Kierownica po prawej - rejestrowanie w PL

Data: 2012-12-01 13:41:01
Autor: DoQ
Kierownica po prawej - rejestrowanie w PL

W Turbokamerze na TVN Turbo reporterzy doszli do wniosku, że umiejscowienie kierownicy nie ma wpływu na to co widzi kierowca na drodze, na co dowodem ma być jakiś dziadek z dwoma lusterkami pod szybą czołową.  Ciekawe, może niech jeszcze proponują jazdę w pozycji "tyłem do przodu" bo przecież wystarczy lusterko?
Czy ktoś im płaci ekstra za gadanie takich głupot?

--
pozdr.

Data: 2012-12-01 21:36:56
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Sat, 01 Dec 2012 13:41:01 +0100, DoQ napisał(a):

[...]

Głupot nie, jednak obecnie prawym pasem się wyprzedza i w sumie autem z
kierownicą z prawej by mi się chyba łatwiej jeździło, niż obecnie ;)

--
     ___________ (R)
  ___/ /_  ___    Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Kęszyca Leśna

Data: 2012-12-02 12:17:38
Autor: DoQ
Kierownica po prawej - rejestrowanie w PL
Głupot nie, jednak obecnie prawym pasem się wyprzedza i w sumie autem z
kierownicą z prawej by mi się chyba łatwiej jeździło, niż obecnie ;)

Szczególnie jak nie masz prawego pasa.

--
pozdr.

Data: 2012-12-02 13:23:26
Autor: jerzu
On Sun, 02 Dec 2012 12:17:38 +0100, DoQ <pawel.doq@gmail.com> wrote:

Szczególnie jak nie masz prawego pasa.

Rowem wtedy.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-12-02 13:09:07
Autor: tÎż
Kierownica po prawej - rejestrowanie w PL
jerzu wrote:

Rowem wtedy.

Rowem, nie rowem, ważne, że wrócił o własnych siłach!!!

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2012-12-02 13:55:56
Autor: Budzik
Kierownica po prawej - rejestrowanie w PL
Użytkownik jerzu to_jest_fajans.jerzu@interia.pl ...

Szczególnie jak nie masz prawego pasa.

Rowem wtedy.

rozumiem, że to był jakiś program nawiązujący do zmiany przepisów odnośnie rejestrowania "anglików"?
Coś mówili czy to jednak wejdzie i kiedy?

Data: 2012-12-02 15:56:00
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2012-12-02 14:55, Budzik pisze:
[...]

Źle rozumiesz.
Rowomił niech wyjaśni. ;)

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2012-12-02 14:04:07
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2012-12-02 13:23, jerzu pisze:
On Sun, 02 Dec 2012 12:17:38 +0100, DoQ <pawel.doq@gmail.com> wrote:

Szczególnie jak nie masz prawego pasa.

Rowem wtedy.

Tylko jak się zmieścić w rurkę fi 200mm w betonowym przepuście stanowiącym mostek? :>