Kierowcy i pasażerowie wieśwagenów Audi to buraki

Data: 2011-06-14 08:02:27
Autor: Franc
Kierowcy i pasażerowie wieśwagenów Audi to buraki
Z uogólnieniem do wszystkich kierowców wieśwagenów to oczywista przesada, ale
mająca zwrócić uwagę czytaczy. I w zasadzie się nie dziwię, ze wszyscy się na
nią oburzają ale z drugiej tez strony kierowcom nie przeszkadza uogólnianie,
ze wszyscy rowerzyści to ZŁO i batmani-samobójcy.
Natomiast zastanawiające jest, że nikt nie piętnuje wspomnianego kierowcy
jadącego poboczem oraz pasami do prawoskrętu na wprost. Czyżby hipokryzja w
narodzie i wybaczanie swojakom (innym kierowcom) było tak powszechne?

Pzdr
Franc "Rowery Poziome Rule"
--

niczym niewyróżniający się IMK P7 SWB ASS
szary Modus z D7F

Data: 2011-06-14 14:00:54
Autor: Iksinski

Użytkownik "Franc " <czolk.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:it74ij$5v8$1inews.gazeta.pl...

[...]

Zabawne, że na grupach gdzie "rządzą" rowerzyści czy motocykliści, bardzo rzadko pojawiają się frustraci z puszek. Natomiast tutaj  regularnie pojawiają się przedstawiciele obu tych grup, żeby narobić trochę zamętu...

[...]

Nie bardzo rozumiem czego oczekujesz? Że wszyscy zaczną pisać: "a to burak", "a fe", "tak się nie jeździ", itp.? To jest tak oczywiste, że w zasadzie nie ma co komentować. Polepszy Ci się od tego? Buraki z tego samochodu i tak nie przeczytają tych opinii.

Kilka osób napisało co powinieneś zrobić. Telefon, nagrać film i zadzwonić na 997. Zabrakło Ci jednak jaj w realu i poplułeś na pewną grupę kierowców na bezpiecznych newsach. W dodatku nie za bardzo trafiłeś...

A może oczekujesz organizacji komitetu zniczowego i odszukanie kolesia na podstawie rejestracji?

Na piętno zasłużyłeś na pewno i Ty, za głupie uogólnianie i atakowanie w większości niewinnych właścicieli pewnej grupy pojazdów. Dla Ciebie jedynym kryterium oceny ludzi jest to, jakie przedmioty kupują? To smutne.

Data: 2011-06-14 06:33:13
Autor: amos
On 14 Cze, 14:00, "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl> wrote:
Nie bardzo rozumiem czego oczekujesz? Że wszyscy zaczną pisać: "a to burak",
"a fe", "tak się nie jeździ", itp.?

Oczywiscie, ze nikt tak nie napisze. Wiekszosc z nas ma w nosie wiele
obowiazujacych przepisow, wiec hipokryzja byloby pietnowanie akurat
tego zachowania.

Choc hipokrytow na grupie nie brakuje.

Z drugiej strony wielu roztrzesionych wylewa zale, ze wlasnie jakis
zwariowany kierowca (auta, moto czy czegokolwiek innego) spowodowal
dzis zagrozenie. A po prawdzie jakby tak uczciwie siegnac pamiecia
wstecz moze sie okazac, ze i pietnujacemu zdarzylo sie nie raz i nie
dwa zrobic cos glupiego.

Kazdy z nas popelnia wieksze lub mniejsze bledy, ktore ogladane w okna
innego pojazdu powoduja pojawienie sie siarczystego przeklestwa na
ustach kierowcy tegoz.

--
zdrowka
amos

Data: 2011-06-14 12:49:26
Autor: Franc
[...]

Ja bywam na pl.misc.samochody nie tylko jako rowerzysta w celu wyładowania
frustracji, ale także jako kierowca i to od wielu, wielu lat.

[...]

Oczekuję, że zwykli kierowcy zwrócą uwagę, że jest to zachowanie naganne i nie
wolno pobłażać??

Kilka osób napisało co powinieneś zrobić. Telefon, nagrać film i zadzwonić
na 997. Zabrakło Ci jednak jaj w realu i poplułeś na pewną grupę kierowców na
bezpiecznych newsach. W dodatku nie za bardzo trafiłeś...

I zrobiłem: doniesienie o popełnieniu wykroczenia drogowego z samego rana
zostało przesłane na Waliców, a po pracy pojadę się podpisać.

A może oczekujesz organizacji komitetu zniczowego i odszukanie kolesia na
podstawie rejestracji?

Jak się uda ;) I nasypać mu ziarna na dach ;)

Na piętno zasłużyłeś na pewno i Ty, za głupie uogólnianie i atakowanie w
większości niewinnych właścicieli pewnej grupy pojazdów. Dla Ciebie jedynym
kryterium oceny ludzi jest to, jakie przedmioty kupują? To smutne.

Jak bym założył temat o tym, że samochód jechał poboczem a pasażer pyskował na
stojącego /jadącego rowerzystę to by pies z kulawą nogą się tym nie
zainteresował. A tak wywołało dyskusję po której może się jakiś kierowca
obudzi i nie będzie pozwalał na takie zachowanie?? Nigdy nie oceniałem ludzi
po przedmiotach, które kupują, jednak pewne połączenia można dostrzec.
Oczywiście może to być nadinterpretacja, ale .....

A wracając do uogólnień: jak niedawno wprowadzano nowe przepisy dla
rowerzystów, to był wielki krzyk ze strony kierowców, że _wszyscy_ rowerzyści
to chamy, świnie, jeżdżą nie oświetleni i do tego w ciemnych ubraniach oraz po
pijaku (bo jak wiadomo, każdy rowerzysta to pijak), że _wszyscy_ rowerzyści
jeżdżą slalomem, na pełnym gazie między pieszymi po chodniku i że _wszyscy_
rowerzyści nagle, w pełnym pędzie wpadają na przejście dla pieszych wprost pod
rozpędzony samochód do tego się awanturując. A wtedy nikt jakoś nie sugerował,
żeby nie uogólniać. Nikt nie pisał, że większość rowerzystów jednak jest
porządna, że przestrzega przepisów, że mają nocą oświetlenie, że jeżdżą na
trzeźwo i nie jeżdżą po chodniku, slalomem miedzy pieszymi, itd. Złe
zachowania rowerzystów można uogólniać, złe zachowanie kierowców to tylko
jednostki.

Pzdrw
Franc "Rowery Poziome Rule"

Data: 2011-06-14 15:14:20
Autor: Iksinski

Użytkownik "Franc " <czolk.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:it7lcm$8di$1inews.gazeta.pl...

[...]

Każdy widzi to co chce widzieć. Ja nie widziałem, żeby pisano o _wszystkich_ rowerzystach.
IMHO faktem jest, że bardzo duża część rowerzystów o przepisach drogowych ma nikłą wiedzę lub ma je w głębokim poważaniu (patrz np. kurierzy rowerowi). O obowiązkowym oświetleniu roweru duża część też nie wie (patrz np. masa krytyczna).
Nie widziałem też zbyt często, żeby samochód po chodniku między pieszymi (jak już się tam znajdzie), jechał szybciej niż 5km/h. Rowerzystów w takiej sytuacji widuję codziennie.

rowerzyści nagle, w pełnym pędzie wpadają na przejście dla pieszych wprost pod
rozpędzony samochód do tego się awanturując.

He, he, he... Taka mała dygresja... Właśnie wróciłem z małego kursu po Warszawie. Kolega prawie potrącił kretyna (tak, kretyna), który na czerwonym świetle dla pieszych, w momencie kiedy samochody już ruszyły, przeleciał na rowerze przez pasy dla pieszych. Na sygnał klaksonu odpowiedział międynarodowym znakiem pokoju ;-)
Ja miałem podobną sytuację z miesiąc temu, kiedy dziadek ledwo trzymający się pionu, zrobił mi to samo i po zwróceniu uwagi, jadaczkę rozpasał na całe gardło...

Ale zapewne zaraz się dowiem, że wymyśliłem obie historie ;-)

[...]

Jest tylko taka mała różnica... Ja nie widziałem jeszcze posta w stylu: "pedalarze na Giant'ach to buraki"...
Nie widziałem też posta w stylu: "debile na Hayabusa'ch to ćwoki".

Natomiast posty o burakach w BMW, VW, itp. pojawiają się stosunkowo często.
Czyżby jakieś kompleksy?

Data: 2011-06-14 15:23:31
Autor: Jakub Witkowski
W dniu 2011-06-14 14:49, Franc pisze:

A wracając do uogólnień: jak niedawno wprowadzano nowe przepisy dla
rowerzystów, to był wielki krzyk ze strony kierowców,

Oczywiście, ze strony wszystkich kierowców, prawda?

że _wszyscy_ rowerzyści
to chamy, świnie

Ech... nie wiem, czy rowerzysći zasłużyli sobie na takiego obrońcę ;)

Data: 2011-06-14 14:36:18
Autor: Massai
Franc  wrote:

Z uogólnieniem do wszystkich kierowców wieśwagenów to oczywista
przesada, ale mająca zwrócić uwagę czytaczy.

Parę dni temu widziałem jak rowerzysta przeciskając się przy krawężniku
stłukł lusterko w samochodzie i uciekł.
Burak i cham.

Zgodnie z Twoją metodologią "zwracania uwagi czytaczy" - jesteś burak
cham. I pewnie pijak.

--
Pozdro
Massai

Data: 2011-06-14 15:50:31
Autor: kamil
On 14/06/2011 15:36, Massai wrote:
Franc  wrote:

[...]

To lusterko było chyba z folii alumioniowej w papierowej obudowie, bo żeby stłuc trzeba naprwadę solidnie przyłożyc, po czymś takim rowerzysta wylądowałby na ziemi trzymając się za co tam akurat trafił..

--
Pozdrawiam,
Kamil

Data: 2011-06-14 16:08:05
Autor: Massai
kamil wrote:

> [...]

żeby stłuc trzeba naprwadę solidnie przyłożyc, po czymś takim
rowerzysta wylądowałby na ziemi trzymając się za co tam akurat

A gdzie tam, banalnie proste - rogiem stuknął centralnie w szkło, ledwo
się zachwiał, podparł się nogą o krawężnik i sruu, tyle go widzieli.

--
Pozdro
Massai

Data: 2011-06-14 21:57:08
Autor: Bydlę
On 2011-06-14 16:50:31 +0200, kamil <spam@spam.com> said:

To lusterko było chyba z folii alumioniowej w papierowej obudowie, bo żeby stłuc trzeba naprwadę solidnie przyłożyc,

Nie zawsze.
Mi wystarczyło zaczepić kaburą, by plastikowa obudowa - zgodnie z założeniem producenta - rozpadła się na kawałki.

 po czymś takim rowerzysta wylądowałby na ziemi trzymając się za co tam akurat trafił..

Gdyby trafił na zardzewiałe ze stara...

--
Bydlę

Data: 2011-06-14 15:17:43
Autor: Jakub Witkowski
W dniu 2011-06-14 10:02, Franc pisze:
[...]

Jak to nikt nie piętnuje? Ty piętnujesz. Nikt nie polemizuje, dostałeś
też rady jak wykroczenie udokumentować i skierować właściwym tokiem...

A ja mam wrażenie, że uwagę o hipokryzji miałeś już wcześniej gotową
i koniecznie nie chcesz, żeby się zmarnowała :)

Kierowcy i pasażerowie wieśwagenów Audi to buraki