Kielce-Zakopane jak przez Kraków

Data: 2011-11-09 12:16:24
Autor: Maciek
Kielce-Zakopane jak przez Kraków
Priorytem jest dla mnie czas przejazdu nie jego długość.

Mam nadzieję, że jesteś świadomy tego, że Kraków to może być "pikuś" jeżeli będzie najazd na Zakopane.
Korki mogą być co kawałek, począwszy od zjazdu z autostrady na Zakopiankę, rozgrzebane Mogilany itd.
Tutaj masz jeden z przykładów co się może dziać;-) :
http://tnij.org/n5du
Dobrze mieć plan B i w razie utrudnień ominąć Zakopiankę.

Data: 2011-11-09 19:36:16
Autor: adam
Kielce-Zakopane jak przez Kraków
Tutaj masz jeden z przykładów co się może dziać;-) :
http://tnij.org/n5du
Dobrze mieć plan B i w razie utrudnień ominąć Zakopiankę.

Witam,
A ktoredy polecasz ominac Zakopianke,
Do Zakopanego wybieram sie w piatek rano, ale pewnie tez bedzie ciezko.
Dzieki, pozdrawiam
Adam

Data: 2011-11-10 09:57:00
Autor: Maciek
[...]

Michał podał już przykład jak objechać i takiej opcji bym się trzymał.
Jeżeli byś wjeżdżał na Zakopiankę wcześnie rano np. przed 7 to nie wiem czy w ogóle jest sens objeżdżać. Zawsze atualną sytuację drogową masz na:
http://www.nadrodze.info/

Kielce-Zakopane jak przez Kraków