Kierowcy i pasażerowie wieśwagenów Audi to buraki

Data: 2011-06-14 09:53:08
Autor: Iksinski
Kierowcy i pasażerowie wieśwagenów Audi to buraki

Użytkownik "Franc " <czolk@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:it6vua$jjm$1inews.gazeta.pl...

Więc tak jak w temacie kierowcy i pasażerowie Wieśwagenów Audi to buraki i
chamy wioskowe straszne a wraz ze wzrostem statusu materialnego nie wzrasta
kultura osobista.

Z ciekawości... Dlaczego właściciele Audi? Dlaczego nie mieszkańcy Piaseczna?
Dlaczego nie blondynki o wzroście 170cm (przykładowo, nie wiem jak wyglądała ta idiotka). Można tak w nieskończoność...

Jesteś pewien, że z logiką u Ciebie wszystko w porządku?
Jak pokłócisz się w kolejce po mięso, z kolesiem w koszuli w kratę, to będziesz się żalił, że ludzie noszący podobne koszule to buraki?

Data: 2011-06-15 00:11:34
Autor: Filip KK
W dniu 2011-06-14 09:53, Iksinski pisze:

[...]

Bo widocznie powtórzyło się to wielokrotnie...

Jesteś pewien, że z logiką u Ciebie wszystko w porządku?

A u Ciebie? Chyba nie..

Data: 2011-06-15 07:56:52
Autor: Iksinski

Użytkownik "Filip KK" <nospam@nospam.pl> napisał w wiadomości news:it8mct$i8i$3news.net.icm.edu.pl...

Bo widocznie powtórzyło się to wielokrotnie...

A to wywnioskowałeś z...?

A u Ciebie? Chyba nie..

Akurat Ty, o logice się nie wypowiadaj...

Data: 2011-06-15 12:04:51
Autor: Filip KK
W dniu 2011-06-15 07:56, Iksinski pisze:

Bo widocznie powtórzyło się to wielokrotnie...

A to wywnioskowałeś z...?

Z domysłu!

A u Ciebie? Chyba nie..

Akurat Ty, o logice się nie wypowiadaj...

Akurat Ty nie będziesz mi mówił co mam robić, a czego nie.

Data: 2011-06-15 12:29:44
Autor: Iksinski
Kierowcy i pasażerowie wieśwagenów Audi to buraki

Użytkownik "Filip KK" <nospam@nospam.pl> napisał w wiadomości news:ita069$ebi$1news.net.icm.edu.pl...

Z domysłu!

Brawo!

Akurat Ty nie będziesz mi mówił co mam robić, a czego nie.

Zabronisz mi? :-)

Kierowcy i pasażerowie wieśwagenów Audi to buraki