Kiedyś PiS popierał jedzenie bananów (2007?) a GW pisała po POMÓWIENIACH Jankowskiego (2004) :-)

Data: 2019-04-29 16:56:55
Autor: A. Filip
Kiedyś PiS popierał jedzenie bananów (2007?) a GW pisała po POMÓWIENIACH Jankowskiego (2004) :-)
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:
A co powiecie na to: Natalia Lach-Lachowicz, autorka tego
skandalicznego dzieła, otrzymała 2007.03.22 z rąk Ministra Kultury
Kazimierza Michała Ujazdowskiego Srebrny Medal Zasłużony Kulturze -
Gloria Artis.

Ale czy ten medal to był za sztukę banana?
Ty tylko pokazujesz po jakiej dacie artystka stała się "artystką" :-)

W 2004 GW pisała o POMÓWIENIACH Jankowskiego.  W 2019 parę lat po
śmierci Jankowskiego GW już była pewna że "mijała się z prawdą" w 2004.
Wystarczyło że umarł i na GW spłynęło objawienie
Przełomu w Kontynuacji GW Prawdy! ;-)

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-04-29 08:27:16
Autor: Bruno Brunowski
W dniu poniedziałek, 29 kwietnia 2019 16:57:54 UTC+2 użytkownik A.. Filip napisał:
> [...]

Ale czy ten medal to był za sztukę banana?
Ty tylko pokazujesz po jakiej dacie artystka stała się "artystką" :-)

Banany były jedzone w 1972 roku - cykl zdjęć i film "Sztuka konsumpcyjna". Oprócz bananów jedzono parówki, a i jogurcikiem nie gardzono.
W 1975 roku powstała "Sztuka postkonsumpcyjna", zbereźne grupowe zażeranie się m. in. arbuzem.

W 2007 roku Minister Kultury z PiS przyznaje order za jedzenie bananów..

W 2019 roku Ministra Kultury z PiS banany oburzają...

--
Bruno

Data: 2019-04-29 18:29:16
Autor: A. Filip
> [...]

W 2007 roku Minister Kultury z PiS przyznaje order za jedzenie bananów.

W 2019 roku Ministra Kultury z PiS banany oburzają...

Wskaż na "Dzieło z bananów o europejskiej krzywiźnie" SPRZED przyznania
nagrody albo spadaj na drzewo.  Dwanaście lat to za mało żeby
"zejść na psy"?  Już cztery lata potrafią wystarczyć by wyborcy
gruntownie przemeblowali Sejm jeśli "oceny się ZMIENIŁY".

Sztuka to coś co jest uznawane za sztukę.  Ja "dzieła bananów" za sztukę
nie uznaję.  Ty uznajesz bezdyskusyjnie za sztukę "na twoim poziomie",
dla ciebie to jest Sztuka [na miarę twoich potrzeb i jej możliwości ;-) ]

"Sztuka bananów" ma niezbywalne prawo istnieć _bez dotacji podatników_ .

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-04-29 09:52:06
Autor: Bruno Brunowski
W dniu poniedziałek, 29 kwietnia 2019 18:32:26 UTC+2 użytkownik A.. Filip napisał:
> [...]
>
> W 2019 roku Ministra Kultury z PiS banany oburzają...

Wskaż na "Dzieło z bananów o europejskiej krzywiźnie" SPRZED przyznania

Drogi debilu, przecież wskazałem. To uznane w Polsce i na Świecie dzieło "Sztuka konsumpcyjna" z 1972 roku.
https://culture.pl/pl/dzielo/natalia-ll-sztuka-konsumpcyjna

To właśnie to które zostało ściągnięte z wystawy, a banany na nim uwiecznione z pewnością spełniały uwczesne normy RWPG.

--
Bruno

Data: 2019-04-29 17:20:11
Autor: Lepudruk
Użytkownik "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości
[...]

O czym znów bełkoczesz?

- Lepudruk -

Kiedyś PiS popierał jedzenie bananów (2007?) a GW pisała po POMÓWIENIACH Jankowskiego (2004) :-)