest traktowana po ulgowej taryfie?
Chyba nie do końca masz racje.
Peltza bronili zarówno purpuraci jak i prasa.

Wręcz przeciwnie. Niektórzy purpuraci i prawie cała prasa dokonała linczu
medialnego na tym duchownym. Wściekłe ataki szatana nasilają się w Wielkim
Poście.  To właśnie w okresie Wielkiego Postu był atak na abp Paetza.

Kulisy tej intrygi, której rezultatem było zastąpienie abp Paetza biskupem
Gądeckim, kiedyś staną się znane.

Nie mamy podstaw, aby rzekomą winę abp Paetza traktować jako pewnik. Komisja
watykańska nie postawiła abp Paetzowi żadnych zarzutów, a były redaktor
naczelny "Przewodnika Katolickiego" ks. Jacek Stępczak wycofał swój podpis
pod listem do biskupów w sprawie abp. Juliusza Paetza.

Poznań, 12 października 2002 r.

Oświadczenie

Ja niżej popisany ks. Jacek Stępczak, były redaktor naczelny "Przewodnika
Katolickiego", który we wrześniu 2001 roku wraz z ks. Tomaszem Węcławskim,
ks. Tadeuszem Karkoszem, ks. Marcinem Węcławskim oraz p. Pawłem Wosickim
skierowałem list do Delegatów Episkopatu Polski na Synod Biskupów w Rzymie
oświadczam, że po długim zastanowieniu się i modlitwie - anuluję mój podpis
z w/w listu i stwierdzam, iż nie identyfikuję się więcej z jego treścią.

Uważam, że popełniłem bardo poważny błąd działając na szkodę Kościoła, a
zwłaszcza burząc dobre imię ks. abpa Juliusza Paetza, ówczesnego Metropolity
Poznańskiego.

Rozpoczynając aktualnie posługę rektora Diecezjalnego Seminarium Misyjnego
"Redemptoris Mater" w Kitwe (diecezja Ndola, Zambia) pragnę żyć w jedności z
Kościołem Powszechnym, w tym szczególnie z wszystkimi Pasterzami Kościoła w
Poznaniu i Polsce.

Upraszam dobrego Boga o miłosierdzie nade mną i zawierzam moją dalszą służbę
w Kościele Matce Odkupiciela.

ks. Jacek Stępczak

Do wiadomości:

J. Em. Ks. Kard. Angelo Sodano, Sekretarz Stanu, Watykan

J. E. Ks. Abp Józef Kowalczyk, Nuncjusz Apostolski w Polsce

J. E. Ks. Abp Tadeusz Gocłowski, Metropolita Gdański

J. E. Abp Józef Michalik, Metropolita Przemyski

J. E. Abp Henryk Muszyński, Metropolita Gnieźnieński

J. E. Ks. Bp Antoni Dydycz, Biskup Drohiczyński

J. E. Ks. Bp Stanisław Dziwisz, Sekretarz Osobisty Ojca Świętego, Watykan

J. E. Ks. Abp Stanisław Gądecki, Metropolita Poznański

J. E. Abp Senior Juliusz Paetz

J. E. Ks. Bp Zdzisław Fortuniak, Biskup Pomocniczy Archidiecezji Poznańskiej

J. E. Ks. Bp Marek Jędraszewski, Biskup Pomocniczy Archidiecezji Poznańskiej

J. E. Ks. Bp Grzegorz Balcerek, Biskup Pomocniczy Archidiecezji Poznańskiej

Ks. Tomasz Węcławski

Ks. Tadeusz Karkosz

Ks. Marcin Węcławski

P. Paweł Wosicki

KAI

Data: 2010-03-18 02:19:43
Autor: Antenka
On 18 Mar, 10:03, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
> Chyba nie do ko ca masz racje.
> Peltza bronili zar wno purpuraci jak i prasa.

Wr cz przeciwnie. Niekt rzy purpuraci i prawie ca a prasa dokona a linczu
medialnego na tym duchownym. W ciek e ataki szatana nasilaj si w Wielkim
Po cie.  To w a nie w okresie Wielkiego Postu by atak na abp Paetza.

Kulisy tej intrygi, kt rej rezultatem by o zast pienie abp Paetza biskupem
G deckim, kiedy stan si znane.

Nie mamy podstaw, aby rzekom win abp Paetza traktowa jako pewnik. Komisja
watyka ska nie postawi a abp Paetzowi adnych zarzut w, a by y redaktor
naczelny "Przewodnika Katolickiego" ks. Jacek St pczak wycofa sw j podpis
pod listem do biskup w w sprawie abp. Juliusza Paetza.

Pozna , 12 pa dziernika 2002 r.

O wiadczenie

Ja ni ej popisany ks. Jacek St pczak, by y redaktor naczelny "Przewodnika
Katolickiego", kt ry we wrze niu 2001 roku wraz z ks. Tomaszem W c awskim,
ks. Tadeuszem Karkoszem, ks. Marcinem W c awskim oraz p. Paw em Wosickim
skierowa em list do Delegat w Episkopatu Polski na Synod Biskup w w Rzymie
o wiadczam, e po d ugim zastanowieniu si i modlitwie - anuluj m j podpis
z w/w listu i stwierdzam, i nie identyfikuj si wi cej z jego tre ci .

Uwa am, e pope ni em bardo powa ny b d dzia aj c na szkod Ko cio a, a
zw aszcza burz c dobre imi ks. abpa Juliusza Paetza, wczesnego Metropolity
Pozna skiego.

Rozpoczynaj c aktualnie pos ug rektora Diecezjalnego Seminarium Misyjnego
"Redemptoris Mater" w Kitwe (diecezja Ndola, Zambia) pragn y w jedno ci z
Ko cio em Powszechnym, w tym szczeg lnie z wszystkimi Pasterzami Ko cio a w
Poznaniu i Polsce.

Upraszam dobrego Boga o mi osierdzie nade mn i zawierzam moj dalsz s u b
w Ko ciele Matce Odkupiciela.

ks. Jacek St pczak

Do wiadomo ci:

J. Em. Ks. Kard. Angelo Sodano, Sekretarz Stanu, Watykan

J. E. Ks. Abp J zef Kowalczyk, Nuncjusz Apostolski w Polsce

J. E. Ks. Abp Tadeusz Goc owski, Metropolita Gda ski

J. E. Abp J zef Michalik, Metropolita Przemyski

J. E. Abp Henryk Muszy ski, Metropolita Gnie nie ski

J. E. Ks. Bp Antoni Dydycz, Biskup Drohiczy ski

J. E. Ks. Bp Stanis aw Dziwisz, Sekretarz Osobisty Ojca wi tego, Watykan

J. E. Ks. Abp Stanis aw G decki, Metropolita Pozna ski

J. E. Abp Senior Juliusz Paetz

J. E. Ks. Bp Zdzis aw Fortuniak, Biskup Pomocniczy Archidiecezji Pozna skiej

J. E. Ks. Bp Marek J draszewski, Biskup Pomocniczy Archidiecezji Pozna skiej

J. E. Ks. Bp Grzegorz Balcerek, Biskup Pomocniczy Archidiecezji Pozna skiej

Ks. Tomasz W c awski

Ks. Tadeusz Karkosz

Ks. Marcin W c awski

P. Pawe Wosicki

KAI

--
Nie da si oddzieli polityki od religii. Nie da si w cz owieku oddzieli
katolika od obywatela. Rozdzia pa stwa od Ko cio a jest sztuczny.

I przypomnijmy, że za calą intrygą w tzw. sprawi Abp Juliusza Peatza
stał był ksiądz katolicki Tomasz Węcławski - obecnie heretyk i
apostata ukrywający się pod nowym nazwiskiem Polak.
Paradoks - oskarżyciel okazał się heretykiem -  głosił herezję, że
Jezus Chrystus nie jest Synem Bożym. A jeśli nie Synem Bożym to tylko
czlowiekiem - z pewnością "kolegą" T.Polaka...żenada.

Antenka

Ś.M.A.M.W.C.K.C.! Amen.

Data: 2010-03-18 10:58:40
Autor: abc
[...]

Po rezygnacji w roku 1998  ks. Chrostowskiego ze współprzewodniczenia
Polskiej Radzie Chrześcijan i Żydów (uznał, że to jest bez sensu),
współprzewodniczącym został bp Gądecki.  To on był inicjatorem Dnia
Judaizmu.

Kariera bp Gądeckiego nabrała przyspieszenia w roku 2001, po tym jak
przeprosił Boga za "polskie zbrodnie na Żydach".
http://wiadomosci.gazeta.pl/kraj/1,34308,290241.html  W krótkim czasie, w
roku 2002 ten biskup pomocniczy diecezji gnieźnieńskiej został metropolitą
poznańskim  po zlinczowanym abp Pazetzu.

Dzięki temu, jako metropolita mógł w roku 2004 rywalizować jak równy z
równym z metropolitą przemyskim, abp Michalikiem o stanowisko
Przewodniczącego Konferencji Episkopatu Polski czyli "głowy" Kościoła w
Polsce.

Gdyby w roku 2004 abp Paetz nadal pozostawał metropolitą poznańskim, to
kandydowanie bp Gądeckiego, zaledwie biskupa pomocniczego byłoby conajmniej
dziwne, o ile w ogóle niemożliwe.

Data: 2010-03-18 09:09:36
Autor: Antenka
On 18 Mar, 10:58, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
> [...]

kandydowanie bp Gądeckiego, zaledwie biskupa pomocniczego byłoby conajmniej

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny..

Ależ Abecadło znam kulisy sprawy Abp Juliusza Paetza - w jakim celu
uknuto tę całą obrzydliwą intrygę. Abp Juliusz Peatz mial zwolnić tron
i opuścić najstarsze arcybiskupstwo w Polsce.

A propos "tzw. molestowanych kleryków". Owi "klerycy" byli
pełnoletnimi mężczyznami to po pierwsze, a po drugie żaden z nich
( bardzo dziwne!!!) nie złożył doniesienia do prokuratury. A tak
nawiasem mówiąc nie wiem, w  jaki sposób można molestować dorsłego,
pełnoletniego mężczyznę bez jego przyzwolenia (?)

Antenka

Data: 2010-03-19 14:51:15
Autor: WW
Antenka pisze:

A propos "tzw. molestowanych kleryków". Owi "klerycy" byli
pełnoletnimi mężczyznami to po pierwsze,

Wielu z nich to jeszcze dzieci w rozumieniu prawa a i pewnie psychicznie. Do tego dodaj ministrantów i dzieci na religii.
Z dorosłymi to też, o ile się nie mylę wiara katolicka nie przyzwala.
Książa mają specjalna dyspensę?

a po drugie żaden z nich
( bardzo dziwne!!!) nie złożył doniesienia do prokuratury.

Dzieci często mogą nie wiedzieć w tym nic złego. Swego czasu głośna była sprawa dziewczynki, co szantażowała kilku robotników, bo widziała jak kradli. Jej ulubiona zabawa z nimi była '"Zabawa w indorka" - mam wyjaśniać?

A tak
nawiasem mówiąc nie wiem, w  jaki sposób można molestować dorsłego,
pełnoletniego mężczyznę bez jego przyzwolenia (?)

Gwałt

Data: 2010-03-18 10:17:01
Autor: abc
Kiedy zbrodnia molestowania jest traktowana po ulgowej taryfie?
Dodam, że inny z intrygantów, ks. Tomasz Węcławski, który uchodził za
wybitnego teologa posoborowego, ujawnił się jako człowiek, który  nie
wierzył w boską naturę Chrystusa, a w konsekwencji zakwestionował jeden z dogmatów wiary o zjednoczeniu w osobie Chrystusa dwóch natur - boskiej i ludzkiej.

Więcej
http://dziennik.pl/wydarzenia/article113293/Profesor_Weclawski_Nie_naleze_juz_do_Kosciola.html

--
W krzyżu cierpienie, w krzyżu zbawienie,
W krzyżu miłości nauka.

Data: 2010-03-18 10:34:22
Autor: Grzegorz Z.
Kiedy zbrodnia molestowania jest traktowana po ulgowej taryfie?
Dnia Thu, 18 Mar 2010 10:17:01 +0100, abc napisał(a):

Dodam, że inny z intrygantów

Ciekawe czy papież Ratzinger też zostanie zaliczony przez lefebrystów do
"intrygantów" po tym jak w swoim liście który ma się jutro ukazać
skrytykuje irlandzkich zboczeńców w sutannach za ich obrzydliwe zachowanie
i próby tuszowania ich bandyckich zachowań.

Data: 2010-03-18 11:22:04
Autor: mkarwan
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:zj9ooy4qa3of$.19ov92cyydkjl.dlg40tude.net...
[...]

Widzę, że obecny papież ci się podoba.

Data: 2010-03-18 11:30:31
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Thu, 18 Mar 2010 11:22:04 +0100, mkarwan napisał(a):

[...]

Skąd ci to przyszło do głowy?

Ten ex-hitlerjugend?

Data: 2010-03-18 11:53:21
Autor: mkarwan

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:m8tvk4ugp37h.3ulxi6w7b77w$.dlg40tude.net...
[...]

Piszesz o jego krytycznym liście.

Ten ex-hitlerjugend?

Używałes nazw miejscowości  niemieckich zamiast polskich chyba z sympatii do Niemców, a nie antypatii?

Data: 2010-03-18 08:46:08
Autor: Antenka
On 18 Mar, 11:53, "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:m8tvk4ugp37h.3ulxi6w7b77w$.dlg40tude.net...

> [...]

> Ten ex-hitlerjugend?

Używałes nazw miejscowości  niemieckich zamiast polskich chyba z sympatii do

Nie dziw się - to jest Niemiec. Teraz sam rozumiesz, dlaczego GrześZ.
nie będzie, za przeproszeniem,  s...... do swojego gniazda, czyli nie
powie złego słowa na parszywych niemieckich hitlerowców.

Antenka

Data: 2010-03-18 12:05:53
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Thu, 18 Mar 2010 11:53:21 +0100, mkarwan napisał(a):

[...]

Mam udawać że go nie ma?

Tak samo jak abc udaje że papież nie odprawiał parę dni temu nabożeństwa w
zborze?

Ten ex-hitlerjugend?

Używałes nazw miejscowości  niemieckich zamiast polskich chyba z sympatii do Niemców, a nie antypatii?

Czy każdy Niemiec to nazista? Czy każdy Polak to katolik? Czy każdy
Rosjanin to komunista?

Data: 2010-03-18 11:35:15
Autor: Andrzej Adam Filip
Kiedy zbrodnia molestowania jest traktowana po ulgowej taryfie?
"Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> pisze:
Dnia Thu, 18 Mar 2010 10:17:01 +0100, abc napisał(a):

Dodam, Ĺźe inny z intrygantĂłw

Ciekawe czy papieĹź Ratzinger teĹź zostanie zaliczony przez lefebrystĂłw do
"intrygantów" po tym jak w swoim liście który ma się jutro ukazać
skrytykuje irlandzkich zboczeńców w sutannach za ich obrzydliwe zachowanie
i próby tuszowania ich bandyckich zachowań.

Jak widać bardzo nie doceniasz znaczenia tego *jak* skrytykuje :-)
[ "Zabić a krwi nie utoczyć" ;-) ]

W starym piecu diabeł pali.
  -- Przysłowie polskie (pl.wikiquote.org)

Data: 2010-03-18 11:36:40
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Thu, 18 Mar 2010 11:35:15 +0100, Andrzej Adam Filip napisał(a):

[...]

Pewnie będzie mu bardzo przykro i się modlić będzie.

Data: 2010-03-18 12:04:45
Autor: WW
Grzegorz Z. pisze:
[...]

"Po czynach ich poznacie".

Na razie to tylko słowa/listy.

Data: 2010-03-18 10:12:28
Autor: mkarwan
Kiedy zbrodnia molestowania jest traktowana po ulgowej taryfie?
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:27aa43ce-f6ff-4308-b299-60af94fdc14415g2000yqi.googlegroups.com...

(....)Lehi nigdy nie liczyła wielu członków i swoją działalność ograniczała do pojedynczych akcji dywersyjnych, które były określane jako akty terroru. Celem byli brytyjscy żołnierze, urzędnicy administracji mandatowej oraz Żydzi współpracujący z Brytyjczykami.
    Od 1947 roku Lehi rozszerzyła strategię działania o dywersyjne ataki na linie kolejowe, mosty i rafinerie ropy naftowej.
źródło http://www.izrael.badacz.org/historia/syjonizm6_lehi.html

Czy działania Palestyńczyków to akcje terrorystyczne czy dywersyjne.
Palestyńczycy są terrorystami czy dywersantami?
Żydzi byli dywersantami czy terrorystami?

Data: 2010-03-18 12:34:47
Autor: jadrys
W dniu 2010-03-18 09:32, Antenka pisze:
[...]

A czego sie spodziewasz Antenko? Przecież żyjemy w "demokracji", w kapitalizmie :-( . W tym systemie nigdy nie było i nie będzie sprawiedliwości :-( .

Pozdrawiam :-)

Data: 2010-03-18 12:51:43
Autor: Andrzej Adam Filip
jadrys <andrzej203@op.pl> pisze:
W dniu 2010-03-18 09:32, Antenka pisze:
Wtedy, gdy zbrodniarzem jest :

1/ Ĺźyd
2/ Ĺźydowski znany reĹźyser
3/ polityk
4/ biznesmen
5/ tzw. "elyty"

  Ich obrzydliwe, perwersyjne działania najemne pismaki prĂłbują
[...]

A czego sie spodziewasz Antenko? PrzecieĹź Ĺźyjemy w "demokracji", w
kapitalizmie :-( . W tym systemie nigdy nie było i nie będzie
sprawiedliwości :-( .

A dlaczego nie napiszesz że sprawiedliwość jest "tam" *drogim towarem*? ;-)

Ten tka dobrą chustę, kto swego syna sam wychowa.
  -- Przysłowie argentyńskie (pl.wikiquote.org)

Data: 2010-03-18 12:57:09
Autor: jadrys
W dniu 2010-03-18 12:51, Andrzej Adam Filip pisze:

[...]

To się rozumie samo przez się.. - W kapitalizmie mało kogo  stać na sprawiedliwość.

Data: 2010-03-18 16:13:01
Autor: mkarwan

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hnt359$fsm$2news.onet.pl...

A czego sie spodziewasz Antenko? Przecież żyjemy w "demokracji", w kapitalizmie :-( . W tym systemie nigdy nie było i nie będzie sprawiedliwości :-( .

Znasz jakiś inny lepszy?

Data: 2010-03-18 19:36:02
Autor: jadrys
W dniu 2010-03-18 16:13, mkarwan pisze:

[...]

Jasne.  Komunizm to jest to co większości ludzi potrzeba do prowadzenia szczęśliwego życia.

Data: 2010-03-18 19:45:27
Autor: Andrzej Adam Filip
[...]

Komunizm jaki być powinien czy komunizm jaki był/jest? :-)
Czyli: która implementacja komunizmu/realnego socjalizmu była dla ciebie wzorcowa?

Tylko straceńcy mówią prawdę. Człowiek, który chce coś osiągnąć powinien
prawdę znać, ale broń Boże się z nią nie afiszować.
  -- Churchill, Winston (1874-1965)

Data: 2010-03-18 20:14:16
Autor: jadrys

UĹźytkownik "jadrys"<andrzej203@op.pl>  napisał w wiadomości

[...]

Czyli: ktĂłra implementacja komunizmu/realnego socjalizmu
była dla ciebie wzorcowa?

Podstawowe założenie mogą zostać takie jak pisał o tym Marks. Jednak ze względu na postęp czasu i zmieniony świat zasady powinny być nieco zmodyfikowane.

Data: 2010-03-18 13:23:51
Autor: J-23
On 18 Mar, 20:14, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

> [...]

Podstawowe założenie mogą zostać takie jak pisał o tym Marks. Jednak ze
względu na postęp czasu i zmieniony świat zasady powinny być nieco

No tak a pozniej bledy i wypaczenia, oraz kult jednostki. Terror,
przemoc i ubezwlasnowolnienie spoleczenstwa, gulagi i obozy pracy...
duzo mozna na temat tzw. realnego komunizma.

Data: 2010-03-19 15:26:25
Autor: jadrys
W dniu 2010-03-18 21:23, J-23 pisze:

[...]

Jesteśmy mądrzejsi o tamte złe doświadczenia. Nie może na czele partii stać dożywotni I Sekretarz.

Data: 2010-03-19 17:34:52
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hnts00$shl$1news.onet.pl...
[...]

Pomyłka- do szczęśliwego skrócenia życia.

--
stevep

Data: 2010-03-19 18:39:46
Autor: jadrys
W dniu 2010-03-19 17:34, cirrus pisze:

Jasne.  Komunizm to jest to co większości ludzi potrzeba do prowadzenia
szczęśliwego życia.

Pomyłka- do szczęśliwego skrócenia życia.

Do ukrócenia radosnej twórczości wiecznie nienażartych kapitalistycznych świńskich ryjów na pewno.

Data: 2010-03-18 13:46:42
Autor: Dirko
[...]

Jak ksiądz to nie biedak.
Za to wyroki jakie otrzymują księża każą się zastanowić nad wyjątkową wyrozumiałością i łagodnością sądów.

Data: 2010-03-18 16:14:34
Autor: mkarwan

Użytkownik "Dirko" <jacki.dirko@wp.pl> napisał w wiadomości news:hnt7ad$qpr$1news.vectranet.pl...
[...]

Czy do księży czy do wszystkich w tej kategorii przestępstw?

Kiedy zbrodnia molestowania jest traktowana po ulgowej taryfie?