Kiedyś PiS popierał jedzenie bananów...

Data: 2019-04-29 07:01:59
Autor: Bruno Brunowski
Kiedyś PiS popierał jedzenie bananów...
A co powiecie na to: Natalia Lach-Lachowicz, autorka tego skandalicznego dzie³a, otrzyma³a 2007.03.22 z r±k Ministra Kultury Kazimierza Micha³a Ujazdowskiego Srebrny Medal Zas³u¿ony Kulturze - Gloria Artis.

--
Bruno

Data: 2019-04-29 10:23:51
Autor: Zenek Kapelinder
Kiedyś PiS popierał jedzenie bananów...
Ja powiem ze jak grasz w chuja to ok. Ale jak to na powaznie bierzesz, to pizdziak szkoda dla ciebie zastrzyku usypiajacego.

Data: 2019-04-29 10:28:56
Autor: Bytomir Dipikryloamina
Kiedyś PiS popierał jedzenie bananów...
W dniu poniedzia³ek, 29 kwietnia 2019 16:02:01 UTC+2 u¿ytkownik Bruno Brunowski napisa³:
[...]

Nu a 4 m 57s to na banana nie wygl±da:)

https://youtu.be/KmuFe3u1Rt0?t=297

Pani Natalia mo¿e zwyczajnie r¿n±æ g³upa mówi±c o niedostêpno¶ci produktów spo¿ywczych w PRyLu kiedy smyra po twarzy jakim¶ plastikiem:)

Wa¿ne ¿eby lud gada³, nieistotne czy dobrze czy ¼le ...

Data: 2019-04-29 10:41:11
Autor: Bruno Brunowski
Kiedyś PiS popierał jedzenie bananów...
W dniu poniedzia³ek, 29 kwietnia 2019 19:28:58 UTC+2 u¿ytkownik Bytomir Dipikryloamina napisa³:
> [...]

Pani Natalia mo¿e zwyczajnie r¿n±æ g³upa mówi±c o niedostêpno¶ci produktów spo¿ywczych w PRyLu kiedy smyra po twarzy jakim¶ plastikiem:)

To akurat jest drogi debilu parówka.

Przypomnê, ¿e 1972 rok to szczyt gierkowskiej potêgi gdy banany oraz parówki nie by³y synonimem luksusu. Tym sta³y siê 10 lat pó¼niej.

--
Bruno

Data: 2019-04-29 11:22:10
Autor: Bytomir Dipikryloamina
Kiedyś PiS popierał jedzenie bananów...
u¿ytkownik Bruno Brunowski napisa³:
uno
> To akurat jest drogi debilu parówka.

Trochê dziwna, ¿ó³ta i z g³adkim koñcem.

Nu ale w 1972 mnie nie by³o wiêc dok³adnie nie wiem.

Data: 2019-04-29 11:43:00
Autor: Bruno Brunowski
Kiedyś PiS popierał jedzenie bananów...
W dniu poniedzia³ek, 29 kwietnia 2019 20:22:11 UTC+2 u¿ytkownik Bytomir Dipikryloamina napisa³:
u¿ytkownik Bruno Brunowski napisa³:
uno

Trochê dziwna, ¿ó³ta i z g³adkim koñcem.

Nu ale w 1972 mnie nie by³o wiêc dok³adnie nie wiem.

A ty o tym co przed parówk±. To jest Nocniczku "Turystyczny aparat do masa¿u", wyprodukowany przez Spó³dzielniê Inwalidów 'TELSIN' Zak³ad podzespo³ów teletechnicznych.  Wyrób zalecany przez PTTK i pani u¿ywa go nader zgodnie z instrukcj±: https://m.joemonster.org/art/19003

--
Bruno

Data: 2019-04-29 16:48:04
Autor: Lepudruk
Kiedy¶ PiS popiera³ jedzenie bananów...

U¿ytkownik "Bruno Brunowski" <brunoj@interia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
A co powiecie na to: Natalia Lach-Lachowicz, autorka tego skandalicznego
dzie³a, otrzyma³a 2007.03.22 z r±k Ministra Kultury Kazimierza Micha³a
Ujazdowskiego Srebrny Medal Zas³u¿ony Kulturze - Gloria Artis.

PiS jak dot±d popiera³ ¿arcie kababu na sali sejmowej ale najwyra¼niej co¶
siê zmieni³o. ;-)

- Lepudruk -

Data: 2019-04-29 16:56:55
Autor: A. Filip
Kiedy¶ PiS popiera³ jedzenie bananów (2007?) a GW pisa³a po POMÓWIENIACH Jankowskiego (2004) :-)
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:
[...]

Ale czy ten medal to by³ za sztukê banana?
Ty tylko pokazujesz po jakiej dacie artystka sta³a siê "artystk±" :-)

W 2004 GW pisa³a o POMÓWIENIACH Jankowskiego.  W 2019 parê lat po
¶mierci Jankowskiego GW ju¿ by³a pewna ¿e "mija³a siê z prawd±" w 2004.
Wystarczy³o ¿e umar³ i na GW sp³ynê³o objawienie
Prze³omu w Kontynuacji GW Prawdy! ;-)

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-04-29 08:27:16
Autor: Bruno Brunowski
Kiedyś PiS popierał jedzenie bananów (2007?) a GW pisała po POMÓWIENIACH Jankowskiego (2004) :-)
W dniu poniedzia³ek, 29 kwietnia 2019 16:57:54 UTC+2 u¿ytkownik A.. Filip napisa³:
> [...]

Ale czy ten medal to by³ za sztukê banana?
Ty tylko pokazujesz po jakiej dacie artystka sta³a siê "artystk±" :-)

Banany by³y jedzone w 1972 roku - cykl zdjêæ i film "Sztuka konsumpcyjna". Oprócz bananów jedzono parówki, a i jogurcikiem nie gardzono.
W 1975 roku powsta³a "Sztuka postkonsumpcyjna", zbere¼ne grupowe za¿eranie siê m. in. arbuzem.

W 2007 roku Minister Kultury z PiS przyznaje order za jedzenie bananów..

W 2019 roku Ministra Kultury z PiS banany oburzaj±...

--
Bruno

Data: 2019-04-29 18:29:16
Autor: A. Filip
> [...]

W 2007 roku Minister Kultury z PiS przyznaje order za jedzenie bananów.

W 2019 roku Ministra Kultury z PiS banany oburzaj±...

Wska¿ na "Dzie³o z bananów o europejskiej krzywi¼nie" SPRZED przyznania
nagrody albo spadaj na drzewo.  Dwana¶cie lat to za ma³o ¿eby
"zej¶æ na psy"?  Ju¿ cztery lata potrafi± wystarczyæ by wyborcy
gruntownie przemeblowali Sejm je¶li "oceny siê ZMIENI£Y".

Sztuka to co¶ co jest uznawane za sztukê.  Ja "dzie³a bananów" za sztukê
nie uznajê.  Ty uznajesz bezdyskusyjnie za sztukê "na twoim poziomie",
dla ciebie to jest Sztuka [na miarê twoich potrzeb i jej mo¿liwo¶ci ;-) ]

"Sztuka bananów" ma niezbywalne prawo istnieæ _bez dotacji podatników_ .

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-04-29 09:52:06
Autor: Bruno Brunowski
Kiedyś PiS popierał jedzenie bananów (2007?) a GW pisała po POMÓWIENIACH Jankowskiego (2004) :-)
W dniu poniedzia³ek, 29 kwietnia 2019 18:32:26 UTC+2 u¿ytkownik A.. Filip napisa³:
> [...]
>
> W 2019 roku Ministra Kultury z PiS banany oburzaj±...

Wska¿ na "Dzie³o z bananów o europejskiej krzywi¼nie" SPRZED przyznania

Drogi debilu, przecie¿ wskaza³em. To uznane w Polsce i na ¦wiecie dzie³o "Sztuka konsumpcyjna" z 1972 roku.
https://culture.pl/pl/dzielo/natalia-ll-sztuka-konsumpcyjna

To w³a¶nie to które zosta³o ¶ci±gniête z wystawy, a banany na nim uwiecznione z pewno¶ci± spe³nia³y uwczesne normy RWPG.

--
Bruno

Data: 2019-04-29 17:20:11
Autor: Lepudruk
[...]