Kierownica karbonowa - co i jak

Data: 2018-04-14 12:31:24
Autor: PeJot
Kierownica karbonowa - co i jak
Czołem. Tak mnie na starsze lata naszło żeby zakosztować prostej, karbonowej kierownicy w rowerze XC. Czego można się spodziewać - trzasków, plastyczności etc. ? Jest sens kupować używki ? Odniesieniem jest aluminiowa kierownica o masie 194 gramy, długości 600 mm i średnicy montażowej 25.4 mm. Ekstremalne zbijanie masy nie jest tu priorytetem, a i wolałbym pozostać przy mostku 25.4.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2018-04-15 16:12:18
Autor: Piotr Rogoza
W dniu Sat, 14 Apr 2018 12:31:24 +0200, użytkownik PeJot napisał:

[...]
Myślisz że będą jeszcze jakieś karbonowe kierownice na 25.4?

--
piecia aka dracorp
pisz na: imie.r.public at gmail dot com

Data: 2018-04-16 15:54:15
Autor: PeJot
W dniu 2018-04-15 o 18:12, Piotr Rogoza pisze:
[...]

Są. I dziwnym trafem takie calowe mają długości rzędu 600 mm, co akurat mnie interesuje.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Kierownica karbonowa - co i jak