Kiepska jakosc audio na frontowym panelu

Data: 2009-10-19 11:43:14
Autor: de Fresz
Kiepska jakosc audio na frontowym panelu
Bandziorno

Mam problem z jako¶ci± audio wyprowadzonego z płyty na przedni (a tak naprawdę górny) panel. Po podł±czeniu słuchawek (raczej dobrych, i to dwóch różnych modeli, aby wyeliminować kwestie np. niestykaj±cego jacka) słychać cichy szum i popiskiwania (nawet gdy żaden program nie generuje jakiegokolwiek dĽwięku), a gdy pu¶cić cokolwiek, to oprócz owego szumu s± skopane kanały, tzn. 80% idzie na lewy. Po podł±czeniu do tylnego panela, jest wszystko ok, no może poza tym, że gło¶no (nawet jak się ¶ciszy w systemie, to niektóre aplikacje - np. gry - zdaj± się to olewać, ale to może kwestia sterowników).
Próbowałem podł±czać i jako HD audio i jako AC 97, ale jest dokładnie tak samo. Czyli wychodziłoby, że albo płyta, albo obudowa, tylko nie bardzo mam pomysł jak to sprawdzić. Drugiej płyty ani obudowy pod ręk± nie mam, zreszt± i tak nie jestem przekonany, czy by mi się chciało wszystko wybebeszać dla sprawdzenia ;-)
Czy można gdzie¶ kupić co¶ w stylu zł±czka audio na płycie (nie pomnę jak się to wej¶cie nazywa) -> jack audio? A może jakie¶ inne sugestie?
Płyta Asus P5Q-E, obudowa CoolerMaster Mystique 632.

de Fresz

Data: 2009-10-19 16:43:40
Autor: vDon
de Fresz wrote:

Mam problem z jako¶ci± audio wyprowadzonego z płyty na przedni (a tak naprawdę górny) panel.

<cut>

Audio hub np. w stylu http://tinyurl.com/yhf5rtq, podpięty pod tylny panel? Przy odrobinie szczę¶cia powinien nawet mieć regulację gło¶no¶ci.

Data: 2009-10-19 17:00:57
Autor: de Fresz
On 2009-10-19 16:43:40 +0200, vDon <vondonaldo@onet.eu> said:

[...]

Do¶ć ciekawe obej¶cie problemu, ale przyznam szczerze, że wolałbym go porz±dnie rozwi±zać (zestaw złożony tydzień temu, wszystko na gwarancji), niż bawić się w leczenie syfa pudrem ;-)

de Fresz

Data: 2009-10-19 17:53:02
Autor: Andrzej Libiszewski
Kiepska jakosc audio na frontowym panelu
Dnia Mon, 19 Oct 2009 17:00:57 +0200, de Fresz napisał(a):

Dość ciekawe obejście problemu, ale przyznam szczerze, że wolałbym go porządnie rozwiązać (zestaw złożony tydzień temu, wszystko na gwarancji), niż bawić się w leczenie syfa pudrem ;-)

Wymień kabel w obudowie na ekranowany.

--
*** Gigabyte Triton 180, Gigabyte GA-MA69G-S3H, HP Pavilion W2408H ***
AMD Athlon 64X2 4400+,  Gigabyte Radeon HD4850,  Arctic Freezer 64 Pro

Data: 2009-10-19 18:37:07
Autor: de Fresz
On 2009-10-19 17:53:02 +0200, Andrzej Libiszewski <a.libiszewski@gazeta.USUNTO.pl> said:

[...]

Tylko to może oznaczać konieczno¶ć zabawy lutownic±, a tego wolałbym unikn±ć (dopóki ewentualna reklamacja nie przyniosłaby skutku). Na razie szukam jakiego¶ w miarę pewnego sposobu na ustalenie co konkretnie bruĽdzi.

de Fresz

Data: 2009-10-19 18:53:20
Autor: Andrzej Libiszewski

On 2009-10-19 17:53:02 +0200, Andrzej Libiszewski <a.libiszewski@gazeta.USUNTO.pl> said:

[...]

Tylko to może oznaczać konieczność zabawy lutownicą, a tego wolałbym uniknąć (dopóki ewentualna reklamacja nie przyniosłaby skutku). Na razie szukam jakiegoś w miarę pewnego sposobu na ustalenie co konkretnie bruździ.

Bruździ kabel. Taki sam efekt jest na, skądinąd doskonałym, Xonarze. Jak
nie chcesz wymieniać kabla spróbuj go ekranować w całości jakąś blachą
(folią miedzianą?) owiniętą dookoła i zwartą do masy.

Data: 2009-10-20 10:28:44
Autor: fv
de Fresz wrote:
On 2009-10-19 16:43:40 +0200, vDon <vondonaldo@onet.eu> said:

[...]

Nie ma innej możliwo¶ci, je¶li zależy ci na jako¶ci dĽwięku. Pecet to syf od tej strony i nic poza
wypuszczeniem z niego cyfrowego sygnału nie da się zrobić.

Ja zamówiłem zlutowanie karty dĽwiękowej na USB [1] i jestem bardzo zadowolony. Kiedy¶ były dostępne
w sprzedaży karty tego typu i na pewno grały 10x lepiej niż cokolwiek w ¶rodku peceta.

Teraz komputery maj± wyj¶cia cyfrowe typu HDMI i można próbować podpi±ć się pod to z dekoderem kina
domowego (wtedy masz od razu wzmiacniacz słuchawkowy).

Pecet _będzie_ piszczał i zakłócał działanie przetworników cyfrowo-analogowych, żeby¶ nawet ołowiem
ekranował. Syf i tyle.

[1] Co¶ w tym stylu: http://www.electronics-lab.com/projects/pc/026/index.html, 60zł w akademiku
polibudy 4 lata temu ;-)
--
fv
Xbox gamertag: fastviper PL

Data: 2009-10-20 12:15:20
Autor: quent
Kiepska jakosc audio na frontowym panelu
Pecet _będzie_ piszczał i zakłócał działanie przetworników cyfrowo-analogowych, żeby¶ nawet ołowiem
ekranował. Syf i tyle.

Ludzie nagrywaja muze przy pomocy wewnetyrznych kart dzwiekowych (bynajmniiej nie creativa) i nic nie buczy, wejscia nie szumia, dynamika bardzo dobra. I to wszystko na PC!

Pozdr.

Data: 2009-10-20 13:03:45
Autor: Andrzej Libiszewski

On 2009-10-19 16:43:40 +0200, vDon <vondonaldo@onet.eu> said:

Czy można gdzieś kupić coś w stylu złączka audio na płycie (nie pomnę
jak się to wejście nazywa) -> jack audio? A może jakieś inne sugestie?

Audio hub np. w stylu http://tinyurl.com/yhf5rtq, podpięty pod tylny
panel? Przy odrobinie szczęścia powinien nawet mieć regulację głośności.

Dość ciekawe obejście problemu, ale przyznam szczerze, że wolałbym go
porządnie rozwiązać (zestaw złożony tydzień temu, wszystko na
gwarancji), niż bawić się w leczenie syfa pudrem ;-)

Nie ma innej możliwości, jeśli zależy ci na jakości dźwięku. Pecet to syf od tej strony i nic poza
wypuszczeniem z niego cyfrowego sygnału nie da się zrobić.

AleĹĽ jest. I bez podstawek porcelanowych pod kable teĹĽ siÄ™ obejdzie.

Ja zamówiłem zlutowanie karty dźwiękowej na USB [1] i jestem bardzo zadowolony. Kiedyś były dostępne
w sprzedaży karty tego typu i na pewno grały 10x lepiej niż cokolwiek w środku peceta.

Jeśli twoje pojęcie o wewnętrznych dźwiękówkach skończyło się na SB128 to
możesz tak sądzić.

Teraz komputery mają wyjścia cyfrowe typu HDMI i można próbować podpiąć się pod to z dekoderem kina
domowego (wtedy masz od razu wzmiacniacz słuchawkowy).

Jeszcze wymyśl jak wejścia tym zastąpić :)

Pecet _będzie_ piszczał i zakłócał działanie przetworników cyfrowo-analogowych, żebyś nawet ołowiem
ekranował. Syf i tyle.

Brak pojęcia o czym piszesz. I tyle.

Data: 2009-10-21 15:14:16
Autor: fv
Andrzej Libiszewski wrote:
[...]

Jaka?

[...]

Moje pojęcie o wewnętrznych dźwiękówkach jest wystarczające do stwierdzenia, że pole
elektromagnetyczne układów cyfrowych i zasilacza, zawsze wpłynie negatywnie na jakość dźwięku
generowanego w przetwornikach cyfrowo-analogowych. W jednych sytuacjach jest to efekt ewidentny
(piszczenie) a w innych znacznie mniej.

Od 40 lat firmy starają się maksymalnie fizycznie odseparować od siebie zasilacz od układu
przedwzmacniającego oraz wyjść. Gdy mowa o odtwarzaczach CD, powstają nawet projekty oddzielnych
napędów z wyjściem cyfrowym i oddzielnego samego DAC. To są ekstrema, ale proszę mi wierzyć -
słychać tą różnicę. I nie bierze się ona z kąta ugięcia kabla czy domieszki złota.

Zrobiłem kiedyś eksperyment i wykonałem obejście w radioodtwarzaczu idące od źródła dźwięku do wyjść
z tyłu. Ścieżka biegła bardzo blisko zasilacza i dźwięk był nieco rozmydlony. Przeciąłem ją i
zastąpiłem ekranowanym kablem (antenowym, miedziany oplot, nie jakiś za $500 z metra). Rezultat
słyszała nawet moja siostra.

Wobec tego śmiem twierdzić, że moje pojęcie o jakości dźwięku nie skończyło się na SB128.

Jeśli pan twierdzi że istnieją karty wewnętrzne o wysokiej jakości dźwięku to rzeczywiście tak jest.
Mało kto pamięta już o znakomitym układzie Ensoniq ES1371 czy karcie Gravis Ultrasound.

Ale nawet te dwie znakomite karty nie docierają do poziomu który osiąga zewnętrznego USB na dobrym
chipie.

Może to być dla niektórych szokiem, podobnie jak to że po zmianie zasilania z prądu zmiennego+układ
transformatorowy na zwykłe baterie, można uzyskać bardzo dobre wyniki w jakości dźwięku.

Teraz komputery mają wyjścia cyfrowe typu HDMI i można próbować podpiąć się pod to z dekoderem kina
domowego (wtedy masz od razu wzmiacniacz słuchawkowy).
Jeszcze wymyśl jak wejścia tym zastąpić :)

Nie było takiego warunku.

Pecet _będzie_ piszczał i zakłócał działanie przetworników cyfrowo-analogowych, żebyś nawet ołowiem
ekranował. Syf i tyle.
Brak pojęcia o czym piszesz. I tyle.

Ale proszę pana, więcej konkretów a mniej stroszenia piórek. Dyplomy i ostry język to jeszcze nie
wszystko.

Być może różnimy się tylko w kwestiach subiektywnych.

--
fv
Xbox gamertag: fastviper PL

Data: 2009-10-21 16:12:03
Autor: Andrzej Libiszewski
Kiepska jakosc audio na frontowym panelu
Dnia Wed, 21 Oct 2009 15:14:16 +0200, fv napisał(a):

/.../

Audiovoodoo w modelowej postaci.

Data: 2009-10-22 09:39:31
Autor: fv
Andrzej Libiszewski wrote:
Dnia Wed, 21 Oct 2009 15:14:16 +0200, fv napisał(a):

/.../

Audiovoodoo w modelowej postaci.

Nawet nie starasz się zrozumieć że może istnieć inny punkt widzenia niż twój. Szukanie sojuszników,
którzy będą głośno się śmiać jak ogłosisz że "niektórym to elektrony z kabli uciekają jak za mocno
zegną" nic tu nie da. Brniesz coraz głębiej w kierunku trola.

--
fv
Xbox gamertag: fastviper PL

Data: 2009-10-22 11:10:25
Autor: Andrzej Libiszewski
Dnia Thu, 22 Oct 2009 09:39:31 +0200, fv napisał(a):

Andrzej Libiszewski wrote:
[...]

Co ja mam ci powiedzieć? Jeśli twoja znajomość kart dźwiękowych na PC
skończyła się na Gravisie Ultrasound, skądinąd niezłym (miałem takiego) to
nie bardzo mam z czym polemizować. Niestety, między GUSem a choćby Xonarem
DX, najtańszym z rodziny jest przepaść na korzyść tego drugiego. Nie mówiąc
o droĹĽszych kartach z tej rodziny, Xonar STX. I nie mĂłwiÄ…c o kartach
wyższej klasy niż te które wymieniłem.

Jestem jednak pewien, ĹĽe sklecony samodzielnie DAC jest lepszy ;)

Data: 2009-10-24 23:09:06
Autor: radxcell
Kiepska jakosc audio na frontowym panelu
*Andrzej Libiszewski* wrote in
Co ja mam ci powiedzieć? Jeśli twoja znajomość kart dźwiękowych na PC
skończyła się na Gravisie Ultrasound, skądinąd niezłym (miałem takiego)

ja mam do dzis. gra pieknie. :)

pozdr, rdx

--
 ___         ___  __       _ _
|_|_\__,_\__,_/_/\_\__\___|_|_| http://radxcell.prv.pl

Data: 2009-10-24 23:58:40
Autor: Andrzej Libiszewski
Dnia Sat, 24 Oct 2009 23:09:06 +0200, radxcell napisał(a):

*Andrzej Libiszewski* wrote in
Co ja mam ci powiedzieć? Jeśli twoja znajomość kart dźwiękowych na PC
skończyła się na Gravisie Ultrasound, skądinąd niezłym (miałem takiego)

ja mam do dzis. gra pieknie. :)

Obawiam się, że nie miałbym w co włożyć GUSa ;)

Data: 2009-10-25 09:00:30
Autor: radxcell
*Andrzej Libiszewski* wrote in <news:a0gqvevxgtzu.1qze177dbeh9$.dlg40tude.net>:
[...]

istnieja mostki PCI-ISA. niestety dosc drogie.

wlasnie dlatego trzymam sie BXa :)

pozdr, rdx

Data: 2009-10-25 10:33:58
Autor: Andrzej Libiszewski
radxcell pisze:
[...]

Szkoda zachodu :) Xonar naprawdÄ™ dobrze gra :)

Data: 2009-10-28 18:58:27
Autor: radxcell
*Andrzej Libiszewski* wrote in <news:4ae41b86$1news.home.net.pl>:
istnieja mostki PCI-ISA. niestety dosc drogie.
wlasnie dlatego trzymam sie BXa :)
Szkoda zachodu :) Xonar naprawdÄ™ dobrze gra :)

pod dosem? :)
midas go wykryje?
vivid experiment ^dsd pojdzie? [1]
xtc player pojdzie? [2]

:)

pozdr, rdx
[1] http://radxcell.nora.pl/2008/09/16/najlepsze-dema.html
[2]
http://radxcell.nora.pl/2009/08/02/wszystko-co-chcesz-wiedziec-o-modkach.html

Data: 2009-10-28 19:08:30
Autor: Andrzej Libiszewski
radxcell pisze:
[...]

Pod DOSem? MoĹĽe jeszcze pod CP/M? Czy ja muzeum prowadzÄ™ czy jak? ;)

midas go wykryje?
vivid experiment ^dsd pojdzie? [1]
xtc player pojdzie? [2]

Pod DOSBOXem ;)

--
| Andrzej Libiszewski,          JID: andrea/at/jabster.pl, GG: 5289118 |
|   Computers don't make errors - What they do, they do on purpose.    |

Data: 2009-10-22 08:33:58
Autor: Tomasz Potega
Kiepska jakosc audio na frontowym panelu
fv wrote:
Wobec tego ¶miem twierdzić, że moje pojęcie o jako¶ci dĽwięku nie skończyło się na SB128.

Je¶li pan twierdzi że istniej± karty wewnętrzne o wysokiej jako¶ci dĽwięku to rzeczywi¶cie tak jest.
Mało kto pamięta już o znakomitym układzie Ensoniq ES1371 czy karcie Gravis Ultrasound.

tak przy okazji - ES1371 nie był przypadkiem "sercem" SB128?

pozdrowienia,
shadow

Data: 2009-10-22 09:42:57
Autor: fv
Tomasz Potega wrote:
fv wrote:
tak przy okazji - ES1371 nie był przypadkiem "sercem" SB128?

Nie, tam były chipy CT* (czyli Creative Technologies).

--
fv
Xbox gamertag: fastviper PL

Data: 2009-10-22 09:51:50
Autor: Tomasz Potega
fv wrote:
Nie, tam były chipy CT* (czyli Creative Technologies).

Ensoniq w 1998 roku stał się czę¶ci± CT:

http://en.wikipedia.org/wiki/Ensoniq_AudioPCI

pozdrowienia,
shadow

Data: 2009-10-22 11:06:04
Autor: Andrzej Libiszewski
Dnia Thu, 22 Oct 2009 08:33:58 +0200, Tomasz Potega napisał(a):

fv wrote:
[...]

SP PCI 128 była zbudowana na ES1371

Data: 2009-10-20 13:16:20
Autor: de Fresz
On 2009-10-20 10:28:44 +0200, fv <fake@cybax.com> said:

[...]

No to szczerze mówi±c jestem bardzo niemile zaskoczony. A w takich przereklamowanych Jabolach wyj¶cie na przodzie daje jak najbardziej czysty i niczym niezakłócony dĽwięk. Cuda nromalnie, pewnie używaj± jakiej¶ kosmicznej technologii rodem z NASA, nieosi±galnej dla producentów obudów blaszaków... :-/

Ja zamówiłem zlutowanie karty dĽwiękowej na USB [1] i jestem bardzo zadowolony. Kiedy¶ były dostępne
w sprzedaży karty tego typu i na pewno grały 10x lepiej niż cokolwiek w ¶rodku peceta.

Dalej można kupić, ale to w tym przypadku również tylko obej¶cie.

Teraz komputery maj± wyj¶cia cyfrowe typu HDMI i można próbować podpi±ć się pod to z dekoderem kina
domowego (wtedy masz od razu wzmiacniacz słuchawkowy).

Który póki co jest mi zbędny.

de Fresz

Data: 2009-10-20 13:23:30
Autor: quent
[...]

Zamiast przeplacac za jobala mozna zmienic obudowe w piecu.
Moja, za 100zl, nie posiada tego feleru.

Pozdr.

Data: 2009-10-20 13:42:17
Autor: de Fresz
On 2009-10-20 13:23:30 +0200, "quent" <xx@xx.com> said:

[...]

Żeby to było jeszcze jakie¶ tanie howno, to bym zrozumiał, ale w CoolerMasterze za 4 stówy?
BTW - kto¶ jeszcze może potwierdzić podobny feler w obudowach tej firmy?

de Fresz

Data: 2009-10-20 13:43:00
Autor: Andrzej Libiszewski

On 2009-10-20 13:23:30 +0200, "quent" <xx@xx.com> said:

No to szczerze mówiąc jestem bardzo niemile zaskoczony. A w takich przereklamowanych Jabolach wyjście na przodzie daje jak najbardziej czysty i niczym niezakłócony dźwięk. Cuda nromalnie, pewnie używają jakiejś kosmicznej technologii rodem z NASA, nieosiągalnej dla producentów obudów blaszaków... :-/

Zamiast przeplacac za jobala mozna zmienic obudowe w piecu.
Moja, za 100zl, nie posiada tego feleru.

Żeby to było jeszcze jakieś tanie howno, to bym zrozumiał, ale w CoolerMasterze za 4 stówy?
BTW - ktoś jeszcze może potwierdzić podobny feler w obudowach tej firmy?

Tak, ale na dość tanim Centurionie. Gigabyte Triton nie lepszy.

Data: 2009-10-20 13:46:31
Autor: quent
Kiepska jakosc audio na frontowym panelu
Żeby to było jeszcze jakie¶ tanie howno, to bym zrozumiał, ale w CoolerMasterze za 4 stówy?

Masz tendencje do popadania w nowobogacka maniere przeplacania za marke.
Poza tym jesli obudowa jest na gwarancji to ja zwyczajnie reklamuj.
Albo kup cos 3x tanszego a za roznice w cenie zrobisz sobie dobrze ;-)

Pozdr.

Data: 2009-10-20 14:26:53
Autor: de Fresz
On 2009-10-20 13:46:31 +0200, "quent" <xx@xx.com> said:

Żeby to było jeszcze jakie¶ tanie howno, to bym zrozumiał, ale w CoolerMasterze za 4 stówy?

Masz tendencje do popadania w nowobogacka maniere przeplacania za marke.

Dupa tam. Mam tendencje do zwracania uwagi na estetykę niby tak nieistotnego elementu komputera, jak obudowa. Jabole mnie rozpie¶ciły i nie przywykłem do ukrywania kompa gdzie¶ głęboko pod biurkiem, zakopanego pod stert± papierów :-P

Poza tym jesli obudowa jest na gwarancji to ja zwyczajnie reklamuj.

Muszę się jeszcze (jako¶?) upewnić, że z płyt± jest wszystko cacy.

Albo kup cos 3x tanszego a za roznice w cenie zrobisz sobie dobrze ;-)

Kupuj±c klapki na oczy, żeby na ni± nie patrzeć? ;-)

de Fresz

Data: 2009-10-20 14:34:38
Autor: quent
Kiepska jakosc audio na frontowym panelu
Użytkownik "de Fresz" <defresz@nospam.o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hbkaad$idl$1inews.gazeta.pl...
On 2009-10-20 13:46:31 +0200, "quent" <xx@xx.com> said:
[...]

Moja obudowa za 100zl jest bardzo ladna. Zlego slowa nie dam na nia powiedziec!
Jak jeszcze pomysle sobie ile na nia wydalem to wydaje sie byc jeszcze piekniejsza ;-)

Muszę się jeszcze (jako¶?) upewnić, że z płyt± jest wszystko cacy.

Kurde nie masz jakiego znajomego z piecem?
Nie trzeba przeciez rozbebeszac wszystkiego, wystarczy od innej obudowy podpiac kabelek do twojej plyty obsadzonej w tym coolermasterze. Kabelki powinny spkojnie siegnac.

Kupuj±c klapki na oczy, żeby na ni± nie patrzeć? ;-)

Ja np za 2-3 setki kupilbym sobie np karnet na basen/silownie albo zaprenumerowal jakis wyczesany magazyn o designie. To kupa kasy...

Pozdr.

Data: 2009-10-25 14:43:30
Autor: qwerty
Kiepska jakosc audio na frontowym panelu
Użytkownik "quent" <xx@xx.com> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:4addae7a$1@news.home.net.pl...
Moja obudowa za 100zl jest bardzo ladna. Zlego slowa nie dam na nia powiedziec!
Jak jeszcze pomysle sobie ile na nia wydalem to wydaje sie byc jeszcze piekniejsza ;-)
Jak z jako¶ci± wykonania? Blachy nie wpadaj± w drgania od dysków?

--
Jeżeli nie potrafisz skonfigurować NOD32, aby nie wysyłał ¶mieci
to lepiej nic nie pisz, gdyż nie jeste¶ obdarzony inteligencj±.

Data: 2009-10-25 13:40:23
Autor: Giecze
quent wrote:

> Żeby to było jeszcze jakie¶ tanie howno, to bym zrozumiał, ale w > CoolerMasterze za 4 stówy?

Masz tendencje do popadania w nowobogacka maniere przeplacania za marke.

Dopłacanie za markę? Bez żartów, to nie Apple czy Leica :) Przyzwoita
obudowa nie kosztuje "stówkę". O degustibusach nie dyskutuję, mnie tam
się pojednycze modele w miarę podobaj± (Antec Gamer Three Hundred,
Applowa tarka czy Chiefec Mesh) choć i tak nie widać bo stoi obok
biurka.

Poza tym jesli obudowa jest na gwarancji to ja zwyczajnie reklamuj.
Albo kup cos 3x tanszego a za roznice w cenie zrobisz sobie dobrze ;-)

Reklamować "bo audio trochę szuszczy"? Nikt Ci tego nie uzna :)) Jak
kupiłe¶ przez sieć ("konsumencko") możesz my¶leć o zwrocie w 10 dni.
Tyle.

Grzegorz

Data: 2009-10-26 10:56:14
Autor: de Fresz
On 2009-10-25 13:40:23 +0100, Giecze <czechowski@post.#skasujto#.pl> said:

[...]

Dokładnie. Składaj±c tego pierwszego peceta (po wieeeelu latach obcowania z eleganckimi Jabcokami), najwięcej czasu nie zajęły mi wbrew pozorom risercze procesorów, kart graficznych itepe, ale wła¶nie znalezienie obudowy, która byłaby raz że funkcjonalna, a dwa, drobiazg taki, podobała się. Długo na pierwszym miejscu były obudowy HTPC w stylu komponentów audio, ale raz że te co fajniejsze maj± ceny od około 1k zł w górę, a dwa chwilowo miałbym problem ze znalezieniem miejsca na to. Wyszukanie czego¶, co nie miałoby setki migaj±cych diodek, okna, zwykłych drzwiczek i mega tandetenego plastiku, zajęło mi bagatela ponad 3 miesi±ce (bo i tak trzeba było wszelkie znaleziska weryfikować naocznie).

 choć i tak nie widać bo stoi obok biurka.

No ja akurat wybrałem tak±, któr± bez wstydu mogę postawić NA biurku ;-)

[...]

Dawno już minęło, bo kupowanie bambetli zacz±łem od obudowy wła¶nie, więc w chwili odpalenia było po jabłkach. No nic, wykręce cały ten moduł audio-USB i przejdę się do kogo¶ sprawdzić czy też będ± takie jaja z dĽwiękiem.

de Fresz

Data: 2009-10-21 15:19:40
Autor: Mariusz Kruk
Kiepska jakosc audio na frontowym panelu
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "fv"
Pecet _będzie_ piszczał i zakłócał działanie przetworników cyfrowo-analogowych, żeby¶ nawet ołowiem
ekranował. Syf i tyle.

Powiedz to np. firmie Digigram, krórej produktów używa pierdyliard
rozgło¶ni radiowych na swiecie (i to na długo przed upowszechnieniem się
AES/EBU).

--

Kiepska jakosc audio na frontowym panelu