Kierownica drży przy hamowaniu

Data: 2016-11-11 19:00:28
Autor: Budzik
Kierownica drży przy hamowaniu
Użytkownik maly malyuka21@op.pl ...

Witam

Jak hamuje z dużej prędkości to drzy mi kierownica i troche pedał hamulca

Tarcze i klocki wymieniałem ok 5 tys temu ATE

Co to może być ?

samochód audi a4 b7

A przed wymiana było ok?
Czy wymieniałes własnie dlatego, ze drzało?

Bo pierwsze skojarzenie byłoby własnie takie, ze to tarcze.

--
Pozdrawia... Budzik
"Jakość wewnętrznego monologu przez całe życie to jest charakter"

Data: 2016-11-12 07:00:14
Autor: maly
Kierownica drży przy hamowaniu
wczesniej tego nie zauwazylem, a wymieniłem bo wyskoczyła mi kontrolka od hamulcow bo klocki byly starte i przy okazji wymieniłem tarcze bo były na wyczerpaniu. jak tarcze to wymieniać pare tak ?

Data: 2016-11-12 15:00:31
Autor: Budzik
[...]

No to skoro problem zapoczatkowała wymiana tarcz/klockow to wina jest dośc oczywista.
Moze coś zle załozone, moze zbyt ostro zaczałes uzytkowanie nowego zestawu.
jedz do warsztatu gdzie ci wymieniali i niech sprawdza co i jak.

--
Pozdrawia... Budzik
"Jeśli będąc w towarzystwie kobiety potrafisz z niej czytać jak z

Kierownica drży przy hamowaniu