Kiełbasa wyborcza.

Data: 2011-10-25 09:30:16
Autor: azot
Kiełbasa wyborcza.
Data: 2011-10-25 09:46:33
Autor: wolim
Kiełbasa wyborcza.
W dniu 2011-10-25 09:30, azot pisze:
POmatoły wszystko łykną.
http://biznes.onet.pl/manipulacje-na-rynku-paliw,18493,4889507,3030583,57,1,news-detal

Zauważyłem, że przez kilka tygodni przed wyborami na Orlenie w mojej miejscowości było tańsze paliwo o jakieś 15-20 groszy na litrze, niż na BP, które było praktycznie po drugiej stronie drogi.
Pomyślałem sobie wtedy, że Tusk rzeczywiście wymógł na Orlenie zejście z ceny przed wyborami, ale dla pewności wolałem poczekać, co się stanie po wyborach...
Pojechałem na stację w poniedziałek, tuż po wyborach - ceny na Orlenie nadal były dużo niższe. Myślę sobie - pewnie gadka o celowym obniżaniu cen jest nieprawdziwa... ale po tygodniu ceny niemal się zrównały.

Przeczułem granie cenami paliw kilka tygodni przed wyborami. Ale, swoją drogą, jakim trzeba być idiotą, żeby pomyśleć, że ludzie tego nie zauważą?

Data: 2011-10-25 10:29:29
Autor: Bambaryła
Kiełbasa wyborcza.

Użytkownik "wolim" <nospam@tu.pl> napisał w wiadomości news:j85pgo$bgf$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Twoim zdaniem w Olrelenie pracują/zarządzają tylko wyborcy PO? W takim razie wymień firmy którymi zarządzają wyborcy PiS.

BBR

Data: 2011-10-25 14:01:43
Autor: wolim
Kiełbasa wyborcza.
W dniu 2011-10-25 10:29, Bambaryła pisze:

[...]

Nie wiem, kto pracuje w Orlenie. Premier sam mówił, że interweniował w sprawie drogich paliw w tej spółce - było to jeszcze kilka tygodni przed wyborami. Poza tym Skarb Państwa jest największym akcjonariuszem spółki.

Data: 2011-10-25 10:28:02
Autor: Bambaryła
Kiełbasa wyborcza.

Użytkownik "azot" <friko@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j85jct$pr3$1news.icm.edu.pl...
POmatoły wszystko łykną.
http://biznes.onet.pl/manipulacje-na-rynku-paliw,18493,4889507,3030583,57,1,news-detal

azot

Gazeta Polska Codziennie jest adresowana do PiS-matołów, a nie do wyborców PO. Coś ci człowieku kićka się w tej główce.

BBR

Kiełbasa wyborcza.