Kierowcy majówkowi czy specyfika śląska?

Data: 2010-05-04 10:09:10
Autor: J.F.
Kierowcy majówkowi czy specyfika śląska?
Użytkownik "Wojciech Borczyk" <bori@moon.astro.amu.edu.pl> napisał
No wiesz, wiosna idzie, zielono wokół się robi, nie każdy ma 300 km do
domu tak, jak Ty i nie każdy odczuwa potrzebę (tudzież ochotę) aby gnać na
łeb, na szyję, ile fabryka dała ;-)

No ale maluchow juz nie robia, nie mozna juz sie zaslaniac "nie bede jezdzil z gazem w podlodze" :-)

J.

Data: 2010-05-04 10:14:29
Autor: Cavallino
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hrokms$54k$1news.onet.pl...
[...]

Potwierdzam, ani sztuki PF126 nie mam na myśli, nie było takowych w zestawie pojazdów z "cegłą pod gazem" za którymi dane mi było się wlec.

Kierowcy majówkowi czy specyfika śląska?