Kierowcy majówkowi czy specyfika śląska?

Data: 2010-05-03 08:01:37
Autor: Czarek Daniluk
Kierowcy majówkowi czy specyfika śląska?

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:hrkkgd$sam$1news.onet.pl...
Mam pytanie, czy w okolicach Rybnika, Wodzisławia i Raciborza jazda poniżej 50 km/h w zabudowanym i max 70-80 km/h poza, to jest typowe zjawisko, czy dzisiaj na drogach byli tylko tacy, co to na majówkę auta pierwszy raz po zimie powyciągali i dlatego nie wiedzieli jak gaz nacisnąć?

W sobotę jechałem S8 w kierunku Wyszkowa, 80km/h to była standarodwa prędkość przelotowa większości kierowników ;)

Pozdrawiam !!

Data: 2010-05-03 09:09:54
Autor: Cavallino
Użytkownik "Czarek Daniluk" <czarek@nospam_cedaniluk.com> napisał w wiadomości news:hrlovu$3ar$1news.onet.pl...

[...]

No tak, czyli tak jak podejrzewałem majówka.

Data: 2010-05-04 18:36:18
Autor: .Peeter
"Czarek Daniluk" wrote:
W sobotę jechałem S8 w kierunku Wyszkowa, 80km/h to była standarodwa prędkość przelotowa większości kierowników ;)

Bardziej na północy to samo, na trasie Bydgoszcz <-> Grudziądz też max 80km/h.

Majówka. :-)

Pozdrawiam
..Peeter

Kierowcy majówkowi czy specyfika śląska?