Kierownica

Data: 2018-10-20 13:00:02
Autor: Budzik
Kierownica
Użytkownik Jacek Maciejewski jacmac@go2.pl ...

Pacjent - Renault Kangoo, 15 lat. Od kiedy go mam, kierownica dla jazdy
na wprost była skręcona o jakieś 15 st. w prawo. Postanowiłem coś z tym
zrobić. Przesunąć drążki kierownicze (jeden wkręcić drugi wykręcić) czy
raczej zdjąć kierę i obrócić ją na osi?

A z kierownica przekreconą to nie jest tak, ze ktos mogł po prostu przestawic przy zakładaniu? Skad pomysł, ze geometria nie halo?

--
Pozdrawia... Budzik
"Nic tak ludzi nie gorszy jak prawda. Czasem nasuwa się myśl,

Kierownica