Kierowca bez g³owy

Data: 2012-02-01 09:08:34
Autor: DoQ
Kierowca bez g³owy
Witam,

http://www.tvn24.pl/-1,1733330,0,1,lina-przeciela-auto-kobieta-zginela-na-miejscu,wiadomosc.html

Kobieta zginê³a w wypadku samochodowym w Poznaniu, kiedy jej auto zosta³o przeciête przez linê holuj±c± d¼wig.
Do wypadku dosz³o we wtorek po po³udniu. Jak poinformowa³ Zbigniew Paszkiewicz z biura prasowego wielkopolskiej policji, d¼wig holowa³ na stalowej linie inny d¼wig.

Jak w filmie jakim¶...

--
Pawe³

Data: 2012-02-01 09:12:59
Autor: Myjk
Kierowca bez g³owy
Wed, 01 Feb 2012 09:08:34 +0100, DoQ
Jak w filmie jakimÅ›...

Wygrać ze śmiercią trzy... Masakra. :/

--
Pozdor Myjk

Data: 2012-02-01 09:19:26
Autor: Clawfinger
Kierowca bez głowy
W dniu 01.02.2012 09:12, Myjk pisze:
Wed, 01 Feb 2012 09:08:34 +0100, DoQ

Jak w filmie jakimÅ›...

Wygrać ze śmiercią trzy...

Jak już, to "Oszukać przeznaczenie 7" ...

WOJtek

Data: 2012-02-01 10:48:35
Autor: jerzy.n
Kierowca bez g³owy

U¿ytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:jgaru1$vf7$1mx1.internetia.pl...
Do wypadku dosz³o we wtorek po po³udniu. Jak poinformowa³ Zbigniew
Paszkiewicz z biura prasowego wielkopolskiej policji, d¼wig holowa³ na stalowej linie inny d¼wig.
Ciekawi mnie bardzo czy ta lina holownicza by³a w jaki¶ sposób oznaczona ...

Data: 2012-02-01 11:04:48
Autor: Robert_J
Kierowca bez g³owy
Ciekawi mnie bardzo czy ta lina holownicza by³a w jaki¶ sposób oznaczona ...

Zasadnicze pytanie jest takie, czy w ogóle wolno by³o holowaæ taki pojazd na lince? Holowany by³ d¼wig, czyli raczej w holowanym nie by³y wtedy sprawne dwa uk³ady hamulcowe.

Data: 2012-02-01 11:23:41
Autor: J.F
Kierowca bez g³owy
U¿ytkownik "Robert_J"  napisa³ w
[...]

Nie to bylo przyczyna wypadku.

Ale miedzy innymi dlatego wole holowac na awaryjnych, nawet jesli grupowi prawnicy uwazaja ze nie wolno.

J.

Data: 2012-02-01 11:50:00
Autor: Robert_J
Kierowca bez g³owy
Nie to bylo przyczyna wypadku.

Oczywi¶cie ¿e nie. Przyczyn± by³a prawdopodobnie bezmy¶lno¶æ uk³adu holuj±cy-holowany...

Ale miedzy innymi dlatego wole holowac na awaryjnych, nawet jesli grupowi prawnicy uwazaja ze nie wolno.

Wszystko zale¿y od sytuacji. Ja kiedy¶ ma³o nie mia³em czo³ówki w³a¶nie przez takiego holowanego na awaryjkach. My¶la³em ¿e samochód stoi na szosie uszkodzony i chcia³em go omin±æ, a okaza³o siê ¿e zestaw jecha³ ;-). Z przeciwka nadci±ga³ pojazd, przed którym bym spokojnie zd±¿y³ gdyby ten na awaryjkach sta³, a ¿e nie sta³...

Data: 2012-02-01 12:49:16
Autor: Arek
Kierowca bez g³owy
W dniu 2012-02-01 11:50, Robert_J pisze:

[...]

Ale g³upie t³umaczenie.

A.

Data: 2012-02-01 14:59:28
Autor: Chris
Kierowca bez g³owy
Arek nabazgra³(a):

[...]

Najlepsi s± tacy co jad± 3 pasmówk± srodkowym pasem i ni chuja nie wiesz czy jedzie prosto, skrêca w prawo czy lewo ...

--
www.bezwypadkowy.net - Sprawd¼ historiê auta i zobacz czy nie by³o wrakiem.
www.automo.pl - Sprawd¼ VIN, wyposa¿enie, przebieg, historiê wypadkow±.

Data: 2012-02-01 16:16:28
Autor: Robert_J
Kierowca bez g³owy
Ale g³upie t³umaczenie.

Ciekaw jestem jakie by³oby Twoje t³umaczenie, gdyby¶ nadzia³ siê na go¶cia sygnalizuj±cego zamiar skrêtu np. w lewo, po czym skrêcaj±cego nagle w prawo :-). A Ty akurat by³by¶ z jego prawej strony. Zapewne m±drzejsze ;-)

Data: 2012-02-01 16:32:55
Autor: Arek
Kierowca bez g³owy
W dniu 2012-02-01 16:16, Robert_J pisze:
[...]

A potrafisz przeczytaæ co sam napisa³e¶? Jest chyba ró¿nica pomiêdzy powoln± jazd± na awaryjnych a skrêcaniem w odwrotnym kierunku od sygnalizowanego.

Tak nawiasem, pewnie nie s³ysza³e¶ o tym, ¿e niektórzy w³±czaj± ¶wiat³a awaryjne przy gwa³townym hamowaniu? Albo w przypadku nag³ego zatrzymania/zwolnienia na drodze zw³aszcza szybkiego ruchu itp. Pewnie nie, bo jakby¶ da³ radê o tym przeczytaæ.

A.

Data: 2012-02-01 15:39:00
Autor: kamil
Kierowca bez g³owy
On 01/02/2012 15:32, Arek wrote:
[...]

Teraz to ju¿ wiêkszo¶æ samochodów sama tak robi..

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-02-01 17:11:22
Autor: Arek
Kierowca bez g³owy
W dniu 2012-02-01 16:39, kamil pisze:
On 01/02/2012 15:32, Arek wrote:
[...]

Strach pomy¶leæ ile czo³ówek mo¿e z tego wynikn±æ.

A.

Data: 2012-02-01 16:22:34
Autor: kamil
Kierowca bez g³owy
On 01/02/2012 15:32, Arek wrote:
[...]

Pominê ju¿ fakt, ¿e na widok czego¶ stoj±cego na awaryjnych normalny cz³owiek zwalniam zamiast wyprzedzaæ z peda³em w pod³odze. Chyba, ¿e kolega Robert widzi w nocy z daleka, ¿e akurat obok ten samochód na poboczu nie stoi przez wielk± dziurê w jezdnie, potr±conego rowerzystê albo albo ubrany na czarno jegomo¶æ zmienia ko³o.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-02-01 16:34:02
Autor: kamil
Kierowca bez g³owy
On 01/02/2012 16:22, kamil wrote:

[...]

Moja gramatyka to przez trzy godziny snu, proszê o ³agodny wymiar kary..

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-02-01 18:58:25
Autor: Robert_J
Kierowca bez g³owy
Pominê ju¿ fakt, ¿e na widok czego¶ stoj±cego na awaryjnych normalny cz³owiek zwalniam zamiast wyprzedzaæ z peda³em w pod³odze.

Gdzie napisa³em ¿e z peda³em w pod³odze? Gdzie znalaz³e¶ informacjê ¿e nie zwolni³em? W ogóle gdzie przeczyta³e¶ ¿e jecha³em szybko??  W³a¶nie gdybym jecha³ szybko i ten na awaryjkach jecha³ szybko to zapewne da³oby siê zauwa¿yæ ¿e on jedzie a nie stoi :-).

Data: 2012-02-01 15:13:05
Autor: Przemysław Gubernat
Kierowca bez głowy
W dniu 2012-02-01 11:50, Robert_J pisze:
Nie to bylo przyczyna wypadku.

Oczywiście że nie. Przyczyną była prawdopodobnie bezmyślność układu
holujÄ…cy-holowany...

Ale miedzy innymi dlatego wole holowac na awaryjnych, nawet jesli grupowi
prawnicy uwazaja ze nie wolno.

Wszystko zależy od sytuacji. Ja kiedyś mało nie miałem czołówki właśnie przez
takiego holowanego na awaryjkach. Myślałem że samochód stoi na szosie uszkodzony
i chciałem go ominąć, a okazało się że zestaw jechał ;-). Z przeciwka nadciągał
pojazd, przed którym bym spokojnie zdążył gdyby ten na awaryjkach stał, a że nie
stał...
Toż przecież miał trójkąt za szybą przecież, gdyby stał trójkąt byłby na jezdni.

--
[WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI
CB: Intek M-490 ML 145

+-=-=-=-=-=-=-=- Przemysław Gubernat -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+
| _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna   |
+-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+

Data: 2012-02-01 15:58:56
Autor: Robert_J
Kierowca bez głowy
Toż przecież miał trójkąt za szybą przecież, gdyby stał trójkąt byłby na jezdni.

A czy ja napisałem że miał trójkąt? ;-)

Data: 2012-02-01 19:23:57
Autor: Kuba \(aka cita\)
Kierowca bez g³owy

U¿ytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jgb3rf$jas$1inews.gazeta.pl...

Ale miedzy innymi dlatego wole holowac na awaryjnych, nawet jesli grupowi prawnicy uwazaja ze nie wolno.

a w czym Ci te awaryjki pomog±, nie wspominaj±c ju¿ o dezorientacji innych kieruj±cych...

Normalnie mo¿na pomy¶leæ, ze to troll napisa³..

ehh

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

U¿ywane, czyste, sprawne i dobre plastikowe kosze na ¶mieci - 120L - 40z³

Data: 2012-02-01 20:22:07
Autor: Krzysiek Kielczewski
Kierowca bez głowy
Dnia 01.02.2012 Kuba (aka cita) <yes.or.no@wp.pl> napisa³/a:

[...]

Zwiêksza szansê, ¿e jaki¶ debil siê zastanowi zanim zacznie siê wpychaæ
pomiêdzy. (Nie, nie u¿ywam w takiej sytuacji awaryjnych, ale z
wpychaniem siê spotka³em)

Pzdr,
Krzysiek Kie³czewski

Data: 2012-02-01 20:54:21
Autor: Kuba \(aka cita\)
Kierowca bez g³owy

U¿ytkownik "Krzysiek Kielczewski" <krzysiek.kielczewski@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:slrnjij474.kn6.krzysiek.kielczewskikrzyk.sail-ho.pl...
[...]

je¶li mówimy o debilach - to wyja¶nij mi na jakiej podstawie takowy ma w ogole pomy¶leæ, ¿e ten samochód jest holowany, skoto takie holowanie jest nie tylko bezsensowne ale i zabronione?

Jak linka bêdzie miala przepisowa d³ugo¶æ, bêdzie przepisowo oznakowana (tako¿ i samochód holowany) to wtedy masz szanse na to, ze kto¶ sie nad czym¶ zastanowi.

Teraz - zak³adaj±c, ze jednak debili jest na ¶wiecie mniej ni¿ tych niedebili to jaka jest szansa, ze kto¶ zostanie wprowadzony w b³±d przed awaryjne a jaka, ze kto¶ wjedzie w Twoj± linke?
Dopóki nie bêdziesz odpierda³ jaki¶ dziwnych manewrów typu zwaracanie to nic CI sie nie stanie.
Po co kombinowaæ skoro mo¿na zgodnie z prawem oznakowaæ auto trójk±tem, ktory napewno bardziej da do myslenia (i od razu w odpowiedni± strone)?!

ps. nie wspominam ju¿, ze holowanie samochodu ciê¿arowego na lince to co najmniej dziwne.

Data: 2012-02-01 21:40:17
Autor: Krzysiek Kielczewski
Kierowca bez głowy
[...]

Nie ma pomy¶leæ. Maj± mu siê zderzyæ obie szare komórki daj±c spiêcie
pt. "co¶ siê dzieje".

Jak linka bêdzie miala przepisowa d³ugo¶æ, bêdzie przepisowo oznakowana (tako¿ i samochód holowany) to wtedy masz szanse na to, ze kto¶ sie nad czym¶ zastanowi.

Do¶wiadczenie mówi: marne szanse. Zw³aszcza, ¿e nie mówimy o szansie
"zrozumie wiêkszo¶æ/mniejszo¶æ" tylko "trafi siê ten jeden debil czy
nie".
Teraz - zak³adaj±c, ze jednak debili jest na ¶wiecie mniej ni¿ tych niedebili

Odwa¿ne za³o¿enie :)

to jaka jest szansa, ze kto¶ zostanie wprowadzony w b³±d przed awaryjne a jaka, ze kto¶ wjedzie w Twoj± linke?

Jeden z kilkustet mijanych/mijaj±cych wjedzie - mam problem.
Piêædziesi±t osób zostanie wprowadzonych w b³±d i zwolni - nikomu nic
siê nie stanie.

[...]

Jak wspomina³em: ja to robiê zgodnie z przepisami. Ale rozumiem tych
w³±czaj±cych awaryjne.

ps. nie wspominam ju¿, ze holowanie samochodu ciê¿arowego na lince to co najmniej dziwne.

A to swoj± szos±.

Pzdr,
Krzysiek Kie³czewski

Data: 2012-02-01 21:49:38
Autor: Kuba \(aka cita\)
Kierowca bez g³owy

U¿ytkownik "Krzysiek Kielczewski" <krzysiek.kielczewski@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:slrnjij8pl.kn6.krzysiek.kielczewskikrzyk.sail-ho.pl...

Jeden z kilkustet mijanych/mijaj±cych wjedzie - mam problem.
Piêædziesi±t osób zostanie wprowadzonych w b³±d i zwolni - nikomu nic
siê nie stanie.

to dopiero odwa¿ne za³o¿enie, bo sk±d pewno¶æ, ze zwolni± i nikomu nic sie nie stanie?
Mo¿e wlasnie pomy¶l±, ze samochód stoi na awaryjkach i omijanie zajmie im znacznie mniej czasu ni¿ wyprzedzanie...

Jak wspomina³em: ja to robiê zgodnie z przepisami. Ale rozumiem tych
w³±czaj±cych awaryjne.

a ja nie, bo nie widze ani jednego konkretnego argumentu za tym, zeby nie do¶æ ze z³amaæ przepisy to jeszcze kombinowaæ, kiedy s± dozwolone prawem metody wyra¼nego oznakowania samochodu holowanego ('kogut', trójk±t).

Data: 2012-02-02 09:02:34
Autor: Krzysiek Kielczewski
Kierowca bez głowy
[...]

My¶lê, ¿e Ci, którzy próbuj± omijaæ jadacy holowany samochód my¶l±c, ¿e
stoi i nie zauwa¿aj±c, ¿e jedzie to ju¿ margines marginesu.

[...]

Trójk±t ma wadê - nie rzuca siê w oczy tak jak migaj±ce ¶wiat³a.
Najczê¶ciej go mo¿na zauwa¿yæ dopiero jak jedziesz tu¿ za i zaczniesz
siê przypatrywaæ. A kogut - lito¶ci, kto to wozi w samochodzie.

Pzdr,
Krzysiek Kie³czewski

Data: 2012-02-01 23:18:30
Autor: to
Kierowca bez g³owy
begin Kuba \(aka cita\)
Jak linka będzie miala przepisowa długość, będzie przepisowo oznakowana
(takoż i samochód holowany) to wtedy masz szanse na to, ze ktoś sie nad
czymÅ› zastanowi.

Moim zdaniem włączenie awaryjnych wcale nie jest złym pomysłem, bardzo zwraca uwagę, bo często awaryjne = miśki kogoś złapały. :>

Data: 2012-02-01 20:48:29
Autor: J.F.
Kierowca bez g³owy
Dnia Wed, 1 Feb 2012 19:23:57 +0100, Kuba (aka cita) napisa³(a):
[...]

To innym kierujacym maja pomoc, niech wiedza ze cos tu jest nie tak, niech
sie zainteresuja co ... a jak nie zwolnia, to juz nie moja wina :-)

J.

Data: 2012-02-01 20:58:08
Autor: Kuba \(aka cita\)
Kierowca bez g³owy

U¿ytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:gqz1athmty52$.1bxp91paqwp8l.dlg40tude.net...
[...]

to wystaw trójk±t ostrzegawczy, tak jak powiniene¶, kuo se koguta na dach, jak ju¿ koniecznie musisz, a nie kombinuj z awaryjymi swiat³ami.

ps. popatrz na zdjêcia http://www.fakt.pl/Lina-przeciela-kobiete-Makabryczny-wypadek,galeria-artykulu,144444,5.html i powiedz co kurwa da³yby tu ¶wiat³a awaryjne, skoro dwa dzwigi jecha³y w poprzek drogi, stosunkowo blisko siebie, a baba sejczentem popierdalaj±c wpakowa³a sie miêdzy nie?

Data: 2012-02-01 23:13:49
Autor: J.F.
Kierowca bez g³owy
Dnia Wed, 1 Feb 2012 20:58:08 +0100, Kuba (aka cita) napisa³(a):
[...]

Cos by migalo. A co by dal trojkat, prawidlowo umieszczony z tylu
holowanego pojazdu ? P.S. tu nie widze ... ale czy takie dzwigi nie maja zazwyczaj zoltych
kogutow na wyposazeniu ?

J.

Data: 2012-02-02 10:26:22
Autor: Axel
Kierowca bez g³owy
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message

[...]
Cos by migalo.

W tej sytuacji baba by pomyslala, ze dzwig skreca. I tym bardziej by wjechala

A co by dal trojkat, prawidlowo umieszczony z tylu
holowanego pojazdu ?

Tyle samo, co awaryjne, czyli nic. Natomiast kawal szmaty na srodku linki byc moze bylby zauwazony.

Z mojego doswiadczenia - jeden jedyny raz, gdy ktos probowal wjechac miedzy mnie a holowany samochod, to przy zmianie pasa na wielopasmowce. I tez awaryjne by nic nie daly, bo gosc myslalby, ze ten z tylu chce zmienic pas. A jak ktos jedzie z tylu i chce wyprzedzic - trojkat jest wystarczajaca i jasna informacja.

--
Axel

Data: 2012-02-01 23:20:13
Autor: to
Kierowca bez g³owy
begin Kuba \(aka cita\)
to wystaw trójkąt ostrzegawczy,

Tak, zajebiście widać taki trójkąt za szybą, szczególnie w dzień.

Data: 2012-02-02 00:22:50
Autor: J.F.
Kierowca bez g³owy
Dnia 01 Feb 2012 23:20:13 GMT, to napisa³(a):
begin Kuba \(aka cita\)
to wystaw trójk±t ostrzegawczy,

Tak, zajebi¶cie widaæ taki trójk±t za szyb±, szczególnie w dzieñ.

Zakladajac ze sie w ogole uda go wystawic ... probowaliscie ? To sprobujcie
jeszcze raz.

J.

Data: 2012-02-01 23:25:05
Autor: to
Kierowca bez g³owy
begin J.F.
Zakladajac ze sie w ogole uda go wystawic ... probowaliscie ? To
sprobujcie jeszcze raz.

Szczególnie w kombi. :>

Data: 2012-02-02 17:50:38
Autor: Kuba \(aka cita\)
Kierowca bez g³owy

U¿ytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:u20yb92r7n9w.1t9y6dt7chl04.dlg40tude.net...
[...]

kiedy masz z ty³u wycieraczke - piêknie da sie go powiesiæ.
W sedanie uda³o mi sie go raz zahaczyæ o uszczelke tylnej szyby (czubek opar³ sie o krawêdz miêdzy szyb± a uszczelk±)

Data: 2012-02-02 08:35:03
Autor: Marek Dyjor
Kierowca bez g³owy
J.F wrote:
[...]

bo maj± racjê ¶wiat³a awaryjne w³acza sie jak sie stoi, na holowanym mo¿na powiesiæ z ty³u trójk±t dla ostrze¿enia ¿e co¶ jest nie tak

Data: 2012-02-01 21:43:06
Autor: megrims
Kierowca bez g³owy
W dniu 2012-02-01 11:04, Robert_J pisze:
[...]

o ile siê nie mylê, to samochody ciê¿arowe i autobusy mo¿na holowaæ
TYLKO i WY£¡CZNIE na sztywnym holu.

Data: 2012-02-01 23:28:56
Autor: to
Kierowca bez g³owy
begin jerzy.n
Ciekawi mnie bardzo czy ta lina holownicza była w jakiś sposób oznaczona

I tak gówno by to dało w nocy. Mnie zastanawia jakim trzeba być głąbem, żeby rozpiąć stalową linę w poprzek ulicy w nocy. Jeden kurwa wiadukt rozwalił koparką, drugi dźwigiem rozpieprzył budynek, a teraz trzeci i czwarty bawił się w drogowego wędkarza. Może im trzeba robić nie psychotechnikę, ale psychiatrotechnikę i to co miesiąc?

Data: 2012-02-02 12:09:20
Autor: Papkin
Kierowca bez głowy

I tak gówno by to dało w nocy. Mnie zastanawia jakim trzeba być

ziefff, ulica oswietlona a Pani chyba miala wlaczone swiatla mijania, kamizelka za 4zyle z marketu swiecilaby sie jakby plonela zywym ogniem.

To kolega jakby holowal zepsuty dzwig do warsztatu? Sztywnego holu tez by nie bylo widac, babka i tak by zginela (jechala autem klasy tico tj one way ticket).

Data: 2012-02-02 11:26:00
Autor: to
Kierowca bez g³owy
begin Papkin
ziefff, ulica oswietlona a Pani chyba miala wlaczone swiatla mijania,
kamizelka za 4zyle z marketu swiecilaby sie jakby plonela zywym ogniem.

Co nie znaczy, że by wystarczyła. Liny nadal by nie było widać, tylko jakąś szmatę gdzieś tam.

To kolega jakby holowal zepsuty dzwig do warsztatu? Sztywnego holu tez
by nie bylo widac, babka i tak by zginela (jechala autem klasy tico tj
one way ticket).

Zapłaciłbym za profesjonalne holowanie na sztywnym holu przez odpowiednio oznaczony pojazd, a nie bawił się liną-gilotyną.

Data: 2012-02-02 12:16:42
Autor: J.F
Kierowca bez głowy
Użytkownik "Papkin"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:4f2a6ee8$1@news.home.net.pl...
To kolega jakby holowal zepsuty dzwig do warsztatu? Sztywnego holu tez by nie bylo widac, babka i tak by zginela (jechala autem klasy tico tj one way ticket).

Sztywny hol bylby w patriotyczne, bialo-czerwone pasy pomalowany.

No i bylby krotszy, wiec raczej zniechecalby do wjechania miedzy pojazdy ... aczkowkiek 2m dla malych samochodow to kupa miejsca.

J.

Data: 2012-02-01 10:58:13
Autor: to
Kierowca bez g³owy
begin DoQ
Kobieta zginęła w wypadku samochodowym w Poznaniu, kiedy jej auto
zostało przecięte przez linę holującą dźwig. Do wypadku doszło we wtorek
po południu. Jak poinformował Zbigniew Paszkiewicz z biura prasowego
wielkopolskiej policji, dźwig holował na stalowej linie inny dźwig.

Myślę, że kierowcy dźwigów spieszyli się do cycka.

PS. Który to już z kolei wypadek, kiedy kierowcy takich maszyn popisują się skrajnym debilizmem?

Data: 2012-02-01 12:16:55
Autor: Myjk
Kierowca bez g³owy
01 Feb 2012 10:58:13 GMT, to
PS. Który to już z kolei wypadek, kiedy kierowcy takich maszyn popisują się skrajnym debilizmem?

Z... tsydziesty panie rezyseze!

--
Pozdor Myjk

Data: 2012-02-01 15:27:47
Autor: Ukaniu
Kierowca bez g³owy

U¿ytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:jgaru1$vf7$1mx1.internetia.pl...
zosta³o przeciête przez linê holuj±c± d¼wig.
Do wypadku dosz³o we wtorek po po³udniu. Jak poinformowa³

Mój ojciec jecha³ 126p i zawis³ na linie, maska zerwana, auto na szczê¶cie nie przeciête ca³kiem i lina zatrzyma³a sie na s³upkach. Jecha³ powolutku.
Panowie wyci±gali z jednej posesji zakopany dostawczak, lina przebiega³a w poprzek drogi do posesji vis a vis. Jecha³ pod s³oñce, nic nie by³o oznakowane. D³ugo nie móg³ doj¶æ do siebie, mówi ¿e nigdy w ¿yciu nie przyda¿y³o mu siê co¶ podobnie niespodziewanego i gro¼nego.

--
Pozdrawiam,
£ukasz

Data: 2012-02-01 15:58:58
Autor: Papkin
Kierowca bez g³owy
DoQ wrote:
[...]

Ale ja widze ze bylo "ledwo co" miejsca na przejazd, ja bym ku... sie jednak zatrzymal a nie myslal ze dwa wielkie pojazdy nagle sie zatrzymuja bym sie na styk przecisnal miedzy nimi.

Jak dla mnie: .... za kierownica, jechala dosc pewnie siebie i nie powoli. To ze mogli szmate na linke dac to jedna sprawa, druga gdzie wyobraznia tej Pani? Chyba ze linka miala dobre 5m a fiacik podczas zderzenia troche te pojazdy do siebie zblizyl ale nie sadze, to bylo seicento.

Data: 2012-02-01 16:04:01
Autor: Papkin
Kierowca bez g³owy
http://img.naszemiasto.pl/grafika2/nowy/1d/8f/4f283a8abd1ec_o.jpg

tu zdjecie na ktorym bazuje, zestaw nagle jej wjechac na srodek nie mogl, polowa jezdni zastawiona tym holowanym, mogla zdjac noge z gazu.
Z tym ze pewnie myslala ze ja widza (nie rusza) a miejsca dosc by przeleciec jak pocisk...

Data: 2012-02-01 23:22:48
Autor: to
Kierowca bez g³owy
begin Papkin
[...]

No i? Mieli psi obowiązek ustąpić jej pierwszeństwa. A jak się nie da, to tam nie zawracać. Po co bronisz debilnego zachowania, w konsekwencji którego zginął człowiek?

Data: 2012-02-02 12:07:25
Autor: Papkin
Kierowca bez głowy
No i? Mieli psi obowiązek ustąpić jej pierwszeństwa. A jak się nie
da, to tam nie zawracać. Po co bronisz debilnego zachowania, w
konsekwencji którego zginął człowiek?

stary nie znam tej ulicy, mogli wyjechac tam grubo przed nia, a ze nie mogli jechac dalej bo inne auta blokowaly to tak stali jak na zdjeciu, no i nadlecialo seicento ktore nie zwolnilo przed dosc waska "szparka". Nie myslisz chyba ze nagle jej wyjechali tymi 50tonami przed maske a ona widzac jak ktos wymusza pierwszenstwo nie hamowala?

Nie bronie dzwigowych, mogli zarzucic cos na linke (szmate, kamizelke za 4zyle z marketu pewnie tez maja). Ale nie bronie tez sw pamieci kobiety, jechala za szybko i zbyt pewnie w tej raczej nie pewnej sytuacji drogowej. Pokoj jej duszy i tyle.

http://maps.google.pl/maps?q=hlonda+poznan&hl=pl&ie=UTF8&ll=52.426172,16.966238&spn=0.001246,0.003484&hnear=Prymasa+Augusta+Hlonda,+Pozna%C5%84,+Wielkopolskie&t=h&z=19

Jakos tutaj chyba? Szeroka jezdnia, na pewno wolno nie jechala, a tu nagle postanowila ze wskoczy na jedyny nie zablokowany dzwigami fragment jezdni. Jakas wyobraznia by sie przydala, niepewnosc ze ten drugi moze mnie nie widzi czy cos.

Data: 2012-02-02 11:34:15
Autor: to
Kierowca bez g³owy
begin Papkin
[...]

Co za różnica czy nagle czy nie nagle? Mają ustąpić pierwszeństwa i tyle. Utrudniać ruchu też nie mogą, nie mówiąc o stwarzaniu zagrożenia. Jak się czegoś nie da zrobić w sposób sensowny za pomocą środków, którymi się dysponuje, to trzeba się o nie postarać, a nie robić na chama "bo może się uda".

[...]

Jej wina jest żadna.

[...]

Pewnie pomyślała, że dwa dźwigi wracają z budowy, a miejsce pomiędzy sobą zostawiły, żeby nie blokować ruchu i pozwolić komuś przejechać. To jest najbardziej racjonalne wytłumaczenie, kto normalny by pomyślał, że dźwigami kieruje dwóch debili, którzy rozciągnęli stalową linę nad drogą?

Data: 2012-02-02 17:52:09
Autor: Cavallino
Kierowca bez głowy
Użytkownik "Papkin" <spam@spamerssux.net> napisał w wiadomości news:

nie bronie tez sw pamieci kobiety, jechala za szybko

SkÄ…d wiesz?
Prowadziłeś jakieś badania na miejscu?

Data: 2012-02-03 10:43:18
Autor: yabba
Kierowca bez głowy
Użytkownik "Papkin" <spam@spamerssux.net> napisał w wiadomości news:4f2a6e75$1news.home.net.pl...
[...]

Raczej szybko nie jechała. Samochód stoi pomiędzy dźwigami, więc droga hamowania była 3-4 metry. Jechała normalnie, zobaczyła, że jeden dźwig mija jej jezdnię, a drugi zatrzymuje się przezd jezdnią, żeby ją przepuścić. Może nawet zwolniła i nadziała się na linę, którą trudno było zauważyć. Może nawet lina wisiała tuż nad ziemią i została naciągnięta przez jej samochód.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2012-02-03 10:41:50
Autor: kamil
Kierowca bez g³owy
On 03/02/2012 09:43, yabba wrote:
U¿ytkownik "Papkin" <spam@spamerssux.net> napisa³ w wiadomo¶ci
No i? Mieli psi obowi±zek ust±piæ jej pierwszeñstwa. A jak siê nie
da, to tam nie zawracaæ. Po co bronisz debilnego zachowania, w
konsekwencji którego zgin±³ cz³owiek?

[...]

Raczej szybko nie jecha³a. Samochód stoi pomiêdzy d¼wigami, wiêc droga
hamowania by³a 3-4 metry. Jecha³a normalnie, zobaczy³a, ¿e jeden d¼wig
mija jej jezdniê, a drugi zatrzymuje siê przezd jezdni±, ¿eby j±
przepu¶ciæ. Mo¿e nawet zwolni³a i nadzia³a siê na linê, któr± trudno
by³o zauwa¿yæ. Mo¿e nawet lina wisia³a tu¿ nad ziemi± i zosta³a
naci±gniêta przez jej samochód.

Holowany zatrzyma³ siê, ¿eby j± przepu¶ciæ?

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-02-03 12:45:18
Autor: Sebastian Kaliszewski
Kierowca bez g³owy
kamil wrote:
[...]

Czytaj ze zrozumieniem...

\SK

Data: 2012-02-03 13:26:12
Autor: yabba
Kierowca bez g³owy
U¿ytkownik "kamil" <kamil@spam.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:jggdle$6rp$2inews.gazeta.pl...
[...]

Z jej punktu widzenia tak wygl±da³o. Jeden d¼wig dojecha³ do pasa zieleni i przepuszcza³ samochody na drugiej jezdni, a drugi d¼wig jeszcze nie wjecha³ na jej jezdniê.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2012-02-03 10:00:57
Autor: Bydlê
Kierowca bez głowy
On 2012-02-01 16:04:01 +0100, "Papkin" <spam@spamerssux.net> said:

http://img.naszemiasto.pl/grafika2/nowy/1d/8f/4f283a8abd1ec_o.jpg

tu zdjecie na ktorym bazuje, zestaw nagle jej wjechac na srodek nie mogl

I nie wyjecha³. Oni stali, na jej nieszczê¶cie - technicznie dobrze siê holowali.
A co widzia³a kobita? "...jeden d¼wig czeka na zjazd, a zupe³nie inny na wjazd...".

--
Bydlê

Data: 2012-02-01 20:24:11
Autor: venioo@interia.pl
wiecej zdjec
tutaj wiecej zdjec:
http://www.fakt.pl/Drastyczny-wypadek-lina-sciela-dach-auta-kobieta-nie-zyje,artykuly,144444,1.html

Jak dla mnie to miala zamarzniete szyby, a tej linki po ciemku nie bylo widac, nawet jak byla oznaczona. Poza tym nie mozna holowac takich zestawow na lince, no i co za cep takim czyms nawracal w poprzek drogi?

--
venioo  -> GG:198909
Sprzedam AUDI 100 C4 '91 AAR 2.3 LPG

Data: 2012-02-01 23:23:54
Autor: to
wiecej zdjec
begin venioo@interia.pl
Jak dla mnie to miala zamarzniete szyby, a tej linki po ciemku nie bylo
widac, nawet jak byla oznaczona. Poza tym nie mozna holowac takich
zestawow na lince, no i co za cep takim czyms nawracal w poprzek drogi?

Zaraz Ci PMS-owi trolle napiszą, że to jej wina, bo na pewno zapierdalała...

Kierowca bez g³owy