Kiedy zbrodnia molestowania jest traktowana po ulgowej taryfie?

Data: 2010-03-18 02:43:17
Autor: J-23
Kiedy zbrodnia molestowania jest traktowana po ulgowej taryfie?
On 18 Mar, 09:32, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
Wtedy, gdy zbrodniarzem jest :

1/ żyd
2/ żydowski znany reżyser
3/ polityk
4/ biznesmen
5/ tzw. "elyty"

 Ich obrzydliwe, perwersyjne działania najemne pismaki próbuj±
usprawiedliwić, a zbrodniarzy wybielić. I nie ma tematu.

A kiedy ci sami pismacy  dokonuj± publicznego linczu, bez wyroku s±du
na podejrzanych o molestwanie seksualne - podkre¶lam podejrzanych i
zion± mow± nienawi¶ci?

Kiedy podejrzanym (bez wyroku s±du) jest:

1/ ksi±dz katolicki
2/ biedak
3/ przeciwnik polityczny ( patrz: sprawa Leppera)
4/ Polak
5/ katolik

Publiczna ¶mierć zadawana jest na zlecenie mocy ciemno¶ci spod znaku
fartuszka i kielni.

Antenka

I tam! Jeden rezyser przelecial podstawiona sikse, i wielkie halo. Co
dugi katabas dyma ministrantow w zakrystii, molestuje seksolatki na
lekcjach religii. Albo mu robi loda wikary. I co? Male miki! Niewiele
takich bezecenstw ujrzy "swiatlo dzienne".

Data: 2010-03-18 11:20:39
Autor: mkarwan
Kiedy zbrodnia molestowania jest traktowana po ulgowej taryfie?
Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:047f354d-3ba4-4ee2-a3a3-deba1a69d99db7g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

Kogo chcesz przekonać tym piszesz?
Twoja nienawi¶ć do KK powoduje, że wypisujesz idiotyzmy.

Data: 2010-03-18 06:09:53
Autor: J-23
On 18 Mar, 11:20, "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶cinews:047f354d-3ba4-4ee2-a3a3-deba1a69d99db7g2000yqd.googlegroups.com...

> [...]
>takich bezecenstw ujrzy "swiatlo dzienne".

Kogo chcesz przekonać tym piszesz?
Twoja nienawi¶ć do KK powoduje, że wypisujesz idiotyzmy.

To jest powszechnie wiadomo. Wystarczy otworzyc gazete, lub wlaczyc
odbiornikTV

Data: 2010-03-18 16:11:35
Autor: mkarwan
Kiedy zbrodnia molestowania jest traktowana po ulgowej taryfie?
Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:1cd62935-d84d-4a6c-9e94-947af86f3c61g10g2000yqh.googlegroups.com...

Co jest powszechnie wiadomo?
Nie odpowiedziałe¶ na moje pytanie.

Data: 2010-03-18 08:27:56
Autor: J-23
On 18 Mar, 16:11, "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote:
U ytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisa w wiadomo cinews:1cd62935-d84d-4a6c-9e94-947af86f3c61g10g2000yqh.googlegroups.com...

>To jest powszechnie wiadomo. Wystarczy otworzyc gazete, lub wlaczyc
>odbiornikTV

Co jest powszechnie wiadomo?
Nie odpowiedzia e na moje pytanie.

Pytania sa tendencyjne.

Ale nam chodzi o odglas paszcza.
patataj, patataj, patataj, patataj...
-
Ihhhaaaaa!
o to chodzi.

Data: 2010-03-18 11:31:10
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Thu, 18 Mar 2010 11:20:39 +0100, mkarwan napisał(a):

[...]

"Twoja nienawi¶ć do Żydów powoduje, że wypisujesz idiotyzmy."

--
"Przyjemnie jest robić zakupy w niedzielę i słyszeć w¶ciekłe

Data: 2010-03-18 11:54:45
Autor: mkarwan
Kiedy zbrodnia molestowania jest traktowana po ulgowej taryfie?
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:1no1aohmfzlvg$.1e2cvzogb1023$.dlg40tude.net...

Czemu kłamiesz?

Data: 2010-03-18 12:08:57
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Thu, 18 Mar 2010 11:54:45 +0100, mkarwan napisał(a):

[...]

Kochasz Żydów?

--
"Przyjemnie jest robić zakupy w niedzielę i słyszeć w¶ciekłe

Data: 2010-03-18 12:22:52
Autor: Andrzej Adam Filip
Grzegorz Z.: Kochasz Żydów?

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1no1aohmfzlvg$.1e2cvzogb1023$.dlg40tude.net...
[...]

Twoja nienawiść do KK powoduje, że wypisujesz idiotyzmy.

"Twoja nienawiść do Żydów powoduje, że wypisujesz idiotyzmy."

Czemu kłamiesz?

Kochasz Żydów?

Czy *TY* sugerujesz że Żydów można *tylko* kochać albo nienawidzić bez
ĹĽadnych opcji poĹ›rednich?  (np. obojÄ™tność, lekkiej sympatii/niechÄ™ci)

Skoro ty Żydów nie nienawidzisz czy to ma znaczyć że kochasz
*wszystkich* Żydów łącznie w tymi którzy siedzą w Izraelskich
więzieniach? :-)

--
Andrzej Adam Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Cnotę widać wyraźniej w czynach niż w ich braku.

Data: 2010-03-18 12:25:07
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Thu, 18 Mar 2010 12:22:52 +0100, Andrzej Adam Filip napisał(a):

[...]

żadnych opcji po¶rednich?  (np. obojętno¶ć, lekkiej sympatii/niechęci)

Skoro ty Żydów nie nienawidzisz czy to ma znaczyć że kochasz
*wszystkich* Żydów ł±cznie w tymi którzy siedz± w Izraelskich
więzieniach? :-)

Czy *TY* sugerujesz że katolickich duchownych można *tylko* kochać albo
nienawidzić bez żadnych opcji po¶rednich?  (np. obojętno¶ć, lekkiej
sympatii/niechęci)

Skoro ty katolickich duchownych nie nienawidzisz czy to ma znaczyć że
kochasz *wszystkich* księży ł±cznie w tymi którzy siedz± w więzieniach? :-)

--
"Przyjemnie jest robić zakupy w niedzielę i słyszeć w¶ciekłe

Data: 2010-03-18 12:50:13
Autor: Andrzej Adam Filip
[...]

kochasz *wszystkich* księży łącznie w tymi którzy siedzą w
więzieniach? :-)

WidzÄ™ ĹĽe podstawy sztuki odpowiadania pytaniem na pytanie oraz
stosowania "lustrzanej argumentacji" opanowałeś ;-)

A księży w więzieniach trochę siedzi ale nie aż tak wielu :-)

--
Andrzej Adam Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Gdy racje sÄ… kruche, usztywnia siÄ™ stanowisko.

Data: 2010-03-18 16:09:11
Autor: mkarwan
Kiedy zbrodnia molestowania jest traktowana po ulgowej taryfie?
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:1y1yd6aouldic.8qcne8qpnlrp.dlg40tude.net...
[...]

Mam do nich stosunek podobny jak do innych narodów, tyle tylko, że mam więcej wiedzy na ich temat.
Kochasz Polaków?

Data: 2010-03-18 16:28:35
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Thu, 18 Mar 2010 16:09:11 +0100, mkarwan napisał(a):

[...]

Nie porównuj innych do siebie, nie każdy jest tobie podobny.

Kochasz Polaków?

Do wszystkich nacji mam jednakowy stosunek.

--
"Przyjemnie jest robić zakupy w niedzielę i słyszeć w¶ciekłe

Data: 2010-03-18 12:07:32
Autor: WW
mkarwan pisze:
[...]

A gdzie Ty widzisz owa "nienawi¶ć"  do ko¶cioła ?
Ja tylko widzę czyny  popełniane przez ludzi.

Pozdrawiam
WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein Führer"
"Kiedy Niemcy uznaj± się za ofiary II Wojny ¦wiatowej, ich s±siedzi powinni zacz±ć się bać. "

Kiedy zbrodnia molestowania jest traktowana po ulgowej taryfie?