Kiełb

Data: 2010-08-27 09:55:36
Autor: Smerf
Kiełb
W czasie tego porażająco nudnego widowiska - ten człowiek zagrał na bardzo wysokim 'international level'
Powinien być przykładem dla innych zbazowanych gwiazd - jak można przez 90 minut zdrowo napierd...

Mam nadzieje, ze wyrosna z niego ludzie.

Swoja droga krytykowany Wichniarek - tez mi sie bardzo podobal. Widac ze z niejednego pieca chleb jadl i wie kiedy dac sie kopnac.

Fajny ten Lech - mloda druzyna - sporo fajnych zawodnikow z których przy ograniu w Europie i reprezentacja bedzie miala wiele pozytku.

pzdr
mar

Data: 2010-08-27 11:15:58
Autor: Cavallino
Kiełb
Użytkownik "Smerf" <smerf28@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c776f77$0$27044$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ja również.
Zresztą już w momencie transferu, uważałem go za bardzo dobry.
I się nie pomyliłem.
Mam nadzieję że i Chiwawa pokaże że jest przydatny, choćby w lidze.

Kiełb