Kierowcy chcą odtajnienia umowy ws. A4

Data: 2013-09-04 20:57:28
Autor: John Kołalsky
Kierowcy chcą odtajnienia umowy ws. A4

Użytkownik "Krzysztof 45" <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

Na biurko ministra transportu dotarły pierwsze wnioski od kierowców o odtajnienie umowy koncesyjnej ...

Pierwsze ? Co to za pierdoły ?

Mnie raczej zastanawia, że nie wypłynęła mimo utajnienia.

Data: 2013-09-04 21:22:00
Autor: Krzysztof 45
W dniu 2013-09-04 20:57, John Kołalsky pisze:
Na biurko ministra transportu dotarły pierwsze wnioski od kierowców o
odtajnienie umowy koncesyjnej ...

Pierwsze ? Co to za pierdoły ?
Czego nie pojmujesz? Tego?
http://www.autostradadlaludzi.pl/pliki/list_wzor_1.pdf

Mnie raczej zastanawia, że nie wypłynęła mimo utajnienia.

Co nie wpłynęło?

--
Krzysiek

Data: 2013-09-04 12:32:54
Autor: kogutek444
W dniu środa, 4 września 2013 21:22:00 UTC+2 użytkownik Krzysztof 45 napisał:

> [...]

http://www.autostradadlaludzi.pl/pliki/list_wzor_1.pdf

> Mnie raczej zastanawia, że nie wypłynęła mimo utajnienia.

Znasz to tylko teoretycznie czy ćwiczyłeś?

Kierowcy chcą odtajnienia umowy ws. A4