Kierownica 31.8 a niesymetryczny środek

Data: 2009-05-03 20:09:31
Autor: piecia aka dracorp
Kierownica 31.8 a niesymetryczny środek
Witam
Mam kierownicę szosową 31.8(zoom carbon), zawsze mnie wkurzało że co jakiś czas nakładka na kierownicę zsuwała się. Ostatnio jak wymieniałem mostek to zauważyłem że środek jest nie symetryczny tzn. średnica 31.8 dłużej ciągnie się po lewej stronie. To jest normalne czy jakiś defekt mojej kierownicy?

--
piecia aka dracorp

Data: 2009-05-03 20:33:23
Autor: Jan Srzednicki
[...]