Kielecka ulica im. Lecha Kaczyńskiego

Data: 2011-12-13 08:18:26
Autor: Przemysław W
Kielecka ulica im. Lecha Kaczyńskiego
Poświęconą prezydentowi Kaczyńskiemu ulicę otworzył wczoraj w Kielcach jego brat Jarosław

Decyzję o nadaniu imienia ulicy prezydenta Lecha Kaczyńskiego kieleccy radni podjęli dwa tygodnie po katastrofie smoleńskiej (doszło do niej 10 kwietnia 2010 r.; zginęło w niej 96 osób) To nowy, kilkusetmetrowy odcinek w centrum Kielc. - Chciałem wyrazić wdzięczność za uczczenie pamięci mojego brata, a także wszystkich ofiar katastrofy smoleńskiej. Lech Kaczyński swoją polityką i postawą jako prezydent, a wcześniej pełniąc wiele innych funkcji państwowych, przeszedł do polskiej historii jako ktoś, kto bronił podstaw Rzeczypospolitej, jej godności. Bronił wszystkich, którzy o Polskę walczyli - mówił w poniedziałek w Kielcach Jarosław Kaczyński.

Na uroczystość przyszło kilkaset osób. Trzymali m.in. z transparent z napisem: "Ukarać sprawców mordu smoleńskiego". Prezes PiS stwierdził, że jego brat zginął we wciąż niewyjaśnionych okolicznościach. A jako prezydent - mówił Jarosław Kaczyński - skutecznie walczył o miejsce Polski na arenie międzynarodowej.

- Wybrał jedyną realną drogę. Zdobywanie pozycji wśród krajów Wschodu i środka Europy, żeby umocnić nas w stosunku do tych, którzy są na zachód od nas i są od nas silniejsi. W polityce umiejętność zabiegania o pozycję to coś niezmiernie ważnego. Przegrywają ci, którzy uważają, że dobra polityka to wiszenie u klamki - stwierdził prezes PiS.

Nie obyło się bez zakłóceń. - Jakim prawem tu wchodzicie, to moje podwórko. Niech mi najpierw zapłacą, a dopiero tu wchodzą - krzyczał z balkonu swojego mieszkania niezadowolony mężczyzna, na którego fragmencie posesji miasto zdecydowało się zbudować drogę. Wystawił atrapę trumny symbolizującą specustawę, która umożliwia łatwiejsze wywłaszczanie gruntów.

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75248,10806126,Kielecka_ulica_im__Lecha_Kaczynskiego.html#ixzz1gOeZIHal

Kielce zawsze były lewcowe. Pamiętam Kwasniewskiego mówiącego: Kielce, moje Kilelce. To daje do myślenia....

Przemek

--

"Po raz pierwszy w demokratycznej Polsce były premier - a mieliśmy ich 14 po
1989 r. - stanął przed sądem w karnym procesie. To precedensowe zdarzenie

Data: 2011-12-13 09:44:52
Autor: Pan hrabia Bobrowski

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:jc6u8l$cp3$1inews.gazeta.pl...
Poświęconą prezydentowi Kaczyńskiemu ulicę otworzył wczoraj w Kielcach jego brat Jarosław

Ciekaw jestem czy J.Kaczyński marzy o ulicy swego imienia?

BBR

Data: 2011-12-13 16:40:09
Autor: Przemysław W
Kielecka ulica im. Lecha Kaczyńskiego

Użytkownik "Pan hrabia Bobrowski" <hrabia@zascianek.eu> napisał

Ciekaw jestem czy J.Kaczyński marzy o ulicy swego imienia?

Ja niechciałbym znać marzeń J. Kaczyńskiego. Już teraz uważam go za idiotę. Gdybym te marzenia poznał pewnie doszedłbym do wniosku, iż mowa polska jest zbyt uboga, by określić stan jego umysłu.

Przemek