Kieliszki wódki i dwie menory na obu koncach stołu.

Data: 2016-02-18 14:27:49
Autor: Marek
Kieliszki wódki i dwie menory na obu koncach stołu.
Wokół stołu nasi dobroczyńcy.

Włąśnie oglądam film o rozmowach w Magdalence.

Data: 2016-02-19 02:59:54
Autor: stevep
W dniu .02.2016 o 23:27 Marek <mwisniewski2008@gmail.com> pisze:

Wokół stołu nasi dobroczyńcy.

Włąśnie oglądam film o rozmowach w Magdalence.

I już się spuściłeś?
--
  stevep
-- -- -

Data: 2016-02-19 04:13:34
Autor: Marek
W dniu piątek, 19 lutego 2016 03:00:00 UTC+1 użytkownik stevep napisał:
> [...]

> Wokół stołu nasi dobroczyńcy.
>
> Włąśnie oglądam film o rozmowach w Magdalence.

Te menory oswiecały ich umysly, aby lepiej mogli wyrolowac polski Naród..

Data: 2016-02-19 16:18:42
Autor: stevep
W dniu .02.2016 o 13:13 Marek <mwisniewski2008@gmail.com> pisze:

> [...]

  stevep
-- -- -

Te menory oswiecały ich umysly, aby lepiej mogli wyrolowac polski Naród.

A co ze spuszczeniem, już nie staje?
--
  stevep
-- -- -

Data: 2016-02-19 13:17:55
Autor: Marek
W dniu piątek, 19 lutego 2016 16:18:51 UTC+1 użytkownik stevep napisał:

> Te menory oswiecały ich umysly, aby lepiej mogli wyrolowac polski Naród.

A co ze spuszczeniem, już nie staje?
--    stevep
-- -- -

Ty sie spuszczasz na widok menory?

Data: 2016-02-20 02:38:40
Autor: stevep
W dniu .02.2016 o 22:17 Marek <mwisniewski2008@gmail.com> pisze:

W dniu piątek, 19 lutego 2016 16:18:51 UTC+1 użytkownik stevep napisał:

> Te menory oswiecały ich umysly, aby lepiej mogli wyrolowac polski  Naród.

> [...]

A ty przed strasznym dziaduniem bez czapki?
--
  stevep
-- -- -

Data: 2016-02-20 15:24:52
Autor: Marek
W dniu sobota, 20 lutego 2016 02:38:51 UTC+1 użytkownik stevep napisał:

> Ty sie spuszczasz na widok menory?

A ty przed strasznym dziaduniem bez czapki?
--    stevep
-- -- -

No a co z menorami, ktore oswiecaly umysly uczestników "obrad" w Magdalence?

Data: 2016-02-21 03:30:47
Autor: stevep
W dniu .02.2016 o 00:24 Marek <mwisniewski2008@gmail.com> pisze:

> [...]

-- -- -

No a co z menorami, ktore oswiecaly umysly uczestników "obrad" w  Magdalence?

Pornografią był kiedyś "Lenin bez czapki", to nie ujmuj tej możliwości  strasznemu dziaduniowi.
--
  stevep
-- -- -

Data: 2016-02-20 15:57:28
Autor: Vernon L. Pinkley
użytkownik Marek napisał:
Wokół stołu nasi dobroczyńcy.

Włąśnie oglądam film o rozmowach w Magdalence.

Menora ma 7 ramion, a te na filmie jakieś takie niepełne
z 6cioma.

Jeśli ma odzwierciedlać symbolike ludków,
można powiedzieć że przy stole były 3 opcje.

Komuchy, szabas/szabes goje (nie wiem jak pisownia)
i srulki:)

Data: 2016-02-21 05:35:12
Autor: Marek
W dniu niedziela, 21 lutego 2016 00:57:29 UTC+1 użytkownik Vernon L. Pinkley napisał:
użytkownik Marek napisał:
> [...]

Jeśli ma odzwierciedlać symbolike ludków,
można powiedzieć że przy stole były 3 opcje.

Komuchy, szabas/szabes goje (nie wiem jak pisownia)

Tutaj masz tez z 6 swieczkami:
https://de.wikipedia.org/wiki/Juden

Data: 2016-02-21 05:35:43
Autor: Marek
użytkownik Marek napisał:
> [...]

Jeśli ma odzwierciedlać symbolike ludków,
można powiedzieć że przy stole były 3 opcje.

Komuchy, szabas/szabes goje (nie wiem jak pisownia)

Komuchy i srulki to prawie to samo.

Data: 2016-02-21 06:38:57
Autor: bronek.tallar
użytkownik Marek napisał:

Komuchy i srulki to prawie to samo.

Różnie bywało.

W ramach frontu wewnętrznego Grzegorz Schetyna mówił o możliwości wyprowadzenia, a ściślej - przywiezienia do Warszawy nawet miliona "obrońców demokracji", no a na froncie zewnętrznym atmosferę podgrzewa prasa niemiecka i żydowska - bo właśnie na naszych oczach, po 60 latach, doszło do odtworzenia sojuszu "Chamów" z "Żydami", którego uczestnicy nadzieję na kontynuowanie okupacji naszego nieszczęśliwego kraju upatrują tym razem już nie w sowieckiej, a w niemieckiej interwencji.

Wtedy kościół był jebany przez jednych jak i drugich.
Teraz kościół wali w jednych i drugich, z wzajemnością.
Nu ale posły palichuja podobno z braku popytu na ich
mądrości brania nie majo i muszą pracować na taksówkach.

Dofinansowanie dla portali lewicowych się skończyło,
to i dra ryja na KODach.

Kieliszki wódki i dwie menory na obu koncach stołu.