"Kierowca samochodu próbował mnie zabić!"

Data: 2010-05-29 12:50:59
Autor: blur
"Kierowca samochodu próbował mnie zabić!"
Użytkownik "Tomek" <thomas.FZR@vp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:op.vdfiexlwcyeyos@tomek-da251efdf...

http://www.motogen.pl/artykuly/nakazdytemat/kierowca-samochodu-probowal-mnie-zabic,art42.html
moze by tak skurczybyka namierzyc i "wytlumaczyc" mu ze jest bee

Opisywałem tutaj podobną sytuację jaka mi się przydarzyła,
gość mnie wyprzedził na podwójnej bo mu było za wolno,
zajechał drogę i po heblach, jak go dopadłem to się tłumaczył
że teściowa go zdenerwowała i musiał odreagować.

pozdro
blur

"Kierowca samochodu próbował mnie zabić!"