Data: 2017-05-04 04:17:05 | |
Autor: Piecia aka dracorp | |
Kierownica baranek z poszerzonym rozstawem w chwycie dolnym | |
Cześć
http://magazynbike.pl/photos/pages/files/files/_D804715.jpg Takie baranki, kierownice szosowe jakoś się nazywają? Szukam podobnej ale na 25,4mm. Szukanie po modelu może uciążliwe bo może być niedostępna czyli w sprzedaży tylko w komplecie lub nie będzie na średnicę rury 25,4mm. Korci mnie aby wymienić w swoim rowerze. Może będzie ciut wygodniej. Na razie widziałem w niektórych rowerach typu gravel lub turystycznych szosówkach. -- Piotr |
|
Data: 2017-05-04 13:31:37 | |
Autor: PeJot | |
Kierownica baranek z poszerzonym rozstawem w chwycie dolnym | |
W dniu 2017-05-04 o 13:17, Piecia aka dracorp pisze:
Cześć Jeśli nie ma szans na gotowca, spróbowałbym odgiąć na zimno jakiegoś typowego barana, *byleby z tych cięższych*. Parę razy w ten sposób tuningowałem gięte kierownice MTB z głupawymi kątami. -- P. Jankisz O rowerach: http://coogee.republika.pl/pj/pj.html "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" Stanisław Lem |
|
Data: 2017-05-04 22:38:32 | |
Autor: Wojtek Paszkowski | |
Kierownica baranek z poszerzonym rozstawem w chwycie dolnym | |
"Piecia aka dracorp" <piotr.rogoza@wp.eu> wrote in message news:98630d5b-3515-401e-9644-11d656e57683googlegroups.com... Cześć "dirt drop", ewentualnie "flared drop". A samo odgięcie na boki to "flare". Tylko że ta akurat wygląda na mało "dirt", kąt "flare" ma pewnie raptem koło parunastu stopni. Szukam podobnej ale na 25,4mm. Szukanie po modelu może uciążliwe bo może być niedostępna czyli w sprzedaży tylko w > komplecie lub nie będzie na średnicę rury 25,4mm to mimo wszystko kierownice z rodowodem szosowym, więc "wąskim" standardem jest 26mm, a nie cal. Dziwadła calowe bywają, ale to już większa egzotyka (w Europie można dostać np. Nitto, ale to straszne paskudztwo). Mostek kosztuje grosze, nie lepiej wymienić na oversize i mieć dostęp do większej ilości modeli? Korci mnie aby wymienić w swoim rowerze. Może będzie ciut wygodniej. zazwyczaj takie kierownice wymagają eksperymentowania i nieortodoksyjnego podejścia do ustawienia klamek, często ciężko pogodzić wygodę we wszystkich chwytach. Po przetestowaniu paru baranków najchętniej wszedłbym w "customowego", giętego na zamówienie :) pozdr |
|
Data: 2017-05-04 21:11:32 | |
Autor: Piotr aka dracorp | |
Kierownica baranek z poszerzonym rozstawem w chwycie dolnym | |
Dnia Thu, 04 May 2017 22:38:32 +0200, Wojtek Paszkowski napisał(a):
"dirt drop", ewentualnie "flared drop". A samo odgięcie na boki toDzięki, teraz wiem czego szukać. to mimo wszystko kierownice z rodowodem szosowym, więc "wąskim"Miałem kiedyś i były straszne problemy z lemondką. Aczkolwiek aktualna 1" też nie ma takiej samej średnicy na "większej" długości. I ostatnio jak zmieniałem rozstaw lemondki to też miałem problem. Nieraz się zastanawiam po co ja tak kombinuję. zazwyczaj takie kierownice wymagają eksperymentowania iBez eksperymentów by się nie obeszło. Może z czasem bym stwierdził że wolę normalnego ale póki nie spróbuję to się nie dowiem. A "customowego" to chciałbym kask na głowę. -- piecia aka dracorp pisz na: piotr.r.public at gmail dot com |
|
Data: 2017-05-05 23:06:31 | |
Autor: Wojtek Paszkowski | |
Kierownica baranek z poszerzonym rozstawem w chwycie dolnym | |
"Piotr aka dracorp" <imie.nazwisko@wp.eu> wrote in message news:oeg5e3$6gi$1dont-email.me... Miałem kiedyś i były straszne problemy z lemondką. Aczkolwiek aktualna 1" wiele kierownic szosowych ma stałą średnicę (31.8 czy 26.0mm) na 10 i wiecej cm szerokości z myślą o lemondkach - więc nie ma takich problemów jak przy kierownicach MTB (choć są też modele kierownic MTB z szerokim mocowaniem pod przystawkę, ale to już rarytasy). pozdr |
|