Kierowca skutera nie zyje, czyli sezon należy uzna ć za otwarty... :(

Data: 2014-03-31 16:09:46
Autor: anacron
Kierowca skutera nie zyje, czyli sezon należy uzna ć za otwarty... :(
Data: 2014-03-31 15:19:15
Autor: masti
Kierowca skutera nie zyje, czyli sezon nale¿y uznaæ za otwarty... :(
Dnia pięknego Mon, 31 Mar 2014 16:09:46 +0200 osobnik zwany anacron
napisał:

sezon na debline podiecanie siÄ™ wypadkami?
Rzeczywiście możesz sobie dopisać:
pieprwszyy!!!!!! jeden jeden jeden

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-03-31 18:04:11
Autor: anacron
napisał:

sezon na debline podiecanie siÄ™ wypadkami?
Rzeczywiście możesz sobie dopisać:
pieprwszyy!!!!!! jeden jeden jeden

Sezon na skutery z kierownikami nie zawsze posiadajÄ…cymi PJ. Nikt siÄ™ tu
nie podnieca...

--
anacron

Data: 2014-03-31 16:12:59
Autor: masti
Kierowca skutera nie zyje, czyli sezon nale¿y uznaæ za otwarty... :(
Dnia pięknego Mon, 31 Mar 2014 18:04:11 +0200 osobnik zwany anacron
napisał:

W dniu 31.03.2014 17:19, masti pisze:
Dnia pięknego Mon, 31 Mar 2014 16:09:46 +0200 osobnik zwany anacron
napisał:

sezon na debline podiecanie się wypadkami? Rzeczywiście możesz sobie
dopisać: pieprwszyy!!!!!! jeden jeden jeden

Sezon na skutery z kierownikami nie zawsze posiadajÄ…cymi PJ. Nikt siÄ™ tu
nie podnieca...

poza tobÄ…

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-03-31 22:17:48
Autor: LEPEK
W dniu 2014-03-31 18:04, anacron pisze:

Sezon na skutery z kierownikami nie zawsze posiadajÄ…cymi PJ.

A jeśli ten miał prawo jazdy?

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   GdaÅ„ski
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2014-03-31 13:22:56
Autor: kogutek444
Kierowca skutera nie zyje, czyli sezon nale¿y uznaæ za otwarty... :(
W dniu poniedzia³ek, 31 marca 2014 22:17:48 UTC+2 u¿ytkownik LEPEK napisa³:
W dniu 2014-03-31 18:04, anacron pisze:

> Sezon na skutery z kierownikami nie zawsze posiadaj±cymi PJ.

A je¶li ten mia³ prawo jazdy?

Pozdr,

-- L E P E K    Pruszcz   Gdañski

no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Avensis CDT220 1CDFTV sedan'01

Avensis ADT250 1ADFTV sedan'08

Majesty YP125R SE068  sqter'08

To ju¿ mi jest niepotrzebne.

Data: 2014-03-31 16:40:41
Autor: WOJO
Kierowca skutera nie zyje, czyli sezon należy uznać za otwarty... :(
https://www.youtube.com/watch?v=gtVwyoo9U4Y
Próba staranowania TIRa przy zmianie pasa, czy uderzenie w poprzedzający pojazd?
Pozdrawiam.
WOJO

Data: 2014-03-31 17:10:34
Autor: anacron
W dniu 31.03.2014 16:40, WOJO pisze:
https://www.youtube.com/watch?v=gtVwyoo9U4Y
Próba staranowania TIRa przy zmianie pasa, czy uderzenie w poprzedzający
pojazd?

"Wybrał" opcję pierwszą.

--
anacron

Kierowca skutera nie zyje, czyli sezon należy uzna ć za otwarty... :(