Kiedyś PiS popierał jedzenie bananów...

Data: 2019-04-29 10:28:56
Autor: Bytomir Dipikryloamina
Kiedyś PiS popierał jedzenie bananów...
W dniu poniedziałek, 29 kwietnia 2019 16:02:01 UTC+2 użytkownik Bruno Brunowski napisał:
A co powiecie na to: Natalia Lach-Lachowicz, autorka tego skandalicznego dzieła, otrzymała 2007.03.22 z r±k Ministra Kultury Kazimierza Michała Ujazdowskiego Srebrny Medal Zasłużony Kulturze - Gloria Artis.

-- Bruno

Nu a 4 m 57s to na banana nie wygl±da:)

https://youtu.be/KmuFe3u1Rt0?t=297

Pani Natalia może zwyczajnie rżn±ć głupa mówi±c o niedostępno¶ci produktów spożywczych w PRyLu kiedy smyra po twarzy jakim¶ plastikiem:)

Ważne żeby lud gadał, nieistotne czy dobrze czy Ľle ...

Data: 2019-04-29 10:41:11
Autor: Bruno Brunowski
W dniu poniedziałek, 29 kwietnia 2019 19:28:58 UTC+2 użytkownik Bytomir Dipikryloamina napisał:
> [...]

Pani Natalia może zwyczajnie rżn±ć głupa mówi±c o niedostępno¶ci produktów spożywczych w PRyLu kiedy smyra po twarzy jakim¶ plastikiem:)

To akurat jest drogi debilu parówka.

Przypomnę, że 1972 rok to szczyt gierkowskiej potęgi gdy banany oraz parówki nie były synonimem luksusu. Tym stały się 10 lat póĽniej.

--
Bruno

Data: 2019-04-29 11:22:10
Autor: Bytomir Dipikryloamina
Kiedyś PiS popierał jedzenie bananów...
użytkownik Bruno Brunowski napisał:
uno
> To akurat jest drogi debilu parówka.

Trochę dziwna, żółta i z gładkim końcem.

Nu ale w 1972 mnie nie było więc dokładnie nie wiem.

Data: 2019-04-29 11:43:00
Autor: Bruno Brunowski
W dniu poniedziałek, 29 kwietnia 2019 20:22:11 UTC+2 użytkownik Bytomir Dipikryloamina napisał:
użytkownik Bruno Brunowski napisał:
uno

Trochę dziwna, żółta i z gładkim końcem.

Nu ale w 1972 mnie nie było więc dokładnie nie wiem.

A ty o tym co przed parówk±. To jest Nocniczku "Turystyczny aparat do masażu", wyprodukowany przez Spółdzielnię Inwalidów 'TELSIN' Zakład podzespołów teletechnicznych.  Wyrób zalecany przez PTTK i pani używa go nader zgodnie z instrukcj±: https://m.joemonster.org/art/19003

--
Bruno

Kiedyś PiS popierał jedzenie bananów...