Kiełbaska

Data: 2010-08-08 00:07:49
Autor: neoniusz
Kiełbaska
Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomo¶ci news:4c5dd787$0$22798$65785112news.neostrada.pl...
Zastanawiali¶cie się kiedy¶, czy można sobie grilln±ć kiełbaskę opalark±?
Chyba dałoby radę, co? Może klimat nie ten, co przy ognisku czy grillu,
ale zawsze to kawał ciepłego mięska. Co o tym my¶licie? Jakie s± za i
przeciw?

Tak w temacie:
http://www.autoblog.com/2008/01/24/exhaust-burger-let-your-tailpipe-cook-for-you/

Data: 2010-08-07 22:22:47
Autor: to
Kiełbaska
begin neoniusz
Tak w temacie:
http://www.autoblog.com/2008/01/24/exhaust-burger-let-your-tailpipe-
cook-for-you/

A są takie podłużne na kiełbaski? --
ignorance is bliss

Data: 2010-08-08 00:27:19
Autor: neoniusz
Kie3baska
Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomo¶ci news:4c5ddcb7$0$22798$65785112news.neostrada.pl...
begin neoniusz

Tak w temacie:
http://www.autoblog.com/2008/01/24/exhaust-burger-let-your-tailpipe-
cook-for-you/

A s± takie podłużne na kiełbaski?

A nie wiem, przewaznie mam w zasiegu jakas stacje benzynowa i wole tam wpieprzyc parowe niz rozkminiac nad samodzielnym opiekaniem.

Data: 2010-08-07 22:32:32
Autor: to
Kie3baska
begin neoniusz
A nie wiem, przewaznie mam w zasiegu jakas stacje benzynowa i wole tam
wpieprzyc parowe

http://www.youtube.com/watch?v=Gdvrzw1RFr0

TakÄ…?

niz rozkminiac nad samodzielnym opiekaniem.

Eh, gdyby wszyscy tak myśleli, to świat stałby w miejscu. ;-)

--
ignorance is bliss

Data: 2010-08-08 00:39:03
Autor: neoniusz
Kie3baska
Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomo¶ci news:4c5ddf00$0$22798$65785112news.neostrada.pl...
A nie wiem, przewaznie mam w zasiegu jakas stacje benzynowa i wole tam
wpieprzyc parowe

http://www.youtube.com/watch?v=Gdvrzw1RFr0

Tak±?

Podstawowa zasada parowki jest to, ze lepiej nie wiedziec jak i z czego jest zrobiona, tylko po prostu zjesc ;)

Data: 2010-08-07 22:40:26
Autor: to
Kie3baska
begin neoniusz
Podstawowa zasada parowki jest to, ze lepiej nie wiedziec jak i z czego
jest zrobiona, tylko po prostu zjesc ;)

Ja lubiÄ™ jeszcze tak przyrzÄ…dzone:

http://www.youtube.com/watch?v=wd8jo9L2MvE

--
ignorance is bliss

Data: 2010-08-08 12:03:43
Autor: Olek
Kie3baska
On 2010-08-08 00:40, to wrote:
begin neoniusz

Podstawowa zasada parowki jest to, ze lepiej nie wiedziec jak i z czego
jest zrobiona, tylko po prostu zjesc ;)

Ja lubię jeszcze tak przyrz±dzone:

http://www.youtube.com/watch?v=wd8jo9L2MvE

jak Wy nie odróżniacie kiełbasy od parówki to współczuję

Data: 2010-08-08 15:55:54
Autor: to
Kie3baska
begin Olek
jak Wy nie odróżniacie kiełbasy od parówki to współczuję

Odróżniamy. Parówka to młoda kiełbaska. Jak dorośnie to staje się kiełbaską.

--
ignorance is bliss

Data: 2010-08-09 10:36:01
Autor: Olek
Kie3baska
On 2010-08-08 17:55, to wrote:

Odróżniamy. Parówka to młoda kiełbaska. Jak doro¶nie to staje się
kiełbask±.

Ty poważnie czy sobie jaja robisz :)

Data: 2010-08-09 12:31:19
Autor: elmer radi radisson
Kie3baska
On 2010-08-09 10:36, Olek wrote:

Ty poważnie czy sobie jaja robisz :)

A propos, co bylo pierwsze, robienie jaj czy... ?

--

memento lorem ipsum

Data: 2010-08-09 12:45:09
Autor: to
Kie3baska
begin Olek
Odróżniamy. Parówka to młoda kiełbaska. Jak dorośnie to staje się
kiełbaską.

Ty powaĹĽnie czy sobie jaja robisz :)

Najzupełniej poważnie. Pewnie nie trzymałeś nigdy parówki na tyle długo, by zaobserwować tą przemianę.

--
ignorance is bliss

Data: 2010-08-09 08:11:13
Autor: J.F.
Kie3baska
On Sun, 08 Aug 2010 12:03:43 +0200,  Olek wrote:
jak Wy nie odróżniacie kiełbasy od parówki to współczuję

Stacje paliwowe tez nie odroznaja :-(

J.

Kiełbaska