Kielce-Zakopane jak przez Krak贸w

Data: 2011-11-09 11:01:59
Autor: Clawfinger
Kielce-Zakopane jak przez Krak贸w
W dniu 09.11.2011 09:29, Wawelski pisze:
Witam,
jutro czyli 10 listopada 2011(pocz膮tek d艂ugiego weekendu :-)
wybieram sie do Zakopanego.
No wiem, 偶e prosta droga ale chcia艂bym porosi膰 o sugestie
je艣li chodzi o przejazd przez Krak贸w. Niestety dotr臋 do niego
w godzinach 16-17 wi臋c w szczycie.
Wymy艣li艂em sobie, 偶e zjad臋 z si贸demki przed Krakowem i przez Zielonki
dojad臋 do w臋z艂a Modlnica no i dalej na po艂udnie obwodnic膮 autostradow膮
do Zakopianki. Dobra to opcja?
A mo偶e lepiej skr臋ci膰 dopiero w Opolsk膮 i do obwodnicy jecha膰 estakad膮
nad Rondem Ofiar Katynia?
Ewentulanie po prostu jecha膰 przez Centrum Al. S艂owackiego do Mostu
D臋bnickiego?
Priorytem jest dla mnie czas przejazdu nie jego d艂ugo艣膰. Jeszcze
przysz艂o mi do g艂owy omin膮膰 ca艂y Krak贸w od wschodu jakimi艣 bocznymi
drogami?
Dzi臋kuj臋 za pomoc
i pozdrawiam
Micha艂 C."Wawelski"
Opcja przez Zielonki jest zdecydowanie najlepsza. Co prawda jest troszk臋 "kr臋cenia", ale jak masz navi to spoko, a czasowo wyjdzie i tak najlepiej i ruch powinien by膰 umiarkowany.
Z si贸demki do centrum Zielonek. Przez ul. Na Zielonki, 艁okietka, Gaik do Modlniczki a potem to ju偶 tylko obwodnica ....

Pozdro
WOJtek

    Insignia ST 1.6 Turbo
    Wersja Cosmo +dodatki
         Kolor czarny
     Jeszcze bez naklejki
============================

Data: 2011-11-09 11:11:06
Autor: Wawelski
Kielce-Zakopane jak przez Krak贸w

U偶ytkownik "Clawfinger" <clawfinger@wp.pl> napisa艂
[...]

 Dzi臋kuj臋 bardzo.
Tak w艂a艣nie za pomoc膮 navi pojad臋 :-)

Pozdrawiam
             Micha艂 C."Wawelski"

Data: 2011-11-09 02:36:03
Autor: Tomasz
Kielce-Zakopane jak przez Krak體
> Opcja przez Zielonki jest zdecydowanie najlepsza. Co prawda jest
> troszk "kr阠enia", ale jak masz navi to spoko, a czasowo wyjdzie i
> tak najlepiej i ruch powinien by umiarkowany.
> Z si骴emki do centrum Zielonek. Przez ul. Na Zielonki, kietka,
> Gaik do Modlniczki a potem to ju tylko obwodnica ....

燚zi阫uj bardzo.
Tak w砤秐ie za pomoc navi pojad :-)

Mi砮go stania w korku w centrum Zielonek :-(
No ale chyba alternatywy du縠j nie ma, mo縠 ewentualnie przez
Witkowice do Opolskiej.

Marcin

Data: 2011-11-09 14:22:30
Autor: Michal Jankowski
"Wawelski" <MC@pl.pl> writes:

[...]

Za serpentynami w prawo na Bibice, w Bibicach mykmyk w lewo i zaraz w
prawo na Zielonki, w Zielonkach mykmyk lewo prawo w ul . Zi阞yNa
Zielonki, jeszcze raz mykmyk lewo prawo w Gaik, wyje縟縜sz w prawo na
szos do Olkusza, zaraz jest w陑e z obwodnic i dalej jedzie si
samo. B眃 czujny, 縠by z Zakopianki uciec w razie czego.

  MJ

Data: 2011-11-09 23:10:20
Autor: Wawelski
Michal Jankowski wrote:
"Wawelski" <MC@pl.pl> writes:

[...]

Nastraszony przez Was, postanowi砮m z obwodnicy zjecha do Wieliczki, potem na Dobczyce,
Mszana Dolna, w Chab體ce przez Zakopiank, potem Czarny Dunajec, Chocho丑w i Zakopane :-)

No zobaczymy czy to b阣zie s硊szna koncepcja.
Bo z drugiej strony mo縠 jednak duzo ludzi do Zakopanego sie nie wybierze...
To nie mo縧iwe, nie z moim szcz甓ciem.

Pozdrawiam i dzi阫uj za sugestie.

Micha C. "Wawelski"

Kielce-Zakopane jak przez Krak贸w