Kielce - rowerzyści poszukiwani :-)

Data: 2010-08-24 17:50:49
Autor: Marcin Hyła
Kielce - rowerzyści poszukiwani :-)
Czołem, prosiłbym o kontakt na priv (uwaga na pułapkę antyspamową - część adresu trzeba usunąć!!!!). Stowarzyszenie MTB Kielce też już obmejlowałem, ale "wolne elektrony" również mile poszukiwane, masowicze krytyczni, rowerzyści jeżdżący po mieście itp.

Potrzebuję dokonać tzw. "wywiadu środowiskowego" jak się jeździ po Kielcach rowerem itp.

marcin ha
--
Miasta dla rowerów http://www.rowery.org.pl

Data: 2010-08-24 14:37:21
[...]