Kierepce kompletnie odjeba³o!!!

Data: 2011-09-29 06:13:42
Autor: Dead Can Dance
Kierepce kompletnie odjeba³o!!!
W poszukiwaniu nekrologu Roberta Kleina, (chcia³em sobie zrobiæ screenshota)
przegl±da³em stronê KDP/PTTK i natkn±³em siê na nastêpuj±c± informacjê od
towarzysza Kierepko:

Cytat:

"MATERIA£Y DYDAKTYCZNE DO KURSU NURKOWANIA P1
Witajcie!
T± drog± pragnê przekazaæ Wam nieodp³atnie materia³y dydaktyczne do kursu
nurkowania na stopieñ P1, które by³y moj± prac± na kursie instruktorskim M3.
Obecny materia³ uaktualniony do dzisiejszych potrzeb (nowy program) zawiera:
- prezentacjê,
- podrêcznik dla studenta,
- test,
- arkusz egzaminacyjny.
Chc±c u³atwiæ Wam pracê oddajê te materia³y do k±cika instruktorskiego.
Oczywi¶cie ka¿dy z Was mo¿e korzystaæ z nich do woli.
Uwagi i opinie proszê kierowaæ na mój adres internetowy m.kierepka@kdp-pttk.org.pl

Pozdrawiam serdecznie

Mirek Kierepka "

Koniec Cytatu.

I w zwi±zku z tym chcia³bym poruszyæ nastêpuj±ce kwestie:
- Jaki numer ISBN, ma podrêcznik dla studenta, o który chodzi towarzyszowi
Kierepko?

Ka¿da ksi±¿ka w Polsce, wydana po roku 1974, ma numer ISBN. Jaki numer ISBN ma
podrêcznik Kierepki? Bo takich podrêczników co ja sam napisa³em, ale nikt mi nie wydrukowa³, to mam
ze 250.  I to zwyk³e kurewstwo jest wpisaæ sobie napisanie podrêcznika,
którego nikt nie opublikowa³.

- Dlaczego ten podrêcznik nie zosta³ opublikowany, ani w formie papierowej,
ani w formie e-booka. - Dlaczego, podaj±cy siê za biznesmena, towarzysz Kierepko nie wpad³ na
pomys³, ¿e na podrêczniku do nurkowania mo¿na zarobiæ legalne pieni±dze?

- Dla jakiego studenta jest to podrêcznik? O jaki wydzia³ nurkowania, na
której wy¿szej uczelni chodzi?

- Jakie wymogi powinien spe³niaæ podrêcznik dla studentów? Przez kogo powinien
byæ zatwierdzony? Bo nied³ugo towariszcz Kierepko wpisze sobie tytu³ doktora
honoris causa, pewnie z dziedziny ksiêgowo¶ci.

- Je¶li chodzi o prezentacjê multimedialn± (nawet je¶li jest przygotowana w
Power Poincie), test i arkusz egzaminacyjny - to pominê ca³o¶æ tych osi±gniêæ,
godnych instruktora M3 - po prostu milczeniem.

- Gdzie s± te materia³y? Bo informacja o ich udostêpnieniu jest na stronie
g³ównej KDP/PTTK. Ale same materia³y s± dostêpne po zalogowaniu, w k±ciku
instruktorskim, ¿eby czasem kursant nie przejrza³ przed kursem. Tylko
logowanie na tej stronie zupe³nie nie dzia³a. Gdzie s± materia³y?

- Kto tak naprawdê przygotowa³ te materia³y? Jeden kole¶ w s³uchowisku
satyrycznym to siê chwali³, ¿e se sam doktorat napisa³.

DEAD CAN DANCE

Data: 2011-12-22 10:13:34
Autor: Miros³aw Kierepka
W dniu 2011-09-29 08:13,  Dead Can Dance pisze:
[...]

Co siê sta³o ¿e od trzech miesiêcy Ciê zamurowa³o?
Nie ujawniasz siê pod ¿adnym z nicków którymi siê tu pos³ugiwa³e¶.
Nie chcesz ju¿ mnie obra¿aæ, szkalowaæ i naruszaæ moich dóbr osobistych itd.
Mam nadziejê ¿e ¦wiêta bêdziesz mia³ spokojne.
Mirek Kierepka

Data: 2011-12-22 10:29:20
Autor: Daniel Kowalski
Kierepce kompletnie odjeba³o!!!

<ciach>
Mirek Kierepka

Mirku, szkoda marnowaæ czas. Ju¿ pierwsza linijka postu tego barana, pokazuje jaki to zakompleksiony frajer.
PS> Baza bêdzie czynna w drugi dzieñ ¦wi±t? Wybieramy siê wiêksz± grup± z Wroc³awia. Daj znaæ proszê!
Pozdrawiam, Kowi

Data: 2011-12-22 11:36:51
Autor: Miros³aw Kierepka
W dniu 2011-12-22 10:29, Daniel Kowalski pisze:

> [...]

pokazuje jaki to zakompleksiony frajer.
PS> Baza bêdzie czynna w drugi dzieñ ¦wi±t? Wybieramy siê wiêksz± grup±

Witaj!
Oczywi¶cie ¿e tak mi³o Was bêdzie go¶ciæ!
Pozdrawiam serdecznie
Mirek Kierepka

Data: 2011-12-22 16:09:13
Autor: jacekplacek
Kierepce kompletnie odjeba³o!!!
Daniel Kowalski <bountykiller@gazeta.pl> napisa³(a):

<ciach>
> Mirek Kierepka

Mirku, szkoda marnowaæ czas. Ju¿ pierwsza linijka postu tego barana, pokazuje jaki to zakompleksiony frajer.

No i fajnie, ¿e zamkn±³ japê... a mo¿e nie tylko?:) Zosta³o jeszcze dwóch szkodników - tyle, ¿e ten starszy ma od m³odszego bardziej zaawansowan± psychozê. Jedno jest pewne: póki rodziny nie odetn± ich od komputerów, sekta nie od¿yje. Jeden pajac zaatakowa³ mnie nawet na rebreathers.pl wy³±cznie za fakt, ¿e tam wszed³em - jak kto¶ ma ochotê kopaæ siê z idiot± ma kolejne miejsce w sieci :))))
A w ogóle to: Weso³ych ¦wi±t! :)

Data: 2011-12-22 20:29:44
Autor:
Jacku Biernacki mo¿e skorzystasz z szansy i przeprosisz.
 jacekplacek <jacekiala@WYTNIJ.gazeta.pl> napisa³(a):

"
jacekplacek Wy¶wietl profil Wiêcej opcji 5 Lis 2010, 20:50 Zboj <zboj_...@mnc.dot.pl> napisa³(a): - Ukryj cytowany tekst -
> A ja dziêkujê za potwierdzenie mojego przekonania, ¿e jeste¶ têpym > zarozumia³ym kretynem nie potrafi±cym zrozumieæ najprostszego przekazu. > Gdzie > ty, baranie niemyty znalaz³e¶ moim tek¶cie, ¿e zajmujê siê akwizycj± > czegokolwiek? Nawet nie powiem, ¿eby¶ mnie w dupe poca³owa³, bo nic nie > wskazuje na to, ¿eby¶ my³ zêby. ¯ycz±c mi³ego pa³owania, pozostajacy bez > szacunku, Jacek. ¯y³ka Ci nabrzmia³a? Biznesik nie idzie, ¿e tak gard³ujesz? A czytaæ nie potrafisz - gdyby¶ nie pojecha³ chamsko i kloacznie po w±tku,
którym siê wypowiada³em pozytywnie o tym sprzêcie, a wiêc i po¶rednio po mnie, nie po¶wiêci³bym sekundy na Twoje og³oszenie, bo mi frêdzlem wisi. Ale, ¿e jeste¶ gnojkiem nawalonym mi³o¶ci± do jedynie s³usznych rozwi±zañ, to musia³e¶ wylaæ swoje sekciarskie ¿ale po okolicy. A teraz p³aczesz
udaj±c
kretyna, który nie wie o co chodzi. I dalej plujesz pod wiatr.

Wali mnie, czy sprzedam ten gówniany automat, czy nie i nie o to chodzi³o. Chodzi³o o têpe wcinanie kilku kretynów w cudze w±tki sprzeda¿owe - a wpisujesz siê w to idealnie. Pizda z wa¶ci i tyle.
Mimo wszystko ¿al mi Ciebie.

..powiedzia³o gówno, czepiaj±c siê buta. --
Wys³ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> www.gazeta.pl/usenet/ " "
jacekplacek Wy¶wietl profil Wiêcej opcji 28 Lip 2010, 11:34 <demolant.WYT...@gazeta.pl> napisa³(a):
W³a¶nie ilorazy ci¶nieñ maj± sens, bo ilo¶ci inertu rozpuszczone s± proporcjonalne do ci¶nieñ.

czarnecki, jeste¶ idiot±, jeste¶ kompletnym imbecylem. Mia³em siê tu nie odzywaæ, ale ju¿ nie wytrzyma³em. Po cholerê zabierasz tu g³os nie znaj±c tak podstawowych rzeczy, jak "od czego zale¿y ilo¶æ rozpuszczonych w tkankach gazów". Facet, to s± kompletne podstawy.
Wiesz zbyt d³ugo uciekasz od odpowiedzi, ¿ebym czeka³ dalej.

A kogo to g³upku interesuje, na co ty czekasz lub nie czekasz. Be³kotaj dalej sam ze sob± na forum in_fora a tu siê nie odzywaj. In_for ciebie podziwia, szanuje - tam jest w³a¶ciwe dla ciebie miejsce.
Tak nie odpowiedzialnie wpisa³e¶ zalecenie wyj¶cia z 1,6 ata w 0,4 ata ¿e kurewstwem moralnym jest uciekanie od wskazania ¼róde³.

Gdzie g³±bie wyczyta³e¶ takie "zalecenie"? Jest metoda i na podstawie ogólnie dostêpnych i ogólnie przyjêtych modeli pokazane zakoñczenie dekompresji. Nie ma ¿adnych "zaleceñ". Nigdzie nie widzê, ¿eby kto¶ komu¶ cokolwiek "zaleca³". Chcesz, to sobie nurkuj na wró¿bach z kart - twoja sprawa, ale najpierw zacznij wogóle nurkowaæ a nie tylko ¶wieciæ zasranymi majtami. A przede wszystkim, skoñcz idioto zasrywaæ forum nurkowe swoimi psychozami na punkcie kilku ludzi, którzy jak wiêkszo¶æ maj± ciê za niezrównowa¿one gówno.
Masz zalecenie od którejkolwiek organizacji? nie MASZ. To spierdalaj z takim zaleceniem, do kubu morderców Marka Macnera.

Kto¶ zamordowa³ Marka Mecnera? Pierwsze s³yszê. Naucz siê pisaæ g³±bie.
Pyta³em o tabele dekompresyjne i rekompresyjne, czyli co¶ sprawdzonego i zalecanego tak¿e do terapii.

Poka¿ mi tabele dekompresyjne i rekompresyjne dla RD Andrew Georgitsisa - nurkuje siê na tym z powodzeniem. A metoda Paw³a jest z tym zbie¿na, czêsto bardziej konserwatywna. Za³aduj dowolny profil z NOF do dowolnego dekoplanera a potem pyskuj.
NIE masz nic, nawet sprawdzenia na w³asnej skórze. To kurewstwo pisaæ nie sprawdzone zalecenia dekompresyjne !

Jeszcze raz: gdzie ty psychopato widzisz zalecenia? I jakie nie sprawdzenie? Nurkowañ w oparciu o NOF wykonano ju¿ kilka tysiêcy w tym d³ugie i g³êbokie. Najtrudniejsze z nich, najbardziej wymagaj±ce i zarazem obarczone najwiêkszym ryzykiem wykona³ sam autor - Pawe³ Porêba. Wiele nurkowañ powtórzeniowych, wielokrotnie bezpo¶rednio po nich celowy du¿y wysi³ek fizyczny. I co? I Nic, kompletnie nic, nawet ¶ladu DCS 876 kategorii. To po prostu dzia³a.
Problem ilorazu ci¶nieñ dotyczy dekompresji tlenowej jak± zaleci³e¶, te¿ podawa³em przyk³ad dekompresji tlenowej. Wiêc stosujesz ³ajdactwo
dyskusyjne i
odpowiadasz na nie zadane pytanie. Stosujesz czêsto tak± taktykê, to klasyka "IANTD ¯abierek" Nie posiadasz takiego zalecenia z ilorazem ci¶nieñ 4, to osobiste
wydurnienie.
Nie mia³ takiego zalecenia Micha³ Brajta nurkuj±c w Himalajach. Równie¿ by³a stosowana dekompresja tlenowa. By³o to pod nadzorem DAN Polska i
specjalistów
z Gdyni.

By³o to pod nadzorem? Jakim nadzorem? Na miejscu by³ lekarz, komora, badania dopplerem? Co ty bredzisz go¶ciu. Opracowano sposób wyj¶cia, zapytano jak posz³o.
Znasz ich, dlaczego boisz siê weryfikacji tego zalecenia ? Podawa³em osoby o kwalifikacjach medycyna lotnicza i nurkowa, te¿ siê boisz sprawdziæ.

To twoi znajomi z psychitryka? Daruj sobie" Sam siebie za³atwiasz Jacku Biernacki instruktorze TDI/SDI.

A teraz zapytaj Miros³awa Kierepkê obok kogo siedzia³ na imprezie po konferencji naukowej "NurTech" 2010 w Jastarni. Siedzia³ obok mnie, potem zamieni³ siê z Wac³awem. Po prawicy siedzia³ Komandor Stanis³aw Skrzyñski, to ten co mnie nie zna, zdaniem ¯abierka.
W przeciwnym rzêdie siedzia³ lekarz medycyny nurkowej i lotniczej obecnie ponownie jest redaktorem PHR.

To fragment Twojej odpowiedzi "> Znasz ich, dlaczego boisz siê weryfikacji tego zalecenia ?
Podawa³em osoby o kwalifikacjach medycyna lotnicza i nurkowa, te¿ siê boisz sprawdziæ.

To twoi znajomi z psychitryka? Daruj sobie" "

Jak widzisz znam tych ludzi, oni mnie równie¿. Po co k³ama³e¶, bo nie mia³e¶ ¿adnego innego argumentu poza w¶ciek³o¶ci±.
W dekompresji to trudno znale¼æ wiêkszego g³upka ni¿ Ty. Nawet nie wiesz jak policzyæ przesycenia, nawet nie wiesz co to s± maksymalnie dopuszczalne w danym modelu, jak siê zmieniaj± w funkcji g³êboko¶ci czy modelu, to czarna magia.

[...]

Gdyby¶ nie pia³ nad NOF to to gówno dekompresyjne, nie by³o by wziête pod lupê, teraz widaæ jaka to partanina. Dla idiotów takich jak Ty, którzy mog± jedynie ujadaæ o obliczeniu przesyceñ. Pad³e¶ na obliczeniach które robi P1 z Kraba.

Dlatego Jacku Biernacki sam z Siebie zrobi³e¶:
".... z wa¶ci i tyle."

"jacekplacek Wy¶wietl profil Wiêcej opcji 5 Lis 2010, 20:50
.... Pizda z wa¶ci i tyle."

Poniewa¿ to Twoje okre¶lenie u¿yte wobec innej osoby, to nie jest obra¼liwe. Bo nie mia³e¶ odwagi cywilnej przeprosiæ, za skandaliczne zachowanie.

Tak siê przekonali¶my ¿e czasem ludzie przemawiaj± bydlêcym g³osem i to nie tylko z okazji ¶wi±t, czy po pijaku.
Dla Jacka Biernackiego to typowy poziom.

Nie bêdzie mia³ klasy ¿eby przeprosiæ, jak zwykle.
Dlatego omijajcie dla w³asnego bezpieczeñstwa tego instruktora nurkowania, cz³owieka marnego Jacka Biernackiego. pozdrawiam rc

Data: 2011-12-22 22:00:17
Autor: jacekplacek
Czarneckie gowno: odklej siê od buta
  <demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisa³(a):
 ciach

Przyczepi³o siê gówno do buta i mówi: jedziemy. Ciekawe, ¿e ten ¿a³osny troll zawsze wyczuje kiedy o nim mowa. A wygl±da na têp± kreaturê. Rysiu: masz z Leszkiem te sam± terapiê czy osobne leczenie?

Data: 2011-12-23 07:43:39
Autor:
Andrzeju Baciñski kwiatek do "ko¿ócha" TDI/SDI
 jacekplacek <jacekiala@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisa³(a):
[...]

Gratulujê Tobie Andrzeju "znakomitego" wyboru front mana TDI/SDI.
Mog³e¶ wybraæ ¶wiat³ego cz³owieka, wybra³e¶ k³amcê i oszczercê, dodatkowo g³upka.
Naprawdê potrzebowa³e¶ te parê tysiêcy za szkolenie akurat jego ?
Tak wiem nie chcia³e¶ ¿eby siê zmarnowa³ w .... . To teraz masz pok³osie z³ego pomys³u.

Pisz±cy e-maila, mieli racjê.

pozdrawiam rc

Data: 2011-12-23 11:37:17
Autor: jacekplacek
Spadaj psychopato
  <demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisa³(a):
 jacekplacek <jacekiala@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisa³(a): >   <demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisa³(a): > > >  ciach
> [...]

Tak wiem nie chcia³e¶ ¿eby siê zmarnowa³ w .... . To teraz masz pok³osie z³ego pomys³u.

Nie ¶ciemniaj psycholu. Zgnoi³e¶ tu wszystkich. I jeste¶ na tyle kapraw± i tchórzliw± szmat±, ¿e nie powiesz tego cz³owiekowi w oczy. Nie na darmo wywalili Ciê z ka¿dego szanuj±cego siê forum - nikt nie chce takiej gnidy w swoim gronie.

Ps. Ko¿uch piszemy przez u otwarte, g³upku.

Data: 2011-12-23 11:57:10
Autor:
Piêkie siê uda³ Andrzeju, pe³en obraz i podobieñstwo
> [...]

Ps. Ko¿uch piszemy przez u otwarte, g³upku.

Gdyby szanowny pan Jacek Biernacki nie zauwa¿y³, by³ celowo u¿yty cudzys³ów.
Oczywi¶cie bardzo przepraszam za zbyt górnolotn± aluzjê. Lecz z przykro¶ci± przyznajê Pañskie niskie rewiry s± mocno poni¿ej mojego poziomu tarzania siê w rubasznym prostactwie.

Gdyby szanowny pan Jacek Biernacki nie zauwa¿y³ to na forum na które siê nikt nie zapisuje zdaniem szanownego pana. Zapisa³o siê kilka osób z profesjonalnego forum "Cyrk" Wojciecha Filipa. Na Forum Krab równie¿ ilo¶æ u¿ytkowników ro¶nie.
Dziêki temu ¿e brakuje tam szanownego pana, poziom jest wysoki a kultura odpowiednia.

Andrzeju Baciñski czy naprawdê nie zauwa¿asz ¿e jeden psychicznie nie zrównowa¿ony instruktor Twojego chowu, robi organizacji TDI/SDI kawa³ czarnego PR.

pozdrawiam rc

Data: 2012-01-04 12:26:09
Autor: Miros³aw Kierepka
[...]

Witam !
W zwi±zku z ustaleniem prokuratorskim danych Wzywam Pana Micha³a Z (u¿ywaj±cego na tym forum nicku m.in."sjurek irecki" syna Eugeniusza i Gra¿yny lat 37 zam.w Warszawie o przeproszenie mnie na forum za wszystkie pomówienia i znies³awienie jakiego siê Pan dopu¶ci³ w stosunku do mojej osoby, rodziny,firmy oraz organizacji któr± reprezentujê.Dotyczy to wszystkich Nicków jakie Pan u¿ywa³.W przeciwnym razie podejmê kolejne kroki prawne.
Oczekujê na publiczne przeproszenie w ci±gu 7 dni.
Proponujê tak¿e przeprosiæ ZG PTTK,dzia³aczy KDP/CMAS PTTK,Lekarzy Klubowych PTTK,Muzeum Nurkowania w przeciwnym razie udostêpniê w/w numer postêpowania prokuratorskiego w celu uzyskania jako poszkodowani Pana Danych Osobowych.
Miros³aw Kierepka Instruktor KDP CMAS M3

Data: 2012-01-05 22:32:59
Autor: profundal
Kierepce kompletnie odjeba³o!!!
Ciekawe jaka wizura na koparkach?

Data: 2012-01-05 22:46:59
Autor: Daniel Kowalski
Koparki

Ciekawe jaka wizura na koparkach?

26 XII 2011 wygl±da³o tak:
http://vimeo.com/34227950

Temperatura 4-5 stopni.

Data: 2012-01-11 12:37:50
Autor: Jarek Andrzejewski
Koparki
On Thu, 05 Jan 2012 22:46:59 +0100, Daniel Kowalski
<bountykiller@gazeta.pl> wrote:

Ciekawe jaka wizura na koparkach?

26 XII 2011 wygl±da³o tak:
http://vimeo.com/34227950

Temperatura 4-5 stopni.

W ostatni weekend chyba nawet nieco lepsza wizura, a temperatura równo
4 stopnie (brr, by³em w piance :-)
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2012-01-06 10:19:45
Autor: Kat Masonerii
[...]

Jakbym Kierepko nie wiedzia³, ¿e posuwacie na formaldehydzie, to bym pomy¶la³,
¿e koksujecie co¶ mocniejszego.
B³êdnie, towariszcz, uwa¿acie, ¿e bêdziemy gdziekolwiek i kiedykolwiek
prowadziæ jakikolwiek dialog, z wyj±tkiem tej odpowiedzi.

W zwi±zku z wyrokiem s±du, interpretuj±cego têpym KDPowcom znaczenia prawa w
ogóle (Ustawa o sporcie (Dz. U. z 2010 r., Nr 127, poz.857, Nr 151, poz. 1014)
stwierdza siê, ¿e wszystkie patenty wydane przez KDP przy ZG PTKK, zosta³y
wydane na lewo, a ich wa¿no¶æ mo¿na sobie wsadziæ g³êboko w dupê.
Ani jedno gówno - KDP, ani drugie gówno - ZG PTTK, nie maj± wpisów do
Krajowego Rejestru S±dowego i tym samym osobowo¶ci prawnych. I chuj.

Co do przeprosin, to chcia³bym ca³e to popierdolone towarzystwo pozdrowiæ
tradycyjnym, jak¿e polskim: Jeba³ Was Pies!

Kat Masonerii

Data: 2012-01-06 06:45:41
Autor: waterman
Kierepce kompletnie odjeba³o!!!
On 6 Sty, 11:19, " Kat Masonerii" <sjurek.ire...@WYTNIJ.gazeta.pl>
wrote:
> [...]
> wszystkie pom wienia i znies awienie jakiego si Pan dopu ci w stosunku
> do mojej osoby, rodziny,firmy oraz organizacji kt r
> reprezentuj .Dotyczy to wszystkich Nick w jakie Pan u ywa .W przeciwnym
> razie podejm kolejne kroki prawne.
> Oczekuj na publiczne przeproszenie w ci gu 7 dni.
> Proponuj tak e przeprosi ZG PTTK,dzia aczy KDP/CMAS PTTK,Lekarzy
> Klubowych PTTK,Muzeum Nurkowania w przeciwnym razie udost pni w/w numer
> post powania prokuratorskiego w celu uzyskania jako poszkodowani Pana
> Danych Osobowych.
> Miros aw Kierepka Instruktor KDP CMAS M3

Jakbym Kierepko nie wiedzia , e posuwacie na formaldehydzie, to bym pomy la ,
e koksujecie co mocniejszego.
B dnie, towariszcz, uwa acie, e b dziemy gdziekolwiek i kiedykolwiek
prowadzi jakikolwiek dialog, z wyj tkiem tej odpowiedzi.

W zwi zku z wyrokiem s du, interpretuj cego t pym KDPowcom znaczenia prawa w
og le (Ustawa o sporcie (Dz. U. z 2010 r., Nr 127, poz.857, Nr 151, poz. 1014)
stwierdza si , e wszystkie patenty wydane przez KDP przy ZG PTKK, zosta y
wydane na lewo, a ich wa no mo na sobie wsadzi g boko w dup .
Ani jedno g wno - KDP, ani drugie g wno - ZG PTTK, nie maj wpis w do
Krajowego Rejestru S dowego i tym samym osobowo ci prawnych. I chuj.

Co do przeprosin, to chcia bym ca e to popierdolone towarzystwo pozdrowi
tradycyjnym, jak e polskim: Jeba Was Pies!

Kat Masonerii

--
Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

hmmmm
takie co¶ znalaz³em..... ale to pewno manipulacja UFO

Art. 1

1. Polskie Towarzystwo Turystyczno-Krajoznawcze, zwane dalej PTTK,
powsta³e w 1950 roku z utworzonego w 1873 roku Towarzystwa
Tatrzañskiego, przekszta³conego w 1920 roku w Polskie Towarzystwo
Tatrzañskie oraz utworzonego w 1906 roku Polskiego Towarzystwa
Krajoznawczego, jest spadkobierc± tradycji i dorobku ideowego, a tak¿e
nastêpc± prawnym maj±tku tych Towarzystw.

2. PTTK jest organizacj± pozarz±dow± dzia³aj±c± zgodnie z ustalonym
porz±dkiem prawnym.

3. PTTK jest stowarzyszeniem prowadz±cym dzia³alno¶æ spo³ecznie
u¿yteczn±.
Art. 2

1. Terenem dzia³alno¶ci PTTK jest terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej, a siedzib± jego w³adz naczelnych jest miasto sto³eczne
Warszawa.

2. PTTK mo¿e tworzyæ jednostki organizacyjne poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, je¿eli mo¿liwo¶æ tak± dopuszcza
ustawodawstwo danego kraju.
Art. 3

PTTK posiada osobowo¶æ prawn± i jest wpisane do Krajowego Rejestru
S±dowego pod Nr 0000100817
Art. 4

PTTK mo¿e byæ cz³onkiem krajowych i miêdzynarodowych organizacji,
których cele dzia³ania s± zbie¿ne z celami dzia³ania PTTK.
Art. 5

1. PTTK u¿ywa odznaki organizacyjnej w formie zielonego ko³a
przedstawiaj±cego ró¿ê wiatrów, w które wpisane s±: bia³o-czerwona
strza³ka kompasu, kontur Polski w kolorze zielonym z zaznaczonym bia³o
biegiem Wis³y oraz biegn±cy przez ¶rodek bia³y cieniowany napis PTTK.
Wzór odznaki organizacyjnej stanowi za³±cznik do Statutu PTTK.

2. Nazwa i odznaka organizacyjna PTTK podlega ochronie prawnej zgodnie
z obowi±zuj±cymi przepisami.

3. Zarz±d G³ówny PTTK u¿ywa sztandaru, który ma kszta³t kwadratowego,
dwustronnego p³ata materia³u wykoñczonego z³otymi frêdzlami,
przymocowanego do drzewca zwieñczonego g³owic± z metalowymi literami
PTTK. Na stronie g³ównej, prawej, znajduj± siê trzy pasy poziome
jednakowej szeroko¶ci o barwach: czerwonej, bia³ej i czerwonej z
odznak± organizacyjn± PTTK po¶rodku o ¶rednicy stanowi±cej 3/5
szeroko¶ci. Na stronie odwrotnej, lewej, sztandaru na zielonym tle
znajduje siê napis "Tylko poznawszy swój kraj mo¿na gor±co go ukochaæ
i owocnie dla niego pracowaæ".

4. Jednostki organizacyjne PTTK mog± u¿ywaæ sztandaru opisanego w ust..
3 z tym, ¿e strona odwrotna, lewa jest ustalana przez w³a¶ciw±
jednostkê.

5. Zarz±d G³ówny i zarz±dy oddzia³ów PTTK u¿ywaj± okr±g³ej pieczêci z
napisem w otoku: Polskie Towarzystwo Turystyczno-Krajoznawcze, za¶ w
¶rodku: Zarz±d G³ówny lub nazwa oddzia³u oraz innych pieczêci zgodnie
z obowi±zuj±cymi przepisami.

Data: 2012-01-09 13:52:22
Autor: Miros³aw Kierepka
W dniu 2012-01-06 11:19,  Kat Masonerii pisze:
[...]

Drodzy forumowicze!
Po ustaleniach prokuratorskich mam pe³ne dane o osobie która to pisze.
Jest to cz³owiek, który przed laty pracowa³  w jednym z bardziej licz±cych siê Centrów Nurkowych w Warszawie.
W trakcie ustaleñ otrzyma³em informacjê z Prokuratury- cytujê " ....Jak ustalono do roku 2005-2006 by³ on instruktorem nurkowania, kiedy to lekarze psychiatrzy stwierdzili u niego schizofreniê paranoidaln±. Obecnie nie ma z nim kontaktu, pogr±¿a siê w chorobie, jedynie je i siedzi przy komputerze." koniec cytatu.
Potwierdzi³em te informacje tak¿e u w³a¶ciciela Centrum Nurkowego w którym pracowa³.
W zwi±zku z tym ca³kowicie odstêpujê od dalszej polemiki i dyskusji z Panem Micha³em Z. gdy¿ ¿ycie wystarczaj±co mocno go skrzywdzi³o.
¯yczê mu powrotu do zdrowia.
Z powa¿aniem Miros³aw Kierepka

Kierepce kompletnie odjeba³o!!!