Kielecka ulica im. Lecha Kaczyńskiego

Data: 2011-12-13 09:44:52
Autor: Pan hrabia Bobrowski
Kielecka ulica im. Lecha Kaczyńskiego

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:jc6u8l$cp3$1inews.gazeta.pl...
Poświęconą prezydentowi Kaczyńskiemu ulicę otworzył wczoraj w Kielcach jego brat Jarosław

Ciekaw jestem czy J.Kaczyński marzy o ulicy swego imienia?

BBR

Data: 2011-12-13 16:40:09
Autor: Przemysław W
Kielecka ulica im. Lecha Kaczyńskiego

Użytkownik "Pan hrabia Bobrowski" <hrabia@zascianek.eu> napisał

Ciekaw jestem czy J.Kaczyński marzy o ulicy swego imienia?

Ja niechciałbym znać marzeń J. Kaczyńskiego. Już teraz uważam go za idiotę. Gdybym te marzenia poznał pewnie doszedłbym do wniosku, iż mowa polska jest zbyt uboga, by określić stan jego umysłu.

Przemek

--

"Po raz pierwszy w demokratycznej Polsce były premier - a mieliśmy ich 14 po
1989 r. - stanął przed sądem w karnym procesie. To precedensowe zdarzenie

Kielecka ulica im. Lecha Kaczyńskiego