Kielce-Zakopane jak przez Kraków

Data: 2011-11-09 09:29:23
Autor: Wawelski
Kielce-Zakopane jak przez Kraków
Witam,
jutro czyli 10 listopada 2011(początek długiego weekendu :-)
wybieram sie do Zakopanego.
No wiem, że prosta droga ale chciałbym porosić o sugestie
jeśli chodzi o przejazd przez Kraków. Niestety dotrę do niego
w godzinach 16-17 więc w szczycie.
Wymyśliłem sobie, że zjadę z siódemki przed Krakowem i przez Zielonki dojadę do węzła Modlnica no i dalej na południe obwodnicą autostradową do Zakopianki. Dobra to opcja?
A może lepiej skręcić dopiero w Opolską i do obwodnicy jechać estakadą nad Rondem Ofiar Katynia?
Ewentulanie po prostu jechać przez Centrum Al. Słowackiego do Mostu Dębnickiego?
Priorytem jest dla mnie czas przejazdu nie jego długość. Jeszcze przyszło mi do głowy ominąć cały Kraków od wschodu jakimiś bocznymi drogami?
Dziękuję za pomoc
i pozdrawiam
        Michał C."Wawelski"

Data: 2011-11-09 11:01:59
Autor: Clawfinger
Kielce-Zakopane jak przez KrakĂłw
W dniu 09.11.2011 09:29, Wawelski pisze:
[...]
Opcja przez Zielonki jest zdecydowanie najlepsza. Co prawda jest troszkę "kręcenia", ale jak masz navi to spoko, a czasowo wyjdzie i tak najlepiej i ruch powinien być umiarkowany.
Z siódemki do centrum Zielonek. Przez ul. Na Zielonki, Łokietka, Gaik do Modlniczki a potem to juş tylko obwodnica ....

Pozdro
WOJtek

    Insignia ST 1.6 Turbo
    Wersja Cosmo +dodatki
         Kolor czarny
     Jeszcze bez naklejki
============================

Data: 2011-11-09 11:11:06
Autor: Wawelski
Kielce-Zakopane jak przez KrakĂłw

Użytkownik "Clawfinger" <clawfinger@wp.pl> napisał
[...]

 Dziękuję bardzo.
Tak właśnie za pomocą navi pojadę :-)

Pozdrawiam
             Michał C."Wawelski"

Data: 2011-11-09 02:36:03
Autor: Tomasz
> [...]
> Z siódemki do centrum Zielonek. Przez ul. Na Zielonki, Łokietka,
> Gaik do Modlniczki a potem to już tylko obwodnica ....

Miłego stania w korku w centrum Zielonek :-(
No ale chyba alternatywy dużej nie ma, może ewentualnie przez
Witkowice do Opolskiej.

Marcin

Data: 2011-11-09 14:22:30
Autor: Michal Jankowski
"Wawelski" <MC@pl.pl> writes:

[...]

Za serpentynami w prawo na Bibice, w Bibicach mykmyk w lewo i zaraz w
prawo na Zielonki, w Zielonkach mykmyk lewo prawo w ul . ZiębyNa
Zielonki, jeszcze raz mykmyk lewo prawo w Gaik, wyjeżdżasz w prawo na
szosę do Olkusza, zaraz jest węzeł z obwodnicą i dalej jedzie się
samo. Bądź czujny, żeby z Zakopianki uciec w razie czego.

  MJ

Data: 2011-11-09 23:10:20
Autor: Wawelski
Michal Jankowski wrote:
"Wawelski" <MC@pl.pl> writes:

[...]

Nastraszony przez Was, postanowiłem z obwodnicy zjechać do Wieliczki, potem na Dobczyce,
Mszana Dolna, w Chabówce przez Zakopiankę, potem Czarny Dunajec, Chochołów i Zakopane :-)

No zobaczymy czy to będzie słuszna koncepcja.
Bo z drugiej strony może jednak duzo ludzi do Zakopanego sie nie wybierze...
To nie możliwe, nie z moim szczęściem.

Pozdrawiam i dziękuję za sugestie.

Michał C. "Wawelski"

Data: 2011-11-09 12:16:24
Autor: Maciek
Kielce-Zakopane jak przez Kraków
Priorytem jest dla mnie czas przejazdu nie jego długość.

Mam nadzieję, że jesteś świadomy tego, że Kraków to może być "pikuś" jeżeli będzie najazd na Zakopane.
Korki mogą być co kawałek, począwszy od zjazdu z autostrady na Zakopiankę, rozgrzebane Mogilany itd.
Tutaj masz jeden z przykładów co się może dziać;-) :
http://tnij.org/n5du
Dobrze mieć plan B i w razie utrudnień ominąć Zakopiankę.

Data: 2011-11-09 19:36:16
Autor: adam
[...]

A ktoredy polecasz ominac Zakopianke,
Do Zakopanego wybieram sie w piatek rano, ale pewnie tez bedzie ciezko.
Dzieki, pozdrawiam
Adam

Data: 2011-11-10 09:57:00
Autor: Maciek
[...]

Michał podał już przykład jak objechać i takiej opcji bym się trzymał.
Jeżeli byś wjeżdżał na Zakopiankę wcześnie rano np. przed 7 to nie wiem czy w ogóle jest sens objeżdżać. Zawsze atualną sytuację drogową masz na:
http://www.nadrodze.info/

Kielce-Zakopane jak przez Kraków