Kierownica ala Jezus Chrystus

Data: 2010-09-20 21:23:03
Autor: johnny
Kierownica ala Jezus Chrystus
Wiadomo o co chodzi - kierownica z tak wysokimi ramionami, że jazda przypomina sceny ukrzyzowania. No ale czy jest to wygodne, bo jako¶ tak wydaje misie toto nieergonomiczne. Czy chodzi tu o jakis lan? Tak nawiasem mówi±c, je¶li pozycja ta okazałaby sie wygodna (?) to ja chetne bym takie cussobie  zainstalowal...

zdroofka Johnny

Data: 2010-09-20 12:39:41
Autor: AZ
On 20 Wrz, 21:23, "johnny" <joh...@plusnet.pl> wrote:
[...]

Wygodne, niewygodne ale przynajmniej jad±c w korku nie ma problemu z
lusterkami - kierownica jest nad dachami samochodów.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-09-20 23:49:43
Autor: PB
Dnia Mon, 20 Sep 2010 12:39:41 -0700 (PDT), AZ napisał(a):

Wygodne, niewygodne ale przynajmniej jad±c w korku nie ma problemu z
lusterkami - kierownica jest nad dachami samochodów.

Owszem, ale wieeeeelkie kufry z tylu powoduja tamowanie ruchu w
kanionie... W±skie i smukłe skutery nosem wci±gaj± takich mistrzów...

Piotr Biegała
Warszawa - South Praga

Data: 2010-09-20 23:53:17
Autor: Kuczu
W dniu 2010-09-20 23:49, PB pisze:
Dnia Mon, 20 Sep 2010 12:39:41 -0700 (PDT), AZ napisał(a):

Wygodne, niewygodne ale przynajmniej jadÄ…c w korku nie ma problemu z
lusterkami - kierownica jest nad dachami samochodĂłw.

Owszem, ale wieeeeelkie kufry z tylu powoduja tamowanie ruchu w
kanionie... Wąskie i smukłe skutery nosem wciągają takich mistrzów...

A co ma kierownica do kufrow ? Tak z ciekawosci pytam.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2010-09-21 07:20:48
Autor: newrom
On Mon, 20 Sep 2010 23:53:17 +0200, Kuczu <qczu666@gmail.com> wrote:

A co ma kierownica do kufrow ? Tak z ciekawosci pytam.

W czyms trzeba ten skuter wozic.

pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

Data: 2010-09-25 15:43:08
Autor: Jackare
Użytkownik "Kuczu" <qczu666@gmail.com> napisał w wiadomości news:i78l4f$i0u$2news.onet.pl...

A co ma kierownica do kufrow ? Tak z ciekawosci pytam.

Antagonizmy.
Kierownica jest z przodu a kufry z tyłu. Chłopcy mają penisy a dziewczynki pochwy....

Data: 2010-09-25 18:42:37
Autor: johnny
Kierownica ala Jezus Chrystus
UĹĽytkownik "Jackare" czyli Jasio taczka:

A co ma kierownica do kufrow ? Tak z ciekawosci pytam.

Antagonizmy.
Kierownica jest z przodu a kufry z tyłu. Chłopcy mają penisy a dziewczynki pochwy....

Nuuuu, raz poderwałem taką jedną i powiem że się zdziwiłem ;-)

Zdroofka Johnny

Data: 2010-09-21 07:44:14
Autor: AZ
On 2010-09-20, PB <piotr@bez.spamowania.biegala.pl> wrote:
[...]

Ja to rozganiam takich dwoma ruchami rollgazu ;-) Moje codzienne obserwacje
pozwolily mi stwierdzic ze dziela sie na 2 gatunki:
1. jade ale w lusterka nie patrze no bo kto moglby mnie dogonic i jechac za
   mna skoro jade 20 km/h! - to przewaznie skutersi i czopki.
2. jade, widze cie w lusterku ale nie zjade i co mi zrobisz? - to
   przewaznie szlifierki, enduro i roznej masci turystyki.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-09-21 10:09:57
Autor: Michał V-R
W dniu 2010-09-21 09:44, AZ pisze:

[...]

A ty do ktorych nalezysz? :-D

Michal V-R
gg 9409047
ĹĽyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

Data: 2010-09-21 15:56:53
Autor: Monster
Kierownica ala Jezus Chrystus
W dniu 2010-09-21 10:09, Michał V-R pisze:

A ty do ktorych nalezysz? :-D
pewnie do drepczÄ…cych w kanionie:-)

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2010-09-21 14:18:56
Autor: AZ
On 2010-09-21, Monster <alpy2@op.pl> wrote:
A ty do ktorych nalezysz? :-D
pewnie do drepczÄ…cych w kanionie:-)

Ja? Ja to jestem najszypszy wiec powyzsze kategorie mnie nie dotycza.

A i drepcza to czopry z rozstawem lusterek 2,5m :-)
--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-09-21 21:56:29
Autor: newrom
Kierownica ala Jezus Chrystus
On Tue, 21 Sep 2010 14:18:56 +0000 (UTC), AZ
<artur.zabronski@gmail.com> wrote:

Ja? Ja to jestem najszypszy wiec powyzsze kategorie mnie nie dotycza.

Czyli pycisz te 20km/h w korku ?
pozdr
newrom

Data: 2010-09-21 16:58:42
Autor: Tytus z fabryki
Kierownica ala Jezus Chrystus
Siemka

*** "Michał V-R"
A ty do ktorych nalezysz? :-D

No nie wiesz???
On buspasem - jak inne tramwaje.

Tytus z fabryki

Data: 2010-09-21 15:01:42
Autor: AZ
On 2010-09-21, Tytus z fabryki <tytus1@gazeta.pl> wrote:

No nie wiesz???
On buspasem - jak inne tramwaje.

Na Modlinskiej? A i owszem, tylko powinna policja wylapywac tych puszkarzy
wiecznie blokujacych ten buspas.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-09-21 16:19:09
Autor: KJ Siła Słów
AZ pisze:

[...]

Ale lider zawsze ma pod gore bo musi rozganiac zawalidrogi wiec latwo go wyprzedzic ale czasem ciezko mu odejsc.

Ja tam puszczam - jestem zepsuty do szpiku kosci i chetnie oddam komu innemu ryzyko, poza tym gixer ma lusterka na kolizyjnej wysokosci z autami a wiele motocykli ma wyzej.

W praktyce okazuje sie ze jeden na pieciu jest naprawde szybszy a raczej sprawniejszy w korku.

PK

Data: 2010-09-22 00:54:12
Autor: PanAdol
Kierownica ala Jezus Chrystus

Użytkownik "KJ Siła Słów" <KJ@noway.com> napisał w wiadomo¶ci news:i7aesu$ogq$1inews.gazeta.pl...

W praktyce okazuje sie ze jeden na pieciu jest naprawde szybszy a raczej sprawniejszy w korku.

Najbardziej denerwuja mnie Ci co na 3 pasmowkach chca sie "scigac" jadac w drugiej "sciezce" pomiedzy autami.... Co uprzejmisci puszkarze chca przepuscic jednego nie widzac ze wlasnie zajezdzaja droge temu po drugiej stronie. Wiec Panie i Panowie jak sie przeciskac na 3 pasmowce to jedym "pasem" prosze ;)  Wiem wiem- codziennosc ale tak chcailem sie pozalic bo jesien idzie ;)

Ps/odp nie jezdze 20km/h a jak ktos chce to przepuszczam
Pzdr
PanAdol
Tiger T709 '01
Yamaha XL550 '83
Vespa PK50 '91

Data: 2010-09-21 17:00:09
Autor: Tytus z fabryki
Kierownica ala Jezus Chrystus
Siemka

***Użytkownik "AZ"
 jad±c w korku nie ma problemu z
lusterkami - kierownica jest nad dachami samochodów.

Nie do konca - zaczepia o lusterka ciezarowek

Tytus z fabryki

Data: 2010-09-24 03:12:55
Autor: Texen
On 20 Wrz, 21:39, AZ <artur.zabron...@gmail.com> wrote:

Wygodne, niewygodne ale przynajmniej jad±c w korku nie ma problemu z
lusterkami - kierownica jest nad dachami samochodów.

jak nie? jeszcze TIRy i autokary na drogach sa! :D

--
texen,
zr7 temporary

Data: 2010-09-22 09:37:50
Autor: amos
Kierownica ala Jezus Chrystus
On 20 Wrz, 21:23, "johnny" <joh...@plusnet.pl> wrote:
 Czy chodzi tu o jakis lan?

Moim zdaniem chodzi o to, ze wzor kierownicy zostal oprawcowany w
scislej wspolpracy ze specjalistami z dziedziny ortopedii jako
remedium na problemy ludzi pracujacych w pozycji siedzacej.

W ten sposob mozna rozciagnac sobie dolne kregi. Nie tylko zreszta
dolne...
:D
--
amos